Bütün hayatımı Minho'nun gülüşünü izleyerek geçirebilirim, tıpkı Felix'inkini izlediğim gibi. Dur biraz zaten öyle yapıyorum :")
____________________________________Minho'nun yaptığı bu saçma sapan şeyler, beni ondan intikam almaya resmen biraz daha itiyordu. Beni kullanması yetmiyormuş gibi, bir daha kullanmayı planlıyor. Sanki anlamıyorum.
Birde seni seviyorum diyor, pislik. Şerefi bile yok, halsiyetsiz.
Böyleydi işte, geri gelmem daha beterdi. Rusya'da kalıp Daniel'i çekmeye razıyım, hayır anlamıyorum ne zannediyor. Beni kullandığını unuttuğumu felan mı? Ya da onu hala sevdiğimi mi? Aptal.Şaka maka, Sally ile Jeongin'i sevgili yaptım. Vay be, ben mutlu olamıyorum bari onlar olsun. Hazır teneffüsken Katerina'yı arayayım merak ettim.
Oturduğum yerden yani sıradamdan elefonumu çıkarıp, Katerina'nın numarasını kaydırdım. Çalıyordu, evet hala çalıyor, açar herhalde, ayiyyyy, hmmmm, açmadı.
Herkes etrafta gezinirken telefonumda sürekli Katerina'yı aramaya çalışıyordum. Taki Minho yanıma gelip, telefonumu elimden alana kadar.
Erica
-Ne yapıyorsun sen?Minho
-Kimle konuşuyorsun?Erica
-Rusya'dan bir arkadaşım, hem bundan sana ne? Ayrıca herkes bize bakıyor, ver şu telafonmumuMinho
-Baksın bu benim hoşuma kaçarErica
-Flört etme benle, git başka kızla etMinho
-Arkadaşın kız mı? Erkek mi?Erica
-Kız Minho, Katerina isminde erkek mi var?Minho
-Tamam al telefonunuErica
-Alırım, ayrıca benimle daha muattap olmazsan da sevinirimTelefonumu Minho'dan aldığım an Katerina beni aramıştı, o anki gülümseme ve mutlulukla telefonu açtım.
Katerina
-Alo! EricaErica
-Katerina, seni o kadar aradım neden açmadın?Katerina
-Dersdeydim kanka, telefonum sessizdeydiErica
-Ne dersindeydiniz?Katerina
-Matematik, sensiz sarmıyor bu ders, Zaten bir şey anlamıyorum.
Erica
-Bende anlamazdım, Rusya'ya gelince düzeltmiştim, ama ben şahsen Biyoloji severimKaterina
-Evet yia, her biyoloji dersinde sen geliyorsun aklıma. O yüzden bende artık biyoloji seviyorumErica
-Tamam boşver et şimdi biyolojiyi, Daniel ve Faith sana nasıl davranıyor? Bir şey yapmıyorlar dimiKaterina
-Hayır yapmıyorlar, ama okul başladığından beri Daniel'i görmedim Faith'de başka okula aldırmış kaydınıErica
-Hmmm demek öyle, neyse sonra görüşürüz kanka, şimdi bizim matematik dersine girmemiz lazımKaterina
-Eee hayat böyle Erica, birimizin derdi biter ötekininki başlarErica
-Yiaaağh anladım ne demek istediğini, dahi hoşçakalKaterina
-HoşçakaaaaalTelefonu kapatıp cebime koydum. Ne kadar şanslıyım ki, telefonu cebime koyduğum an Matematikçi geldi. Iyyyy yine mi bu öğretmen. Lanet olsun.
Öğretmen
-Oturun...vay vay vaaay kimleri görüyorum, meşhur güzel Erica geri gelmiş. Üstelik pek girmediği bir derse girmişErica
-Merak etmeyin, önceden girmeme sebebim Sadece bu kadar boş bir derse zaman ayırmak istememekti, şimdi ise sadece eskiye inat derse giriyorumÖğretmen
-Hmmm demek öyle bakalım hala eskisi gibisi misin?Erica
-Tamam olur bakalımÖğretmen ile böyle konuştuğum için herkes bana bakıyordu, ve daha sonra hoca tahatay bir soru yazdı. ×2 lanet olsun, nu ne?
Kendimi fazla kasmadan soruyu defterinde çözdüm. Doğru mu yalnış mı bilmiyorum. Daha sonra öğretmen soruyu çözen var mı? diye sordu. Ve sadece elimi ben kaldırdım. Şaka gibiydi, normalde iki yıl önce hocayı bıktıran ben, şimdi güldürmüştüm.
Öğretmen
-Gel bakalım Erica, beni biraz daha güldürSakin bir şekilde Ayağa kalktım vw defterime son bir kez baktım. Tahta kalemimi alıp tahtanın önüne kadar yürüdüm, sorununun cevabını yazmaya başladığımda ise, büyük bir sessizlik oldu.
Öğretmen
-Kimden kopya çektin?Erica
-Hiç kimseden, kendim çÖzdümÖğretmen
-Sen Rusya'dayken çok şey değişmiş bakıyorumErica
-Rusya'da olduğu-Öğretmen
-Sınıf öğretmeniniz söyledi...neyse bugünlük dersimiz bu kadarBütün sınıf ilk önce şaşırmış sonra sevinmişti. Ama dersin bu kadar erken bitme sebebi ne?
Erica
-Hocam neden devam.etmiyoruz?Öğretmen
-Bugün seni sınadım, eğer soruyu çözememiş olsaydın derse devam edecektik. Ama çözdüğün için ders bitti, zaten son iki ders saldım siziJisung
-Teşekkürler Erica, benimde zaten uykum vardıErica
-Rica ederimÖğretmene bak yia, resmen benimle oynuyor. Hayır anlamıyorum insanların derdi ne? Benimle oynayıp duruyorlar?
19.05.2020
DEVAM EDECEK...(Bildiğiniz gibi bugün 19 mayıs Atatürk'ü anma, Gençlik ve Spor Bayramı, belki evlerimizden çıkıp bu bayramın yıl dönümünü akşamlara kadar. Coşarak kutlayamıyor olabiliriz. Ama bu günün bizim için değerli olduğunu, Türkiye Cumhuriyet'imizin kurucusu Atatürk'e hissettimeliyiz.
Her sorun sabır ve emekle çözülecek elbet. Lütfen kurallara uyarak kalın, ve Atatürk'ün bizim için ne kadar değerli ve önemli biri olduğunu unutmayın. 19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR bayramınız kutlu olsun)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Ucunda Ölüm Var"✅
Fanfiction"Bu kitap aşkını yaşayamamış, aldatılmış ve kullanılmış bütün aşıklara ithaf edilmiştir" "Erica iki yıllık platonik aşığından, iki yıl sonra çok samimi olduğunu düşündüğü bir çıkma teklifi aldı ve kabul etti. Fakat çıktığının sahne aşkının ardında ç...