Elinde tuttuğu şeye ne kadar da çok benziyor 😆
_________________________________________
Yine Minho'nun evine çalışmaya gidiyordum, Minho'nun şu mesafe koyamamısı beni öldürüyor. Neyse neyse idare ediyorum, zaten bu yıl mezuniyet var. Önce okuldan, sonra da Minho'dan kurtulacağım.
Okul çıkışı eve gitmiş, Minho beni Matematik ve Tarih dersi çalışmak için evine davet ettiği için. Matematik ve Tarih ders kitabımı almış, Minho'dan gelecek komut ile evden çıkmayı bekliyordum.
Off yaradan beni neylerle sınıyon?
Diye içimden geçirirken Minho babasının evden çıktığını söylemek için bir mesaj atmıştı, mesajdan sonra "geliyorun" diye bir mesaj da ben atmıştım. Çantamı alıp evden anneme "anne ben minhee'lere gidiyorum!" Diyerek evden çıkmıştım.
_________________________________________
Kızlar, aranızda ailesine "ben mervelere gidiyorum" diyerek.
Buraklara...
Berkecanlara...
Mahmutlara...
Muratlara...Kısacası sevgilisinin yanına giden var mı? 😁
_________________________________________
Aynı villa sitesinde oturuyoruz Minho ile, hatırlıyorsunuzdur. Yürüyerek gidiyordum Minho'nun evine ama ne yürüyerek, kapişon kafada ağızda maske. Vallaha siteden biri görecek adımız çıkacak diye çok korkuyorun.
Minho'nun evine vardığımda artık bir oh çekmiştim, içeri girdiğimde ise daha büyük bir oh. Tabikide Minho için değil bu oh.
Minho.
"Hoş geldin"
Erica.
"Teşekkür Ederim, hadi ne çalışacaksak çalışalım benim zamanım kısıtlı biliyorsun"
Minho.
"Merak etme mezuniyete çok az kaldı, ondan sonra birbirmize ayıracak çok zamanımız olacak"
Erica.
"Hmmm"
Yaşayabilirsen tabi.
Bir önceki gelişimden hatırladığım Minho'nun odasına girmiş, çantamdaki kitapları çıkarmıştım. Odanın bir kenarında masanın üzerinde duran tepsi, Minho içeri girerken dikkatimi çekmişti. Üzerindeki kurabiyeler...en sevdiğim.
Minho.
"Ne oldu? Daldın"
Erica.
"Hmm yok bir şey, hadi otur yanına da çalışalım"
Minho.
"Bir öpücük vermeyecek misin?"
Minho beni masa ile arasında sıkıştırırken yüzümü çevirmiştim, ellerini masaya koyduğunda gözlerini gözlerime kenetlemişti...ne oluyor Erica? Sakin ol, kendini kapdıracak değilsin herhalde. Ama...onu seviyorum, hemde nefret ediyorum.
Minho'nun sol yanağına bir öpücük bıraktığımda, Minho kafasını gülerek aşağı eğmiş sonra tekrar kaldırmıştı. Neden gülüyor bu şimdi yia? Yine bir şey buldu kesin.
Minho.
"Bana gerçek bir öpücük ver yoksa, ben alırım"
Erica.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Ucunda Ölüm Var"✅
Fanfiction"Bu kitap aşkını yaşayamamış, aldatılmış ve kullanılmış bütün aşıklara ithaf edilmiştir" "Erica iki yıllık platonik aşığından, iki yıl sonra çok samimi olduğunu düşündüğü bir çıkma teklifi aldı ve kabul etti. Fakat çıktığının sahne aşkının ardında ç...