💞📞𝑰𝑮 𝒙 𝑳𝒊𝒇𝒆📞💞

2.4K 75 74
                                    

Min Yoongi

Idę sobie do Namjoona

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Idę sobie do Namjoona. Mam nadzieję, że jesteś w wydawnictwie bo jak nie...

1, 438 polubień ❤
637 komentarzy 💬

Kim Namjoon
Eee no ja, ten tego, jeszcze w łóżku leżę.

Min Yoongi
Masz 15 minut

Kim Namjoon
Ugh, dobra!

Park Jimin
Extra fotka, chciałbym Cię kiedyś poznać.

Min Yoongi
Nie ma opcji dzieciaku

Stalkerkanumberone
Oppa! Uwielbiam Cię, wyjdź za mnie!

Min Yoongi
Coo? Fuj, bleee

Kim Seokjin
To chyba znaczy nie haha

Yoongi
Wyszedłem spokojnie z mieszkania I stwierdziłem, że się przejdę, w końcu tak ciepło i w ogóle. Żart, jestem zbyt leniwy żeby iść piechotą, co Ja Namjoon jestem, że muszę się dotleniać? Co to to nie. Wsadziłem dupsko w samochód i ruszyłem w pięcio minutową drogę, oczywiście po drodze wstąpiłem po kawę do Jina którą wziąłem na wynos. U mnie dzień bez kawy to jak u Namjoona bez zniszczenia czegoś, czyli po prostu niemożliwy. - Cholera jasna, gdzie on jest? - Eee to dziwne zaczynam gadać do siebie.

- Tu jestem. - No wreszcie się pojawił, i nawet długo nie czekałem.

- Nawet długo nie musiałem czekać. - Po za tym jak on wygląda? Dresy, bluza i trampki? Halo to jest poważne wydawnictwo, normalnie aż się zaśmiałem na słowo/myśl 'poważnie'.

- A tobie co tak do śmiechu? - A co on taki ciekawski?

- No bo.. Ten.. to jest poważne wydawnictwo haha. A Ty tak ubrany? Nie do pomyślenia.

- Zamknij się. - Uu jaki groźny.

- Przepraszam? Dobra trzymaj tego pendrivea (?). Mam nadzieję, że tego nie zjebiesz.

- Nadzieja matką głupich co nie? - Czyli idealne pokrewieństwo.

- Wiem, że jesteś głupi a twoja mama nadzieją chyba nie jest.

Dobra trzeba się zbierać, nie pożegnałem się z nim, bo po co? Uśmiechnąłem się tylko w jego stronę i odeszłem. Może pojadę do Seokjina? W sumie i tak nie mam co robić więc czemu nie. Ugh Yoongi co ty robisz ze swoim nędznym życiem?

𝑯𝒐𝒎𝒐𝒑𝒉𝒐𝒃𝒊𝒄 [𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌] [𝑵𝒂𝒎𝒋𝒊𝒏] [𝒀𝒐𝒐𝒏𝒎𝒊𝒏]Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz