J-Hope
Z mojej perspektywy wyglądało to dosyć dziwnie, wiedziałem dosłownie wszystko co się dzieje u przyjaciół mojego przyjaciela i idola. Odkąd Min Yoongi znalazł sobie tego całego Jimina zaczęło mi się wydawać, że jego książki nie są już takie jak kiedyś, znaczy cały czas są dobre ale nie tak dobre jak jeszcze dosyć niedawno. Słyszałem też, że Jin też sobie kogoś znalazł A od tego czasu chodził naprawdę rozpromieniony co mnie bardzo cieszyło. Jungkook, ten model co jest z Taehyungiem (On jeszcze nie wie o ich zerwaniu) im też się chyba dobrze układa, lecz szkoda mi było Parka bo słyszałem, że Kim go źle potraktował.Teraz tak w skrócie, szef przyjaciel gej, idol gej, mój ulubiony model gej, przyjaciel mojego przyjaciela gej, założyciel wydawnictwa gdzie Yoongi wydaje swoje książki (Masło maślane też brzmi fajnie) też gej. A ja? Bi? Chyba tak. Ostatnio myślałem nad tym, że fajnie by było jakbym sobie kogoś znalazł, tak to mieszkam z nooną i jej chłopakiem. Seojoon jest spoko, jest też sławnym aktorem więc.. Denerwowało mnie to, że oni mają wszystko A ja mam jeden mały pokój z żółtymi ścianami, narysowaną tęczą i małym słoneczkiem w rogu pokoju, oni na przykład mieli typowy luksus.
- Hoseok!!!! - Czy ona musi się tak drzeć od rana?
- Jezuu co znowu chcesz noona?
- Jungkook I Taehyung się rozstali. - Coooooo o czym ja nie wiem?
- W sensie, że ci od Jina? Czemu?
- Tae zdradził Kooka z jakąś Jennie. - No to się podziało.. Ciekawe co teraz będzie z młodym.
- Ok, kupiłaś mi tego sprite?
- Tak, trzymaj.
- Ej! Tym sie nie rzuca!
Noona wyszła z pokoju A ja otworzyłem sobie 2 litrową butelkę ze spritem, z szafki wziąłem ciasteczka i załączyłem sobie dramę. ,,Legend od The Blue Sea" jest cudowna, jest tam też syrena i jest niesamowita.. Ogólnie to był mój ostatni dzień wolny więc chciałem go jakoś wykorzystać bo jutro znowu praca i tylko praca, a co jakbym spróbował fotografii od nowa? Zawsze mi szło A ten Jungkook chyba nie będzie pracował teraz z Taehyungiem.. To jest plan Hobi! Teraz tylko iść z nim w życie.
------------------
❤🧡💛💚💙💜
CZYTASZ
ðŊððððððððð [ðŧðððððð] [ðĩððððð] [ððððððð]
Fanfiction- Dlaczego mi nie powiedziaÅeÅ? Wiesz, Åže mi moÅžesz mÃģwiÄ wszystko A to, Åže nie lubiÄ homo to nie znaczy, Åže zbesztam CiÄ jak psa, chociaÅž kiedyÅ bym tak zrobiÅ. - Yoongi.. Czy.. moÅžesz siÄ odsunÄ Ä? - Uwiebiam rumieÅce Jimina, ale nie odsunÄ Åem siÄ...