40-Son Sayfa

134 7 1
                                    

Erika.

"Yia yürüsene Minho, arkadaşım bekliyor diyorum"

Minho.

"Erika bkr bavul da sen taşırsan çok memnun olurum yani"

Erika.

"Onların hepsi senin taşıyacağın şekilde tasarlandı bebeğim, hem bende bir şeyler yapıyorum yani. Kalacak ev ayarladım, ve bavulların içini de ben ayarladım, yani taşısan ölür müsün?"

Minho.

"Bu arada biz bu Moskova'ya geldik ama, ne yapıcaz burada?"

Erika.

"Tatil Minho, tatil, amma konuştun biraz sessiz ol yia"

Minho ile atışa atışa uçaktan indikten sonra kenarda bir yere çekilirken, birazda güneş ışığı yemiştik. Hemen çantamdan güneş kremi kutusunu uzatıp önce Minho'ya uzatmış sonra da kendim sürmüştüm. Çantamı kapatmadan da telefonum çalmıştı, arayan benimde onun gelmesini beklediğim Katerina'ydı.

Erika.

"Alo! Ben geldim Kanka sen neredesin?"

Katerina.

"Geliyorum şimdi, sana bir süprizim var"

Erika.

"Dur, ne?"

Sağıma döndüğümde ne göreyim, Katerina yanında bir erkek ile bize doğru yaklaşıyordu. Erkeğin elinde rusça "добро пожаловать" (dabropa jağolist) "hoş geldin" yazan renkli valonlar vardı, üstelik balonlar pastaya bağlıydı. Ah Katerina illâ kendini gösterecek.

Bana doğru koşarak gelen arkadaşıma kucak açmış ve ona sarılmıştım, ne kadar da özlemişim Katerina'yı böyle.

Katerina.

"Gelin hadi havaalanının kafesine gidelim de Viladimir'in kolları daha fazla ağrımasın"

Erika.

"Evet, Minho'da yoruldu biraz"

Katerina ile uzaklaşırken Minho ve Viladimir arkada kalmıştı.

Minho.

"Onlar az önce bizimle dalga mı geçti, yoksa bana mı öyle geldi?"

Viladimir.

"Hiç öyle gelmesin kardeşim, düpedüz az önce hastetleşen kız arkadaşlar kurbanı olduk"

Katerina ile hasret giderirken Minho ve Viladimir'i tanıştırırken, ben Viladimir, Katerina da Minho ile tanışmıştı. Çok eğlenceli bir buluşmaydı. Sanırım burada uzun bir süre kalacağız,  Minho ile artık burada yaşarız diye düşünüyorum. Zaten artık ailemde bildiğine göre, gençliğimizin tadını çıkaralım diyelim dedik.

Yorgun bir günden sonra ayarladığımız eve giriş yapabilmiştik. Biraz kahve içip sohbet ettikten sonra, Minho ile çok erotik bir ortama girmiştik. Ve sanırım sonu sevişerek bitecekti çünkü, uzun bir süredir beri sevişmiyorduk.

Erika.

"Çok yaramazlaştın sen ama"

Minho.

"Sayende, hadi biraz daha ileri gidelim"

Erika.

"Hııı, diyelim ileri gitmiyorum neler olacak?"

Minho.

"Yine ileri gideceğiz"

Minho'nun kucağına oturmuş ellerimi omzunda, kollarında, göbeğinin üzerinde ve yüzünde geciriyordum. Minho kendinden bayağı geçmişti, ön sevişmeyi bayağı uzatmıştık. Bayağı cıvımaya başlamıştım, Minho'da bayağı erekte olmuştu. Üzerinde olduğum için hissedebiliyordum. :)

Minho'nun kulağına doğru fısıldadığım cümlelerle çoktan soyunmaya başlamıştık bile, ben üstteyken her şey iyiydi. Ama Minho rahat duramaz, asla duramaz çünkü o da benim gibi. Bu sevişme kesinlikle çekişmeli olacak.

Minho.

"Her şey sen üstteyken çok iyi değil mi?"

Erika.

"Ah!...evet"

Minho.

"Çok iyi gidiyorsun bebeğim"

Erika.

"Bebeğin seni seviyor da ondan"

Biraz daha oynaştıktan sonra, Minho beni kavrayıp sırt üstü yatırmıştı. Suratımın anında değiştiğine ben bile gülmek istemiştim.

Minho.

"Bu aşk çok çekişmeli...biliyorsun değil mi?"

Erika.

"Biliyorum...çünkü bu aşkı biz yaşıyoruz"

30.06.2021
SON.

Stray Kids:"Ucunda Ölüm Var"✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin