32-Öğlede Basılan Ev

61 9 1
                                    

Bayan Enrica'dan...

Tsubasha Minho'nun babasının kim olduğunu, nerede oturduğunu öğrendikten sonra onun yanına gitmemiz hiç zaman almamıştı. Meğer dibimizde oturuyormuş adamda haberimiz yokmuş.

Adamın bizim evimize yakın olan. Bizimle aynı sitedeki evlerden onun olanın evine varmıştık. Hızlıca arabadan inip, korumalara adam ile görüşmek istediğimizi söyledik. Ama korumalar bunun olamayacağını söyleyip, biz biraz daha ısrar edince patronlarını aramış ve izin istemişti...ve sanırım izin vermişti.

Koruma.

"Geçebilirsiniz efendim"

Enrica.

"Verdi mi izin, güzel"

Diyerek hızlıca açılan kapıdan içeri girmiştim, Tsubasha ters bir hareket yapmamak için arkamdan bana yetişmeye çalışıyordu. Ama ben çoktan kapıyı açıp içeri girmiştim bile.

Tsubasha.

"Enrica, bekle!"

Enrica.

"Nerede kızım söyle?"

Diyerek adamın yakasına yapmıştım, adam epey şaşırmıştı.

Tsubasha'dan...

Bu adama yıllar önce benim batma sebebim olan şirketin sahibi bay MinHoe'ydi. Onu karşımda görünce  sinirlenmiştim, nasıl yani, şimdi? Benim kızım babasının batmasına sebep olan şirketin sahibinin oğlu ile mi çıkmıştı...ah o nereden bilebilir ki?

Enrica.

"Kızım yok pislik herif! Senin oğlun ile çıkıyormuş. Günlerdir kayıp kızım doğruyu söyler oğlun nerede?

MinHoe.

"Nasıl yia? Benim oğlumda kayıp"

İll başta kimsenin inanmayacağı şekilde inanmamıştık, ama adam sonrasında oğlunun kızımın kaydolduğu gün ortan kaybolduğunu ve üç gün önce kayıp ilânı verildiğini onayladı.

Enrica ve ben birbirimize dönerek şaşkınlık içindeydik, nasıl yani? Şimdi ikiside kayıptı öyle mi? Işimiz daha da zorlaşacaktı.

Enrica.

"Bizim kızımızda kayıp...sizin oğlan ile bizim kız...sevgiliymiş"

MinHoe.

"Ne? Benim bundan haberim yoktu! İkiside kayıp demek"

Tsubusha.

"İş ciddi gibi, artık bizim de bir şey yapmamız gerek"

MinHoe.

"Benim aklımdan dedektif tutmak falan geçti ama, kararsız kaldım"

Tsubasha.

"İyi fikir"

Dedektif ShimYoung'dan...

Öğlen saat ln dört civarında bir çift gelip, Ceo MinHoe'nin evinin salonuna çökmüş ve ufak çaplı bir kavga başlamıştı. Bu olayı görüntüleyip Kıza haber verdim.

...

DDedektifShimYoung'un gönderdiği video'ya bir göz atmıştım. Benim ailem'in MinHo'nun babası MinHoe'nin evinde ne işi vardı? Eyvah!...kesin ailem MinHo ile sevgili olduğumu öğrendi, ya da Minho'nun da ortada olmadığının farkındalar.

Hemen Dedektifi aradım...

Erika.

"Alo!"

ShimYoung.

"Hanım efendi, buralar biraz karıştı...size attığım videoda görmüşsünüzdür. Bir çift geldi, sesleri o kadar yükseldi ki ben bile duydum"

Erika.

"Neler konuştular ShimYoung?"

ShimYoung.

"Kızlarının kayıp olduğunu söyleyip, Ceo'nun oğluna suç attılar...sevgililermiymiş neymiş. Öyle yani...umarım oğlan kıza bir şey yapmamıştır"

Erika.

"Anladım...bu gün iyi iş çıkardın...ama ilerde daha fazlasını yapman gerekecek, bir arkadaşımı gönderim Ceo Minhoe'nin şirketine ve aklına "dedektif tutma" fikrini sokmasını istedim, seni önermesini istedim. Senin sıran gelmek üzere"

ShimYoung.

"Desene sona yaklıştık  diye"

Erika.

"Evet,  maalesef"

30.06.2021
DEVAM EDECEK...

Stray Kids:"Ucunda Ölüm Var"✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin