Jimin
Yoonie hyung od kilku godzin nie poświęcał mi czasu, rozumiem to bo to jego praca Ale mi się cholernie nudziiii. Starałem się nawet napisać kolejną piosenkę i nawet coś z tego wyszło, lecz wolałem Yoongiego od tej piosenki, nazwałem ją "Life goes on" (wybaczcie ale ta piosenka to 8 cud świata), były tam części rapu i chciałem żeby to właśnie hyung je rapował, ale czy Yoonie się zgodzi..? Teraz szybka modlitwa i idziemy się go zapytać.Stanąłem przed drzwiami do sypialni hyunga I zapukałem w nie, nie chciałem być nie grzeczny więc czekałem aż odpowie, że mogę wejść. Cisza. Nic nie usłyszałem więc wszedłem do jego pokoju. Zastałem go śpiącego przy biurku i laptopie.
- Oh hyung.. - Powiedziałem pod nosem, nie chciałem go budzić, a z drugiej strony Yoonie nie mógł spać przy biurku. - Yoonie hyung... obudź się.
- Co się dzieje Jiminie?
- Nic się nie dzieje, chodź położysz się na łóżku, nie będziesz spał przecież przy biurku. - Pomogłem wstać hyungowi i zaprowadziłem go do jego łóżka.
Yoonie od razu zasnął, a ja nie mogłem dopuścić, żeby hyung spał w tak niewygodnych ubraniach. Ściągnąłem Yoongiemu niewygodne czarne jeansy tym samym zostawiając go w samych bokserkach I koszulce, ściągnąłem mu jeszcze tylko skarpetki i chciałem już go zostawić ale jakąś siła z kosmosu kazała mi go pocałować w czoło. Min uśmiechnął się przez sen, a ja wyszedłem z jego pokoju kierując się do kuchni, w końcu jest przed 00.00, a ja nie jadłem jeszcze kolacji. Zanim poszedłem do kuchni to spojrzałem się w ogromne lustro.
- Trzeba trochę schudnąć Jiminie.. brzydko już wyglądasz. - Powiedziałem do siebie.
Dziś nie zjem kolacji, pójdę do siebie i dopracuję tą piosenkę. Usiadłem przy pianinie i zacząłem grać pierwsze nuty.
- Pewnego dnia świat się zatrzymał Bez powiadomienia, ponieważ wiosna nie wie, na co czekać.
- Przyjechałem bez powiadomienia.
Odległość, z której ślad został usunięty.
Jestem tutaj, Samotny czas.- Przepraszam, nic nie mówiąc, tak yeah
- Wygląda na to, że dzisiaj znowu będzie padać. Przemokłem
- Nadal nie przestanie
- Biegnij szybciej niż ta ciemna chmura,
myślałem że byłoby.- Ledwo jestem osobą
- Bardzo chory
- Zimno, które dał mi świat
Dzięki sprasowaniu kurz spiętrzony przewiń do tyłu, Taniec krzyżowy, który prosi o upadek, zróbmy wydech, gdy nadejdzie zima.
- Cieplejszy oddech
- Nie widzę końca
- Czy jest wyjście?
- Nie zdejmę nóg, och, oh
- Zamykam na chwilę oczy
- Trzymaj mnie za rękę
CZYTASZ
đŻđđđđđđđđđ [đťđđđđđđ] [đľđđđđđ] [đđđđđđđ]
Fanfic- Dlaczego mi nie powiedziaĹeĹ? Wiesz, Ĺźe mi moĹźesz mĂłwiÄ wszystko A to, Ĺźe nie lubiÄ homo to nie znaczy, Ĺźe zbesztam CiÄ jak psa, chociaĹź kiedyĹ bym tak zrobiĹ. - Yoongi.. Czy.. moĹźesz siÄ odsunÄ Ä? - Uwiebiam rumieĹce Jimina, ale nie odsunÄ Ĺem siÄ...