W chłodny grudniowy wieczór Jeon przesiadywał na balkonie zaciągając się papierosem. Po ciężkim dniu pracy w studiu fotograficznym i po godzinach prób Jungkook zasłużył sobie na trochę odpoczynku. W końcu życie modela to nie bajka, potrzeba lata ciężkiej pracy i ogromnego zaangażowania aby osiągnąć to co osiągnął Jungkook. Jednak on kochał to co robi.
Pov. Jungkook
Ze zmęczenia opadłem na sofę w salonie, kochałem to co robię jednak te wszystkie godziny malowania mnie, wybierania ubrań, pozowanie do zdjęć, to wszystko jest niesamowite chociaż czasami to męczy. Pamiętam swoje początki wydaje się jakby to było wczoraj jednak było to trzy lata temu. Miałem wtedy prawie 18 lat, teraz mam 21 Podczas pierwszej sesji czułem się wspaniale, nawet słowa ani gesty nie są w stanie opisać tego jak się czułem. Teraz jest podobnie tylko, że dorosłem. Wiem, że cały czas mam duszyczkę pięcio letniego chłopczyka ale to nie zmienia faktu, że jestem dorosły.- Dzwonek do drzwi? Ciekawe kto to. - Jungkook ruszył w stronę drzwi, zerknął przez spoiler I ujrzał młodą zapłakaną dziewczynę w brudnych i podartych ubraniach. - Otworzę jej. - Powiedział do siebie Jeon.
- Hej, mogę w czymś pomóc? - Uśmiechnął się Kookie.
- Ja.. Szukam mojego brata ale chyba źle trafiłam. -
- Tak, chyba źle trafiłaś. - Jeon zmierzył ją wzrokiem. - A jesteś może głodna? Źle wyglądasz.
- Ta dzięki wiem, że źle wyglądam. - Nieznajoma powiedziała to z obojętnością w głosie.
- Poczekaj przyniosę Ci coś do jedzenia.
Ruszyłem do kuchni, wziąłem z niej kilka bułek, masło, butelkę wody, jakąś wędlinę I coś słodkiego. Wziąłem również spodnie i bluzę którą zostawiła u mnie kiedyś kuzynka Tae. Właśnie miałem zamiar do niej wracać ale zatrzymałem się i wziąłem jeszcze jakąś gotówkę.
- Proszę, trzymaj. - Jeon wręczył jej reklamówkę z paroma rzeczami.
- Wow, tak bardzo dziękuję, pójdę już.
- Nie masz za co, trzymaj się.
-----------------------
Takim akcentem zaczynamy nowe ff. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
❤🧡💛💚💙💜
CZYTASZ
ð¯ððððððððð [ð»ðððððð] [ðµððððð] [ððððððð]
Fanfiction- Dlaczego mi nie powiedziaÅeÅ? Wiesz, ÅŒe mi moÅŒesz mówiÄ wszystko A to, ÅŒe nie lubiÄ homo to nie znaczy, ÅŒe zbesztam CiÄ jak psa, chociaÅŒ kiedyÅ bym tak zrobiÅ. - Yoongi.. Czy.. moÅŒesz siÄ odsunÄ Ä? - Uwiebiam rumieÅce Jimina, ale nie odsunÄ Åem siÄ...