Dedektif ShimYoung'dan...
Dört gün sonra bay Minho'yu idare ederek, bir şeyler öğrenmiş ve giremediğim odaya sonunda tel toka ile görebilmiştim. Hizmetçiler dört gün boyunca başımda bitmeseydi daha kısa sürebilirdi.
Odaya ilk girdiğimde yaptığım ilk şey, çalışma masası bulunan kısmı incelemekti. Ama burada sadece dosyalar falan vardı... bana daha ciddi şeyler lazım. Giyim odası nerede?
Odanın içinde başka kilitli bir kapı vardı, açılmadığında göre tuvalet değil.
Yine tel tokamı kullanarak kilidi zorlamıştım, ama sanırım bu kapının kilidi odanın kilidinden de iyi...ah! Bayağı sertmiş. Pekala tekrar deneyeceğim, bu kapıyı açmalıyım.
Dinlendikten sonra tekrar kilidi zorlamaya başlamıştım, tel toka bkraz eğilmişti ama... ama işe yaramıştı.
Sonunda...
Tel tokayı cebime attıktan sonra eldivenli ellerim tekrar kapı kolunu bulmuştu. Kapıyı çekip içeri göz attım, özenle düzenlenmiş bir giyim odası vardı sol tarafta. Ve sağda bir kapı daha. Kapıyı açtığımda...ah lanet olsun! Burası tuvaletmiş.
İşim orada değil. Soluma dönerek dolapların içini kurcalamaya başlamıştım, önce açtığım kapaklardan sadece kıyafetler çıkarken, bir tanesinin içinde bir kasa vardı. Erika'nında söylediği gibi, zeki kız tahmin etmiş olmalı.
Eee...ben bunu nasıl açacağım?
Tel toka kullanabileceğim bir şey değil ki bu? Hadi ShimYoung, koskoca dedektiflik hayatında burada tıkanamazsın, bir şeyler yap-...çocugun odasındaki fotoğrafın arkasında ne yazıyordu?
707298...
En kısa dört rakamdan oluşan şifreyi altı rakamlı yapmak, hıh zekice. Nasıl olsa ne kadar tuşa basarsan bas, sadece dört nokta gösteriyor sonuçta.
Ve açılmıştı. Kasanın içinde yine birkaç kağıt parçası ve flashbellekler vardı.
Yaptığım her şeyi video kaydına çekerken, diğer telefonuma dönüştürücü takarak flash belleklerin içeriğine bakıyordum. Hatta bir tanesinde işime yarayacak çok korkunç şeyler bulmuştum, telefona kopyalayıp, kağıtları incelemeye döndüm. Karısının ölüm raporu bu kasadaydı...
İşe yaracak her şeyi video kaydı ve telefona kopyalama işlemi ile halledip kasayı kapattım. Kapıları kapatarak odadan çıktığımda yakamı düzelterek merdivenlere yöneldim, umarım çıkarken ki-
Hizmetçi.
"Gidiyor musunuz?"
Lanet olsun...
Dedektif ShimYoung.
"Ah evet, teorilerimi bay MinHoe ile paylaşacağım"
Hizmetçi.
"İyi günler"
Dedektif ShimYoung.
"...sağolun, sizede"
Evden sağa sağlim çıkabilmiş ve arabama varmıştım, o hizmetçi telefonuma kopyaladığım videoda bay MinHoe karısını öldürken ona yardım ettikten sonra, onunla konuşurken bayağı gerilemiştim. ,aten gözlerini bölerterek alttan alttan konuşması ürperticiydi, Boşuna eve girdiğimde gözüme takılmamış.
Şapkamı ve gözlüğümü çıkartıp hemen elimi telefona götürmüştüm.
Dedektif ShimYoung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Ucunda Ölüm Var"✅
Fanfiction"Bu kitap aşkını yaşayamamış, aldatılmış ve kullanılmış bütün aşıklara ithaf edilmiştir" "Erica iki yıllık platonik aşığından, iki yıl sonra çok samimi olduğunu düşündüğü bir çıkma teklifi aldı ve kabul etti. Fakat çıktığının sahne aşkının ardında ç...