Bir insan pet şişedeki suyu bu kadar mükemmel içmemeli 🤤
________________________________________Erika'dan...
Bütün hafta, kendime ev bakmış ve kafama göre bir ev bulmuştum. Sonra o evi gizlice ayarladım, aileme gizlice yaptığım işlerden olabildiğince saklıyordum. Tabi o eve gidip gelebilecek bir de arabaya ihtiyacım vardı, neyseki babamın bana verdiği paralardan biraz birikimim vardı. Ve paralar bankada da olmadığı için asla harcandığından haberi olamayacaktı.
●●●•••...
Minho'dan...
Yetişmem gereken bir kurs vardı, bu yüzden olabildiğince hızlı davranıp defterlerimi alıp garaja indim. Fakat garaja indiğimde gördüğüm manzara pekde iç açıcı değildi. Arbaların bazı lastikleri sökülmüş ve bazıları da patlatılmıştı, asıl anlamadığım şey ortalıkta onca koruma olamsına rağ- bir saniye korumalar nerede?
Aman Tanrım burası çok sesssiz...
Etrafa baktığımda evde kimseyi görmedim, korumaları da bulamamıştım ve acilen de kursa yetişmem gerekiyordu. Ah buldum! Erika, bebeğim. O bana yardımcı olabilir belki. Yok yia, kızı neden rahatsız edeyim...aman olamazsa bile laflamış oluruz.
Bebeğım💋Aranıyor●●●•••...
Minho.
"Alo!"
Erika.
"Alo Minho, hayırdır?"
Minho.
"Bebeğim yia, şey diyeceğim benim acil kursa yetişmem lâzım fakat bizim evde kimse yok ve ayrıca, arabaların lastikleri sökük. Bana biraz yardımcı olabilir misin?"
Erika.
"...tabi! Tabiki olurum! Sen bekle ben hemen geliyorum, sakın hiç-bir yere gitme! Ben alırım seni oradan"
Minho.
"Tamam yia, ne heyecanlanıyorsun? Çok özledin herhalde?"
Erika.
"Seni görmek istiyorum bebeğim, hem belki kurstan sonra biraz bir şeyler yaparız he? Zaten bir mekan tuttum kendime"
Minho.
"İyi fikir peki, bekliyorum seni"
-Minho Kapatır-
-Erika Kapatır-...
Minho'nun bana ihtiyacı olması ile birlikte, elime büyük bkr fırsat geçmişti. Artık onu ortadan kaldırmanın yolu açılmıştı, bu fırsatı iyi değerlendirmeliydim ve asla kaçırmamalıydım.
...
Enrica.
"Hey Takashi (takaşi) bka ne diyeceğim, bizim kız..."
Takashi.
"Ne olmuş bizim kıza?"
Enrica.
"Pek iyi değil, bu aralar biraz fazla içine kapanık. Daha doğrusu yıllardır, sanki bunalmış gibi kendine bir şey yapmasından korkuyorum"
Takashi.
"Sinir ilaçlarını kullanıyor mu?"
Enrica.
"Evet, bana düzenli kullandığını ve onda uyku etkisi yarattığını söyledi. Ben evden çıkarken de odasında uyuyordu"
Takashi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids:"Ucunda Ölüm Var"✅
Fanfiction"Bu kitap aşkını yaşayamamış, aldatılmış ve kullanılmış bütün aşıklara ithaf edilmiştir" "Erica iki yıllık platonik aşığından, iki yıl sonra çok samimi olduğunu düşündüğü bir çıkma teklifi aldı ve kabul etti. Fakat çıktığının sahne aşkının ardında ç...