"Minho'nun Ağzından"
Sabah olup kaltığımda işlerimi halledip aşağı indim.
BABAM: Günaydın Minho
MİNHO: Günaydın baba
BABAM: Eeee kızı buldun mu?
MİNHO: Kız benimle aynı sınıfta, hatta şuan sevgiliyiz
BABAM: Hmmm güzel en yakın zamanda ağzını ara yoksa, babasının şirketi bizimkini batıracak. Sana şirket hakkında bilgiler vermesini sağla
MİNHO: offf anladım baba ilk söyleyişin değil
BABAM: Hah, iyi süper sevgilisiniz dimi şuan?
MİNHO: Evet, ama ona karşı bir şeyler hissetmiyorum, hem onun duygularıyla oynamış olmuyor muyum?
BABAM: Babanın batmasını mı istiyorsun? BUNA SENINDE IHTIYACIN VAR, SANA PARA VEREN BENIM...şimdi kahvaltını yap ve doğru okula...ANLADIN MI?
MİNHO: Anladım
Babamla olan o gergin konuşmadan sonra doğru okula gittim. Bu işi hemen halledip bu kızdan kurtulmam gerek, derken Erica karşımda belirdi.
ERİCA: Selam yakışıklı, acaba yanınıza oturabilir miyim?
MİNHO: Otur
Erica ile konuşma fırsatı bulmuştum, bu benim bir şeyler öğrenebilmek için son şansımdı.
FELİX: MerHABA!
ERİCA: AĞH! FELİX ne yapıyorsun korkuttun beni?
FELİX: Böldüm mü? Afedersiniz
MİNHO: Böldün tabi
HYUNJİN: Afedersin de Erica bizim arkadaşımız ve ona selam vermek bizim hakkımız
MİNHO: Bu şekilde mi ama?
ERİCA: Tamam çocuklar sakin olun, neyse biz sonra konuşuruz Minho
MİNHO: A- Ama
ERİCA: Lütfen Minho, neyse gelin çocuklar
Erica diğerleri ile giderken, sıkıntıdan kafamı sıranın üzerinde duran ellerimin üzerine koydum. Böyle bir kızın duygularıyla oynayıp onu kullanmak, bana vicdan azabı çektiriyor. Babamın şu entrikalı planları yüzünden olmadığım biri oldum."
Ders zili çalınca hepimiz "of" çektik çünkü ders,
M
A
T
E
M
A
T
İ
KSabah sabah matematik işlemek gibisi yoktur değil mi? Tabi bizde sınıfça matematiği sevsek. ("0_0")
İlk iki ders matematik işledikten sonra...
Yorgun bir beyin ve yorgun bir beden, hayır anlamıyorum tamam bu bilgiler gereklide sanki hepsini her gün kullanıyoruz. Hiç sevmiyorum bu matematiği.
MİNHO: Erica biraz konuşsak
ERİCA: Şimdi olmaz Minho Sally beni tuvalette bekliyor
MİNHO: Yiaa beklesin boşver onu şimdi, yanımda olmana rağmen özlüyorum seni anlasana
ERİCA: Anlıyorum ama önemli bir konu varmış
MİNHO: Siz kızlar neden tuvalete grup halinde gidiyorsunuz anlamıyorum?
(Evet Türkiye'nin kız okul halkı çocukları (o nasıl tabirse artık :")) Minho haklı neden grupça gidiyoruz, ben bile kız olmama rağmen anlamış değilim)
ERİCA: IIIIIIĞH...bilmem neyse boşver
Minho'nun yanından yavaşça uzaklaşıp tuvalete yöneldim, Sally tuvalete girmemle birlikte direk beni dışarı çıkardı
ERİCA: Sally benimle dalga mı geçiyorsun tuvalette konuşucaz dedin ya
SALLY: Boşver tuvaleti çok kalabalık gel çardakta konuşalım
ERİCA: OF iyi tamam
Hızlıca çıkış kapısından çardağa ilerledik ve oturduk.
ERİCA: He Sally ne dicen de artık
SALLY: Erica galiba ben Jeongin'den hoşlanıyorum
Şaşkınca Sally'ye bakıyordum, o sırada "yok artık dedim" ve karşıdan bizi Jeongin'in izlediğini fark ettim.
Sally'ye bunu söylediğimde çok heyecanlandı. Çaktırmaması gerektiğini söyledim, oda kendine geldi.
Öğle arası...
Hyunjin, Jisung, Felix ve Seungmin ile çok güzel bir makarnacıya gelmiştik, ama gerçekten çok güzel bir makarnacı.
ERİCA: Orkodoşlar bonca bunu tokrorlayalım (Arkadaşlar bence bunu tekrar etmeliyiz)
JİSUNG: NE? Ne diyorsun ya
Yutkundum ve devam ettim
ERİCA: Makarna diyorum çok güzel, bence buraya daha sık gelmeliyiz
FELİX: Oynen ben buranın makarnasını çoğk seviyorom (Aynen ben buranın makarnasını çok seviyorum)
SEUNGMİN: Siz ikiniz çocuk gibisiniz, hiçbir zaman büyümiceksiniz ve ağzınızda yemek varken konuşmamanız gerektiğini öğrenemiyeceksiniz
Seungmin'in ciddiyetinden ötürü hepimiz gülmüştük, seungmin ise utanarak önüne döndü ve hafif sırıtarak istifini bozmadan devam etti.
Okul çıkışı...
"Minho'nun Ağzından"
"Yine okul çıkışı oldu ve yine Erica'dan hiçbir şey öğrenemedim, ki öğrenip de benim elime birşey geçmeyecek. Ama babam için bunu yapmam gerekiyordu. Umarım eve gidince beni soru yağmuruna tutmaz.
Şoförümüzün sürdüğü arabaya binerek eve gidiyorduk, arabadan inip hızlıca evin kapısına yöneldim, hedefim "eğer babam evdeyse hızlıca odama çıkmak".
Evin içine girdiğimde kimse yoktu, şükürler olsun ki babam evde yoktu"
23.01.2020
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Ucunda Ölüm Var"✅
Fanfiction"Bu kitap aşkını yaşayamamış, aldatılmış ve kullanılmış bütün aşıklara ithaf edilmiştir" "Erica iki yıllık platonik aşığından, iki yıl sonra çok samimi olduğunu düşündüğü bir çıkma teklifi aldı ve kabul etti. Fakat çıktığının sahne aşkının ardında ç...