💞𝑵𝒂𝒎𝒋𝒊𝒏💞

1.1K 35 50
                                    

Ciąg dalszyyyyy

ALERT 🔞🔞🔞 CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ 🔞🔞🔞

- Zostaniesz moją dziwką? - O matulu...

- A co będę z tego miał? - Matko co Ja pierdolę, ale ja jestem głupi..

- To oczywiste, po pierwsze dobry seks A po drugie dobrą kasę. - Co on se o mnie myśli?!

- A co ty se kurwa o mnie myślisz? Myślisz, że jestem pierwszym lepszym facetem na kasę? Mylisz się Kim Namjoon.

Co on sobie myślał? Że od tak pójdę w jego ramiona? Nigdy w życiu, no może kiedyś się zgodzę.. On jest taki pociągający.. A co jeśli się zgodzę na próbę i teraz zaproszę go do siebie? Nie powinienem żałować, Namżul jest przystojny i z tego co słyszałem również mądry i inteligentny. Ale z drugiej strony mam za ścianą tą pojebaną starą babę, a Jebać ją, to ja się jebie A nie ona.

- Wybacz Jinnie, to nie tak miało zabrzmieć.. - Matko niech on mnie nie przeprasza, Idiota z niego.

- Idiota z ciebie, idziemy do mnie. - Złapałem go za jego dużą dłoń i ruszyliśmy w stronę mojego mieszkania.

Namjoon spojrzał się na mnie z ogromnym zdziwieniem, lecz po chwili się uśmiechnął ukazując swoje dołeczki. Stanęliśmy przed wejściem do klatki schodowej A ja obróciłem się w jego stronę patrząc mu w oczy, co z tego, że znaliśmy się od paru dni i to jeszcze przez Internet, Jebać to, potrzebuję adrenaliny. Zbliżyłem się do jego twarzy I oblizałem swoje usta, zdziwiło mnie to, że to on mnie pocałował A nie ja jego, Namżul przycisnął mnie do ściany budynku przyspieszając pocałunkowi, w pewnym momencie Namjoon zjechał pocałunkami na moją szyję A ja jęknąłem.

- N-Namjoon.. jesteśmy przed blokiem, błagam chodźmy do mnie.

- Tak, masz rację Jinnie.

Wpisałem kod do klatki schodowej i pobiegliśmy po schodach, to tylko dwa piętra. Moja kondycja nie była tak zła jak MinJebanegoYoongiego dlatego jakoś to przebiegłem głośno śmiejąc się z Namjoona który się przewrócił przed moimi drzwiami.

- Nie wychowane homo soksuliści. - Że co? Soksuliści?

- Chyba seksualiści babciu. - Namjoon wybuchł śmiechem A ja wciągnąłem go mojego mieszkania.

Zaczęliśmy się całować, wcześniej zamykając drzwi na klucz. Oderwałem się od Namjoona I ściągnąłem z nas kurtki i inne zimowe pierdoły. Złapałem Kima za nadgarstek ciągnąc go w stronę mojej sypialni, gdy byliśmy już przy moim łóżku Namjoon rzucił mnie na nie A ja zachichotałem. Starszy zawisł nade(?) mną I zaczął całować moje obojczyki zostawiając po sobie krwiste ślady. Ściągnąłem z niego koszulkę i badałem wzrokiem jego ciało. Namjoon wrócił do całowania moich ust A mi się to nieziemsko podobało. Namjoon zaczął odpinać moje spodnie w których znajdowało się już ogromne wybrzuszenie. Schowałem twarz w dłoniach ogromnie się rumieniąc.

- Nie wstydź się mnie Jinnie, jesteś cudowny.

Namjoon ściągnął ze mnie resztę ubrań pozostawiając mnie w czystej goliźnie. Chwilę później Kim wziął mojego członka w swoje usta. Robił to tak nieziemsko dobrze.

- Ugh! Namjoon! Sz-szybciej! - Doszedłem w ustach Namjoona głośno jęcząc pod koniec.

Namjoon na początku powiedział mi, że to on będzie na górze, a to na moją korzyść Bo nie cierpię dominować. Starszy zaczął mnie powoli rozciągać dokładając co jakiś czas kolejny palec.

- Już możesz. - Namjoon wszedł we mnie całą swoją długością.

Jęczałem pod Namjoonem A on krzyczał moje imię i dodał do tego zdanie 'Zaraz dojdę'. Kim pchnął ostatnie dwa razy i doszedł we mnie, wytarliśmy się papierem który stał obok łóżka i zasnęliśmy w swoich objęciach.

----------------
❤🧡💛💚💙💜
Nie umiem pisać CIMCIRIMCIM Ale starałam się okej?????

𝑯𝒐𝒎𝒐𝒑𝒉𝒐𝒃𝒊𝒄 [𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌] [𝑵𝒂𝒎𝒋𝒊𝒏] [𝒀𝒐𝒐𝒏𝒎𝒊𝒏]Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz