💙𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌 𝒄𝒛.2 + 𝒄𝒊𝒂𝒈 𝒅𝒂𝒍𝒔𝒛𝒚💙

1.4K 55 32
                                    

Jeon Kookie

Idiota mnie zabrał na jarmark 😤❤

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Idiota mnie zabrał na jarmark 😤❤

4, 352 polubień ❤
892 komentarzy 💬

Park Jimin
Aha?! To jest ta ważna rozmowa?!

Kim Taehyung
Przepraszam? 🥺😂

Hotówa
Hot jak zawsze chociaż teraz to bardziej Cute

Kim Taehyung
UwU😊

Min Yoongi
Mimo iż wyglądać jak umm.. geje to wyglądacie dobrze (na tym zdjęciu).

Jeon Kookie
Miło, czy coś

Zjemcidżem091
Zawsze możesz wpaść do mnie Jiminie.

Park Jimin
Ja.Cię.Nie.Znam

Stalkerkanumberone
Widzę was!

Kim Namjoon
A gdzie to taki jarmark??

Min Yoongi
Ogólnie to na obrzeżach miasta Ale oni są akurat w centrum, to widać 😉

Byłem z Jungkookiem właściwie tylko na 'spacerze' po jarmarku, chciałem go gdzieś zabrać. Może kupię nam gorącą czekoladę i zabiorę go pod ogromną choinkę która stoi w centrum jarmarku? Tak, to jest to. Wtedy mogę powiedzieć mu co mi leży na wątrobie, konkretnie na sercu Ale no.. Złapałem go za rękę i pociągnąłęm (?) go w stronę kawiarni.

- Gdzie mnie zabierasz Tae? - Co on taki ciekawski. - Brr.. zimno trochę. - Może powinienem go przytulić? - Mmm tak już mi jest cieplej. - Wiedziałem, że zadziała.

- Zabieram Cię na gorącą czekoladę A później pójdziemy pod tamtą ogromną choinkę co stoi w centrum.

- Ale...

- Nie ma 'ale' chodź i nie gadaj Kookie.

20 minut później.
Właśnie szliśmy w stronę ogromnej choinki, Jungkook co chwilę na mnie zerkał I się uśmiechał, a jego ciemne oczy wręcz świeciły przez te wszystkie światełka i ozdoby, było cudownie. Powinienem go złapać za rękę? Nie, nie wypada bo chyba to za szybko, Tae Ty debilu, całowałeś się z nim dzisiaj A teraz boisz się go złapać za rękę? Idiota ze mnie. Znaczy... znamy się od dwóch lat A od ostatniego miesiąca coś iskrzy między nami, według mnie to wszystko wydaje się być takie idealne i niewinne.

- Tae~ Już jesteśmy, zobacz. - Faktycznie już doszliśmy. - Too po co mnie tu przyprowadziłeś? - Zaczął się bawić palcami, bał się? Stresował?

𝑯𝒐𝒎𝒐𝒑𝒉𝒐𝒃𝒊𝒄 [𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌] [𝑵𝒂𝒎𝒋𝒊𝒏] [𝒀𝒐𝒐𝒏𝒎𝒊𝒏]Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz