💞𝒁𝒈𝒍𝒐𝒔𝒛𝒆𝒏𝒊𝒆💞

725 30 2
                                    

Parę dni później gdy piosenki były napisane, a chłopcy byli wystarczająco dobrzy w tym co robią postanowili zgłosić się na przesłuchanie do jednej z wytwórni która właśnie je organizowała. Jako iż to Seokjin był najbardziej ogarnięty z całej siódemki chłopców to on postanowił wykonać telefon do wytwórni.

Chłopcy siedzieli właśnie w restauracji Jina całkowicie sami. Mogłoby się zdawać iż chłopcy nie wiedzieli jeszcze jaka trudna droga przede nimi, i nie chodzi w tym momencie o mordercze treningi czy diety, tylko całkowity brak czasu dla siebie i swoich drugich połówek Hoseoka w to nie wliczając. Czy może to źle wpłynąć na ich związki? Całkiem możliwe lecz nie powiedziane. Seokjin wziął głęboki wdech A wszyscy symbolicznie złapali się za ręce.

_______________

- Dzień dobry, w czym mogę pomóc?

- Nazywam się Kim Seokjin I chciałbym zgłosić się na przesłuchanie wraz z moimi przyjaciółmi.

- Normalnie poprosiłabym o dokumenty od Pana i pańskich przyjaciół, lecz nie wyrabiamy.

- Czyli nie ma już miejsc..?

- Aish niech już panu będzie, przyjdźcie w czwartek o 9.30, więcej informacji wyślę panu mailem.

- Dziękuję, do widzenia.

Jezu ale taki cringe mnie przy tym złapał 🤮
_______________

Jin

- I jak? Możemy iść na to przesłuchanie, prawda? - Jimin mówił do mnie co raz bardziej łamiącym się głosem, nic dziwnego, w końcu ciężko pracował żeby to osiągnąć. - Prawda hyung?

- Nie strasz mi Jimina I gadaj wreszcie! - Ejejejejej czemu on się tak do mnie odzywa???

- Przykro mi ale-

- Wiedziałem, że nie będzie już miejsc..

- Daj mi skończyć głupi dzieciaku! Bardzo mi przykro ponieważ.. W czwartek musimy wstać bardzo wcześnie gdyż idziemy na przesłuchanie!!!

Młodsi zaczęli skakać i krzyczeć ze szczęścia, ja też byłem bardzo zaskoczony i zdziwiony, lecz.. Co powiedzą nasze rodziny? Co jak nie spodobamy się wytwórni? Może nie będziemy zbyt dobrzy... A co jak presja na początku nas wykończy?

- Jinnie.. Nie przejmuj się tym już tak, co będzie to będzie.

- Wyobrażasz sobie godzić pracę z treningami o ile w ogóle się dostaniemy?

- Shh Seokjin będzie dobrze, obiecuję. - A cała reszta imbecyli wpatrywała się na nas z boku jak sie przytulamy.

- Kuloodporni.. - Słyszałem jak Yoongi mruczy coś pod nosem. - Tak dużo przeszliśmy, w dzieciństwie również.. Bądźmy kuloodporni, tak to jest to!

- Huh? Kuloodporni? - Właśnie, nie tylko Hobiego to zdziwiło. - Kuloodporni chłopcy. Bangntan Sonyeondan.. Jako Beyond the scen.

- B - Powiedział nam Jungkook

- T - Dołączył się Taehyung

- S - Powiedziałem to razem z Namjoonem.

- BTS.. Jesteśmy BTS! - Wykrzyczał z radością Jimin.

- Wyobrażacie sobie jak to będzie brzmieć? 'Cześć! Jesteśmy BTS!' Cudownie to brzmi prawda?

- Tak, Hoseok ma rację.

- Yoonie.. Powiedzmy to wszyscy razem, na 3, 2, 1

- Cześć! Jesteśmy BTS!

Niby w prosty sposób z oczekiwaniem co przyniesie nam przyszłość powstało BTS czyli koreański boysband który już niedługo będzie odnosił sukcesy na całym świecie.

------------------
❤🧡💛💚💙💜

𝑯𝒐𝒎𝒐𝒑𝒉𝒐𝒃𝒊𝒄 [𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌] [𝑵𝒂𝒎𝒋𝒊𝒏] [𝒀𝒐𝒐𝒏𝒎𝒊𝒏]Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz