🀪𝑳𝒊𝒇𝒆 𝑺𝒆𝒐𝒌𝒋𝒊𝒏𝒂🀪

1K 45 65
                                    

Dzisiaj wziąłem wolne w pracy, chciałem sprawdzić co u Jooniego, nie odzywał się do mnie, a powiem, że zrobił na mnie dobre wrażenie i chciałbym kontynuować tą znajomość. Odłożyłem telefon i poszedłem się przebrać oraz zrobić lekki makijaż. Chociaż moja twarz jest najbardziej idealną handsome twarzą jaką kiedykolwiek widziałem. A co jak Jooniemu coś się stało? Nie znam go więc nie ocenię co się mogło stać.

- Japierdole... - Dobra jednak nie pierdolę, nie chcę rodziny powiększyć. Ale w sumie nawet nie mam z kim więc... - Japierdole!!!! - Od razu lepiej.

- Zamknij się gówniarzu! - Czy ta kobieta wreszcie da mi spokój? (Stara sąsiadka)

- Dobra babciu pierdol pierdol ja posłucham. - Jin jak Ty się odzywasz do starszych? Śmiech. Oj za dużo czasu spędzam z Sugą.

Wyszedłem z łazienki, ubrałem buty, kurtkę i tak dalej, po czym wyszedłem z tego pierdolnika bo burdel tu jak cholera i poszedłem w stronę schodów. O dziwo, że ta porąbana babcia nie wyskoczyła na mnie ze swojego mieszkania z laską.

Wyszedłem z bloku i poszedłem na parking A na parkingu był Namjoon, skąd on się tu wziął?! Przecież nie odpisywał ani mi ani Yoongiemu. Podejdę do niego, trudno się mówi.

- Namjoon? - Nie wiedziałem czemu mnie oszukał, dobra może nie oszukał bo tylko się nie odzywał A ja dopiero go poznałem i nie mogę od niego oczekiwać wszystkiego.

- Jinnie? - Nie twoja stara, oczywiście, że ja. - Ja.. wybacz, że nie odpisywałem. - Co on se myśli?! Myśli, że od tak mu odpuszczę? O nieee, nie na mojej warcie.

- Ty.. Ty.. - I co by mu tu powiedzieć?

- Ja co...? - Gówno debilu, bałem się o Ciebie razem z Yoongim, Boże zastanawiam się po co do niego napisałem, teraz mam co chciałem ale się nie spodziewałem, czy jakoś tak.

- Ty perfidny oszukisto! Martwiłem się! - I co Ja właśnie powiedziałem, jeszcze ta niebieska pała zacznie świrować, że się o NIEGO martwiłem.

- Martwiłeś się? O mnie? - I właśnie o tym kurwa mówię.. - Wybacz musiałem sobie przemyśleć parę spraw. - Parę spraw?! Parę spraw?! - Właściwie Jin to mam do Ciebie sprawę..

- No, co chcesz? - Jeszcze mi wyskoczy z zaproszeniem na randkę albo na plażę nudystów czy coś.

- Zostaniesz moją dziwką? - O matulu...

--------------------
❤🧡💛💚💙💜
Jin się zgodzi czy nie zgodzi??

𝑯𝒐𝒎𝒐𝒑𝒉𝒐𝒃𝒊𝒄 [𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌] [𝑵𝒂𝒎𝒋𝒊𝒏] [𝒀𝒐𝒐𝒏𝒎𝒊𝒏]Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz