16-Tekrar Güney Kore

315 28 8
                                    

Koreye geldiğimizi Hyunjin,  Han, Felix ve Seungmin'e söylemedim. Daha doğrusu hiç kimseye söylemedim. Nedense kimsenin bilmesjni istemiyordum, ve takrar burada yaşamayı. Burası başımın daha çok ağrımasına sebep oluyor.

Hakikaten başımın ağrımasına hala bir çözüm yolu bulamadım. Rusya'ya gittiğimizden beri başım ağrıyor. Anneme bunu söylesem, evet evet.  Söylemeliyim bu baş ağrısı ile daha fazla uğraşamam.

Odamdan aşağı inip televizyon karşısında oturan annemin yanına gittim, ne kadar da dalmış beni fark etmedi.

Erica
-Anne!

Annem
-He, ne barıyon yia?

Erica
-Anne benim çok başım ağrıyor,  biraz da başım dönüyor. Doktora gidelim

Annem
-Erica, sen normalde doktora gitmek istemezsin. Ne oldu da istiyorsun?

Erica
-Uzun süredir ağrıyor çünkü,  Rusya'ya gittiğimiz günlerde felan, ondan öncede biraz vardı. 

Annem
-Hadi gidelim o zaman

Erica
-Şimdi mi?

Annem
-Evet evet, hadi

Annemle birlikte,  doktora geldik. Hayret sanki insanlar benim geleceğimi biliyormuş gibi hastaneyi kalabalık etmemiş. Bu yüzden işlerimiz kolay oldu. Ama sonuç çok çirkindi, adam bildiğiniz bir saat içerisinde bana sinir hastası teşhisi koydu.

Yemin ederim geldiğime pişman oldum, doktorun verdiği ilaç listesi ve tavsiyeler ile eve dönmüştük. Bunlar gerçek miydi diye düşünüyordum.

...

3 ay sonra...

Erica
-Baba bak ben o okula tekrar geri dönmek istemiyorum

Babam
-Ne demek istemiyorum? Saçmalama

Erica
-Baba neden başka bir okul değilde, benim kaydımı tekrar eski okula yazdırdın?

Babam
-E arkadaların orada

Erica
-Ama ben oraya geri dönmeyi mantıklı bulmuyorum

Babam
-Erica, neden böyle söylediğini anlamıyorum ama, hemen arabaya çantanı da alıp binsen çok iyi olacak

Erica
-Of baba of

Babam
-Of çekme babana

Çantamı da alıp arabaya bindim. Lanet olası okullar tekrar açılmıştı,  ve ben Minho'munda içinde olduğu tekrar o okula gidecektim,  şimdi ben okullar bitene kadar onun yüzÜnü görmek zorundayım.

Babam arabaya döndüğünde direk bana baktı.

Babam
-Evet, neden aski okuluna dönmek istemediğini bana söyler misin? 

Erica
-Baba, adı üstünde eski okul, şimdi oraya dönmem tuhaf olmaz mı? 

Babam
-Hayır, çok sevinecekler göreceksin

Erica
-Peki baba senin dediğin gibi olsun

Babam beni her zamanki gibi okulun ilk günü, kendi arabasıyla okula götürecekti ve öylede yaptı. Beni bıraktıktan sonra eski çalıştığı yere giedecekti, ama Rusya'daki şirket ile iletişime artık burdan kendi memleketinden devam edecekti.

Babamın dediği saatte, gelmiştik. Beni bırakıp şirkete döndü. Okulun kapısında hiç kimse yoktu, büyük ihtimalle herkes içeri girmişti. İçeri girdim ve öğretmenler odasına gözledim, eski sınıf öğretmenimiz beni gördüğünde, tamda öğretmenlerden odasından çıkıyordu.

Öğretmen
-Erica, senin burda ne işin var?

Erica
-Eee şey babam tekrardan kaydımı buraya aldırdı

Öğretmen
-Yine bizim sınıfa mı?

Erica
-Evet

Öğretmen
-Aaa ne güzel, peki bunca zaman nerdeydiniz?

Erica
-Rusya'da. Babamın işi yüzünden  bir yıl orda yaşadık

Öğretmen
-Peki o zaman arkadaşlarına gek süpriz yapalım, ben içeri gireyim sen kapıda bekle. Ben biraz konuşup onların kafasını karıştırdıktan sonra, seni çağırırım sende gelirsin

Herhalde şu okulda tek özlediğim bizim şu biyolojici. Evet evet, hala onu ve  dersini seviyorum. 

Erica
-Peki hocam

Öğretmen ile sınıfa. ilerledik ve ben kapının arkasına saklandım, öğretmen sınıfa girdi.

Minho'nun Ağzından:

Öğretmen sınıfa girdiğinde hepimiz ayağa kalktık, ve öğretmen bizi oturttu. Daha sonra gülümseyerek konuşmaya başladı.

Öğretmen
-Evet çocuklar, bu yıl son yılınız bildiğiniz gibi. Bu yıl çok iyi şekilde çalışmanız gerek, ama merak etmeyin ben dersimi aynı zamanda sizi eğlendirecek şekilde işleyeceğim.

Jisung
-Hocam geçen yılkı gibi bir derste uyumamıza izin verecek misiniz?

Jisung bunu sorduğunda sınıfta kahkahalar havada uçuştu.

Öğretmen
-Evet, eğer isterseniz veririm. Ama bu yıl bunları bizimle birlikte yapacak olan, yeni bir arkadaşımız var. Aslında çokta yeni değil ama, hadi içeri gel

Öğretmenin seslenmesinden sonra kapıyı açtım, ve bana şaşkın şaşkın bakan sınıfın içine doğru ilerledim.

Felix
-Erica mı o? Yoksa ben mi yanlış görüyorum

Jisung
-Rüya da felan mıyım ben

Seungmin
-Yok yok gerçek

Hyunjin
-Ben bu kızın hiç böyle döneceğini tahmin etmemiştim

Sadece Erica'yı izliyordum, onun o güzel yüzünü. Bir yıl önce duygularıyla oynadığım kız şimdi karşımda dikiliyordu, ve şimdiki tek fark benim ona artık aşık olmuş olmamdı.

Öğretmenim
-Neden şaşırdınız Erica bu okulun yabancısı değil ki?

Seungmin
-Şey hocam, biz hiç böyle döneceğini tahmin etmemiştik

Felix
-Erica sen niye hiç konuşmuyorsun?

Erica
-Şey ben, eeee aslında babama beni başka okula kayıt aldırması gerektiğini söyleyecektim. O yüzden Rusya'dan döndüğümde size haber vermedim. Kusura bakmayın

Hyunjin
-Biz kimseye söylemezdik

Öğretmen
-Neyse Erica, hadi eskiden oturduğun yere geç ve derse devam edelim

18.05.2020
DEVAM EDECEK...

Stray Kids:"Ucunda Ölüm Var"✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin