Minho'ya yapmak iatedigimi yapabilmek için, onun oyuncağı olmuştum. Ama olsun ondan intikamımı almak için ona katlanıyorum. Tıpkı bugün yaptığım gibi. Cumartesileri sevmem, Minho yüzünden. Ve bu günde Minho'yla o günden sonra, ilk kez birlikte geçireceğim bir başka cumartesi.
Minho babasının bugün mesaiye kalacağını, ve evde benimle ders çalışıp biraz konuşmak istediğini söyledi. Gerçi ona inanmakta zorlandım, yalan yok. Ama olsun deyip bunu yapmaya karar verdim.
Minho ile aynı villa sitesinde oturuyorduk. Ben Sadece Minho'nun evine gitmek için, Minho'dan gelecek olan mesajı bekliyorum.
11:23
Minho OROSPUSU
-Babam çıktı gelebilirsin
-tamam geliyorumMinho OROSPUSU
-Bekliyorum-Ne bok yersen ye
Minho OROSPUSU
-Aynen, bende seni seviyorum aşkım-Sen onu benim kulahıma anlat
Şu saçma yazışma bittiğinde, evden çanta hazırlayıp çıktım. Minho'ların evinin önüne gelip kapı zilini çaldığımda, Minho kapıyı açtı ve bana o yapmacık gülümsemelerinden birini daha sundu.
Minho
-hoş geldinErica
-Tamam sağol hadi şu ödevleri yapalım bitsinMinho
-Bu ne acele?Erica
-Minho beni içeri alacak mısın? Yoksa gidiyorumMinho
-A tabi buyurİçeri adımı atar atmaz arkama baktım, temkinli davranıyordum. Gerçi isterse bir daha kullanmaya kalksın, kıyafetimin sağ bileğimin arasında kalan küçük bıçak, Saçımdaki iğne tokalar, sol cebimdeki falçata, sağ cebimdeki jilet, pantolonumun arka cebindeki törpü, çantamdaki makas ve biber gazı. Yiyorsa denesin.
(Biraz abarttım mı diyeceğim ama, kız aynı ben. Gerçi ben sadece makas, falçata ve törpü taşıyorum yanımda ama...galiba insanlar bana psikolojisi bozuk psikopat demekte haklı.)
Minho
-Odam şu tarafta beni izleYavaşça yürüyerek onu izliyordum, odasına girdiğimizde kapıyı kapattı.
Erica
-Hey sakın kilitlemeMinho
-Tamam sakin ol söz verdiğim gibi, sen istemediğin sürece yokErica
-İyi, o zaman bir an önce derse başlayalımMinho ile biraz ataşıp, biraz daha atıştıktan sonra, derse başlamıştık. Sürekli kna bir şey anlatıyordum ama anlamıyordu, derdi ne bunun?
Erica
-Bak Minho eğer anlattığımı iyice dinlemeyip anlamamaya devam edeceksen ben gideyimMinho
-Ama ne yapabilirim o kadar güzelsin ki, seni durmadan izlemek istiyorumErica
-Yılışma, ders yapıyoruzMinho
-Açıktın mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Ucunda Ölüm Var"✅
Fanfiction"Bu kitap aşkını yaşayamamış, aldatılmış ve kullanılmış bütün aşıklara ithaf edilmiştir" "Erica iki yıllık platonik aşığından, iki yıl sonra çok samimi olduğunu düşündüğü bir çıkma teklifi aldı ve kabul etti. Fakat çıktığının sahne aşkının ardında ç...