"Minho'nun Ağzından"
"Okuldan sonra eve geldiğimde akşama kadar odamdan çıkmadım, taki o ana kadar. Hizmetçimiz Nidale babamın beni sorduğunu ve akşam yemeğine çağırdığını söyledi, isteksizce aşağı indim.
Babam ve annem masaya oturmuştu bende oturdum, normal bir aile gibi yemeğimizi yedik, babam yemekten sonra beni çalışma odasına çağırdı ve bende gittim.
Bana Erica'dan birşeyler "öğrenip öğrendiğimi" sordu, bende "bugün onunla konuşmaya fırsat bulamadığımı ve öğrendiğimi" söyledim bunu duyunca çok kızdı ve sinirlendi. Dolabından çıkardığı içki kutusunu açıp kafasına dikledi, daha sonra üstüne sigara yaktı.
Ve yanıma gelip "ne kadar becekriksiz olduğumu, hiçbir işe yaramadığımı, berbat bir çocuk olduğumu" söyledi. Babamı ilk defa bana bu kadar kötü davranırken görüyordum ve üstüne de sert bir tokat yedim.
Hemen odasından çıkıp gittim."
3 gün sonra...
Tarih 15 Nisan 2016 günlerden Cuma'ydı. Sınavlarımız yavaş yavaş bitiyordu ve bugün son sınavımızı olacaktık.
M
A
T
E
M
A
T
İ
KÖğleden önce 5 öğleden sonra ise 3 dersimiz vardı. Ve biz şu an 5.dersteydik matematik sınavı olacaktık, ders başlamıştı hepimiz yerlerimize oturduk.
Öğretmen.M tahta giriş kapısı
1.sütün 2.S 3.S 4.S 5.S
C 1 6 11 16 21
2 7 12 17 22
C 3 8 13 18
4 9 14 19
C 5 10 15 20Ben 10 numaralı masada oturuyorum 15'te Felix 5'te Jisung 9'da Seungmin 4'te Hyunjin. Bunu neden size söylediğimi gelecek olursak sınav öncesi anlaşmıştık, aramızda en zekimiz olan tabi matematikte Seungmin bize kopya verecekti.
Sınavı beden eğitimi öğretmenimizin dersinde olduğumuz için, ki beden eğitimi öğretmenimiz pek virdum duymaz, içimiz rahattı.
Sınav kağıtları dağıtıldığı anda kağıtla bakıştım, bu ne ya sınav çoktan seçmeli değil. Her neyse, Seungmin sorularını çözerken biz hoca arkasını döndüğünde Seungmin' den birkaç soru cevabı bakıyorduk.
Tabi ara sıra arkadaşlarımızıda gözetliyorduk çünkü ispikleyen olmasın diye. Neyse bi ara yakalanıyorduk ki paçayı kurtardık, sınav 10 soruluktu ben altısını yazabildim ve tam altıncısını yazdığım an zil çaldı. Sınıftaki herkes kağıdını öğretmene götürdü. Ben gülerek
ERİCA: Eeee beyler ne yapıyoruz?
FELİX: Makarnacıya
Felix'in bu sözüyle hepimiz sınıftan gülerek çıktık. Tabi biricik Seungmin'imize de teşekkür etmeyi unutmadık.
Okul çıkışı...
Minho koşa koşa yanıma geldi.
İnanmıyorum ben bugün onu tamamen unuttum. O_o
MİNHO: A Erica bekle, bak ne dicem 1 hafta sonra biliyorsun ki okullar kapanacak
ERİCA: Evet biliyorum
MİNHO: Buda demek oluyor ki birbirmizi daha az görücez, bu günden başlayarak birbirmize biraz daha zaman ayırmaya çalışsak nasıl olur?
ERİCA: A çok iyi fikir, ama benim önce eve gitmem gerek birbirmize buluşacak bi yer ayarlayalım
MİNHO: Ben alırım seni evden
ERİCA: A ah! NE! SaçmalaMa! OlmaZ!
MİNHO: Niye ne güzel işte evinden alıyorum seni
ERİCA: Acaba annem ya da olmadı en iyisi babam seni gördüğünde ne tepki vereceğini artık sen düşün
MİNHO: Eee tamam, o zaman merkez'de buluşalım
ERİCA: Tamam
O heyecanla eve gidip üstümü değiştirdim daha düzgün şeyler giyindim. Uzun mavi jean kırmızı dar bir yarım t-shirt ile, bilekten biraz yukarıda siyah bot ile tamamdım ama bir eksik vardı. Siyah deri ceket.
Minho beni aradı ve anneme bir bahane uydurup, bugün onun evonde kalabilmem için bir şeyler uydurmamı istedi. Benimde aklıma bir fikir geldi.
Sally'yi aradım.
ERİCA: Alo! Sally senden birşey isticem
SALLY: Tabi buyur iste
ERİCA: Bak şimdi bir iş için anneme sende kaldığımı söylicem ve sende eğer annem beni merak eder seni ararsa yanında olduğumu söyleyeceksin
SALLY: Ama yalan söylemiş olmayacak mıyım?ERİCA: Olacaksın biliyorum ama lütfen benim için yap eski günlerin anısına
SALLY: Tamam peki görüşürüz
Anneme planı anlattım ve babamı arayıp onada anlattım, iznimi aldım ve artık tamemen hazırım.
Evden çıktım Minho'yu aradım ve Seul'un tam merkezinde buluştuk. Minho beni bir kulübe götürmek istediğini söyledi bende hayır demedim, birlikte Minho'nun takıldığı bir yere gittik burada bayağı tanıyanı varmış.
Birlikte Minho ile bir köşeye geçip konuşmaya başladık, artık nasıl olduysa konu ailevi meselelere gelmişti. Babalarımızın iş hayatından bahsediyorduk bende ne biliyorsam anlattım.
Biraz içki içmeye karar vermiştik, Allah'tan daha önce babamdan gizli bir iki kaçamak yaptığım için benim için ilk olmayacak, Minho ile birlikte dans ederken içki içiyorduk sanırım ben biraz fazla kaçırmıştım ve Minho'da kendini kaybetmeden içmeyi bıraktı.
"Minho'nun Ağzından"
"Erica'dan istediğimi almıştım, babama anlatacak artık birşeylerim vardı. Amaaa benim isteyeceğim şeyler oluşmuştu, Erica'nın bedeni.
ERİCA: Mİnhoooo aşkım gel, biraz daha dans edelim, noluuur
MİNHO: Erica tamam artık bırak içmeyi
ERİCA: Yiaaa birşey olmaz
MİNHO: Bekle burda hesbı ödeyip geliyorum
Hesabı ödemeye gittim ve döndüğümde Erica'nın yanında bir çocuk vardı, sinirlenmiştim ama kavga çıkartmaya niyetim yoktu. Bu yüzden çocukla adam akıllı konuşup onu uzaklaştırdım ve Erica'yı kucaklayıp çıkış kapısına yöneldim.
Erica'yı arabama bindirip, babamdan boraz uzak kalabilmek için aldığım evime doğru sürmeye başladım."
23.01.2020
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Ucunda Ölüm Var"✅
Fanfiction"Bu kitap aşkını yaşayamamış, aldatılmış ve kullanılmış bütün aşıklara ithaf edilmiştir" "Erica iki yıllık platonik aşığından, iki yıl sonra çok samimi olduğunu düşündüğü bir çıkma teklifi aldı ve kabul etti. Fakat çıktığının sahne aşkının ardında ç...