"Minho'nun Ağzından"
Evimin önüne geldiğimde arabadan inip Erica'yı kucakladım, arabayı kilitleyip eve girdim. İşıklar kapalı olduğu için hiçbir şeyi fark edemiyordum. Telefonumun ışığını açıp, evin ışıklarına yöneldim. İşıklar açıldığında Erica'yı koltuğa bıraktım. Hareketsiz ve güçsüz saldı kendini.
Daha sonra evin bütün perdelerini aşağıya indirip Erica'yı kavradım ve odama çıktım. Erica kendi kedine inliyordu, neden böyle yapıyordu anlamadım ama inlemeleri beni azdırıyordu.
Üzerine çıkıp bütün ağırlığımı verdim, çok yüksek bir sesle inledi. Yavaşça dudaklarına yöneldim öpmeye başladım. Acemice karşılık veriyordu, devam ettim ve bu sefer boynuna yöneldim.
Üzerini yavaşça Erica'yı rahatsız etmeden çıkardım, kendiminkileride çıkarınca üzerindeki yerimi aldım. Erica gülmeye başlamıştı.
ERİCA: Ne oluyor yiaaaa ahahaha...sevişcek miyiz? Minhooooğh ah aaah
MİNHO: Bi dur yiaa
ERİCA: Ooooo ama Minho ben hamile kalmak istemiyoruuuuuuuuğm
MİNHO: Ama benimlesin unutma
ERİCA: Hıııı evet, devam et...o zaman
Erica'nın boynundan aşağı kondurduğum öpücükler, biraz morlaşmıştı. Daha sonra Erica'nın hiç beklemediği bir anda içine girmiştim. Hiç beklemediği için bir anda tepki vererek bedenini havaya kaldırdı. O anda sıcak birşey hissettim, Erica'nın vajinasından gelen kan olduğunu anladığımda iş işten geçmişti. Biz çoktan sevişmeye başlamıştık.
Sabah olunca...
Gözlerimi açtığımda yoğun bir baş ağrısı hissetmiştim. Dün gecede ne olduğunu hatırlıyordum, arkama baktığımda Minho çıplak bir şekilde yatıyordu kendime baktım. Üzerimde sadece beyaz bir gömlek vardı.
Sanırım dün gece ne olduğunu anladım derken, midem bulanmaya başladı. Yataktan kalkıp odada bulunan iki kapıdan birine yönelecektim ama yere düştüm, çok büyük bir kasık ağrım vardı. Zorlada olsa kalkıp birini açtım, Minho'nun odasında bulunan tuvaletiydi bu.
İçeri girdim ve işimi hallettim, yüzümü yıkayıp tekrar yatağa döndüm saat sabahın dokuzuydu. Biraz Minho'nun suratını izlemeye başladım, ne kadarda yakışıklı be. Heykeltraş gibi suratı var.
ERİCA: Ay yiaaa ne kadar yakışıklısın Minho, hmmm hazır uyurken bir öpeyim
Minho'nun dudaklarını öptüğümde uyanmasını beklemiyordum. Uyandığı gibi yataktan kalkıp üstünü giyindi, ııııı biraz tuhaftı. Neyse dikkatini çekmeye çalışıyordum ama tek yaptığı şey vurdum duymazlıktı.
ERİCA: Minho neden yüzüme bakmıyorsun?
MİNHO: Erica hadi git artık
ERİCA: Ne? Neden? Birlikte kalsak ne olur ki?
MİNHO: Seninle birlikte kalmak istemiyorum, hadi git artık
ERİCA: O ne demek Minho? Sen beni sevmiyor musun?
MİNHO: Evet seni sevmiyorum, kullandım ben seni, git artık evimden, gömlekte sende kalsın, bir sürü var ondan bende
ERİCA: Sen ne dediğinin farkında mısın?
MİNHO: Evet, hadi uzatma artık
Minho hızla aşağı inmişti, gözlerim dolmuştu ve ağlıyordum. Minho'nun üzerimdeki gömleği çıkartıp kendi kıyafetlerimi giydim. Hızla çantamı alıp aşağı indim Minho'nun olduğu yere yöneldim, gömleğini suratına atarak konuşmaya başladım.
ERİCA: SEN BİR PİSLİKTEN BAŞKA HİÇBİR ŞEY DEĞİLSİN MİNHO, SENİ SEVDİĞİME BENİ O KADAR PIŞMAN ETTİN Kİ, seni gerçekten tebrik ediyorum. Sana şimdilik hiçbir şey yapmicam. EVET İSTEDİĞİN OLUYOR ŞİMDİLİK GİDİYORUM, Ama geri döndüğümde canını alıcam
MİNHO: Bitti mi? Git artık
ERİCA: Sustum diye bittiğini mi sanıyorsun, bitmedi. Sadece ara verildi. Ama sonu güzel bitecek Lee Minho
Minho arkamdan boş boş bakarken, ben çantamı alıp çıkmıştım kaşık ağrısından çok zor yuruyordum ama gururum için ayakta duruyordum. Hızla evimin önüne geldiğimde gözlerimi silip içeri girdim. Annem mutfaktaydı kapı sesini duyunca hemen yanıma geldi.
ANNEM: Kızım bu yüzünün hali ne?
ERICA: Anne birşey olduğu yok, sabah eve gelebilmek için erken kalktım biraz uykusuzum o kadar. Biraz uyuyunca geçer
(Ben böyle yalan görmedim)
ANNEM: Tamam, başka birşey olmasında...sen dinlen o zaman
Yavaş adımlarla odama çıkıp kendimi yatağıma attım. Bu içinde olduğum durum kabus gibiydi, hiç böyle şeylere alışık değildim. Acaba aşık olmakla acaba hata mı etmiştim?
Akşam Yemeğinde...
Kapımı kilitleyip uyumuştum, gözlerimi açarken kapımın tıklandığını duydum. Ayağa kalkıp kapıma yöneldim ve kapıyı açtım. Bu hizmetçimiz Nidale'ydi babamın beni akşam yemeğine çağırdığını söyledi. Bende tamam deyip içeri girip üstümü başımı düzelttim.
Acaba babam birşeyler felan mı öğrenmişti? Yok canım daha neler?
Aşağı indiğimde babamın yüzünü asık görmem daha çok korkmamam sebep oluyordu, yemeklerimizi yemeye başlamıştık. Babam aradan biraz zaman geçince bize birşey anlatacağını söyledi. Neler oluyordu?
BABAM: Hani şu italyan iş adamlarının bizimle şu reklam anlaşması için yapacağım teklif vardı ya?
ANNEM: Evet, ne olmuş ona?
BABAM: Onu bu günkü toplantıda karşı taraf yaptı
ANNEM: Ne ama sen böyle bir teklifi bulabilmek için çok uğraşmıştın, e şimdi ne olacak?
BABAM: Bilmiyorum ama şirkette hiç iyi şeyler olmuyor, bütün çalışanlar panik içinden soru sorup duruyorlar
ERICA: Baba başka bir çaresi yok mu bunun?
BABAM: Bugün bi rus şirketi bizim şirletle ürün konusunda ortak olmak istedi, bizim ürünlerimiz Rusya'da satılmıyor biliyorsunuz. Adam ürünlerimizin kaliteli olduğunu duymuş ve biraz araştırma yapmış, ortak olmak istiyor
ERICA: E ne güzel işte ürünlerimiz daha çok tanınacak, böylece herşey düzelebilir
BABAM: Güzel olduğunun bende farkındayım ama bunun için Rusya'da çalışmam gerek birkaç işçi ile
İşte tam fırsatı dedim, Bu iğrenç yerden uzaklaşmak için. Hemen babamı ikna etmem gerekiyordu Rusya'ya taşınmak için.
ERICA: Baba benim karne almama sadece birkaç gün kaldı karnemi aldıktan sonra gitsek Rusya'ya. Hem bizim içinde değişiklilik olur, hep birlikte orda kalırız şirket toparlanır. Ne okur baba hadi işini ve bizi düşünüyorsan
BABAM:..............................................................................................Tamam...yarın adamla konuşup kabul edicem.
Annem çok mutlu olmuştu, bemde buna çok sevinmiştim ama malesef hiç gösteremiyordum.
29.02.2020
DEVAM EDECEK...(Merhaba okurlarım, yeni bir yıla gireli 2 ay oldu biliyorsunuz. Bana ne oldu bilmiyorum bu 2020'ye girdiğimizden beri, sürekli geçmiş yılları düşünüp duruyorum. Geçenlerde 2020 yazacağıma 2018 yazdım sürekli en güzel geçirdiğim yıl olan 2017'yi düşünüyorum.
Yardım edin bana bunları düşünmemek için ne yapabilirim? Bana bit fimir verebir misniz?)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Ucunda Ölüm Var"✅
Fanfiction"Bu kitap aşkını yaşayamamış, aldatılmış ve kullanılmış bütün aşıklara ithaf edilmiştir" "Erica iki yıllık platonik aşığından, iki yıl sonra çok samimi olduğunu düşündüğü bir çıkma teklifi aldı ve kabul etti. Fakat çıktığının sahne aşkının ardında ç...