Dedektif ShimYoung'dan...
Alabildiğim anahtar ile Bay MinHoe'nin evine girebilmiştim. Erika'nın bana söylediklerine kulak vererek yapıyordum araştırmamı, her şey çok düzenliydi. Belli ki minimalizm sorunu var, kesin diktatör biridir.
Ve diktatör birisi yedek anahtarları nerede saklar?
Kendi alanında.
Neyseki her araştırma için yanında tel toka bulundururum.
İlk kata baktığımda geniş bir salon ve açık büfe gibi bir mutfak vardı. Belli ki odalar yukarıdaydı, hangi kapının nereye açıldığını bilemediğim için mecburen bütün kapıları denemek zorundaydım. Aslında sadece açılmayan bir kapı bulmam yeterliydi. Bir kapı tuvalete bir diğer kapı banyo'ya açılmıştı. Sonraki kapı ise...eee sanırım burası oğlunun odası.
Hazır girmişken biraz kurcalayalım bakalım.
Hmmm masanın üzerinde tam olarak silinmemiş bir kahve lekesi olduğuna göre, anlaşılan MinHo enerjiye ihtiyaç duymuş. Demek ki bir evden çıkarken yorgun gözükmek istemediği bir yere gidiyordu...aklıma bir şeyler geliyor amaaa...bunu Bay MinHoe'ye söyleyemem, o zaman Erika zorda kalır. Çünkü Erika ile buluşmuş olabilir, ki Erika zaten Minho ile ortalıktan kayboldu... u kız sevgilisi ile bir yere mi kaçtı yoksa?
Eğer MinHoe'nin diktatör olduğunu tutturabildiysem, onun zeki bir insan olduğunu ve yarı mantık, yarı prensip merkezli olduğunu da tutabildim demektir. Büyük ihtimalle dün gelenler Erika'nın anne babasıydı, Erika telefonda garip sesler çıkardı çünkü...ve ailesi ikisinin sevgili olduğunu biliyor ve bunu söylemişse bay Minhoe'de ikisinin kaçırdığından şüphe edebilir.
Duvarlara bakalım...
Hiç fotoğraf yok.
Çekmeceleri elime geçirdiğim eldiven ile biraz kurcalayarak devam ettim, çalışma masasının alt çekmecesinde bir çerçeve vardı. Fotoğrafta bir kadın ve bir çocuk var.
Bu Minho ve annesi olmalı.
Eve çoktan girdim, hiç-bir kadın beni karşılamadığına göre ciddi mânâda annesi ölmüş demektir. Çerçeveyi çevirip arkasına bakmıştım. Bu da ne böyle?
Arkasında altı rakam yazıyordu.
707298...
Rastgele sayılara pek benzemediğini düşündüm ama, sadece sayıları aklımda tutarak devam ettim. Sanırım bu ev gizemlerle dolu.
Bana nedensizce bu evde geçmişte pek iyi şeyler olmuş gibi gelmiyor. Film şeridi gibi aklımdan bir sürü senaryo geçiyor...neyse...ilerde öğreneceğiz
...
Felix'ten...
İnternet kafe geze geze bir tane de olsa, gizli konumdan anlayan birini bulmuştuk. Daha önce polislere de yardım eetmiş birisi olmasına neden sarıdım bilmiyorum ama şimdi bize de yardım etmeli. Yang Jeongin'i ikna etmek kolay değil.
Jeongin.
"Bakın fiyat konusunda anlaşamayacaksak bu iş olmaz"
Hyunjin.
"Sana arkadaşımız kayıp diyoruz yia"
Jeongin.
"Yani?"
Felix.
"Sen onun kim olduğunu biliyor musun?! O ünlü iş adamı Marco Brueschweiler'ın kızı!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Ucunda Ölüm Var"✅
Fanfiction"Bu kitap aşkını yaşayamamış, aldatılmış ve kullanılmış bütün aşıklara ithaf edilmiştir" "Erica iki yıllık platonik aşığından, iki yıl sonra çok samimi olduğunu düşündüğü bir çıkma teklifi aldı ve kabul etti. Fakat çıktığının sahne aşkının ardında ç...