𝐭𝐰𝐨

6K 259 43
                                    

𝐀𝐒𝐇𝐋𝐄𝐘

A fekete autó leparkol a hátsó bejáratnál, én pedig megköszönöm Tomnak, hogy elhozott. Felkapom a táskámat, és kiszállok a kocsiból. Mindig hátulról, a kert irányából megyek be, hogy elkerüljem a főbejárat körül ólálkodó lesifotósokat. Nem szeretnék másnap a rólam és Nickről készült fotókkal találkozni az újságban, a neten, és minden létező felületen, a fejünk körül kis szívecskékkel, a kép alatt pedig a nap hírével: "Dominick Wylde-nak végre barátnője van? Dominick Wylde titokban kapcsolatban?"

Igen, ez felveti azt a kérdést, honnan ismerem én Dominick Wylde-ot? Mégis mi dolgom lehet nekem a híres Dominick Wylde-dal, minden lány álmával? Dominick Wylde-dal, a világhírű popsztárral, az énekessel, aki már két sikeres albumot, valamint egy országon belüli és egy világ körüli turnét tudhat maga mögött?

A válasz nagyon egyszerű. Nélkülem még mindig feldolgozásokat játszana, és maximum a gimnazista lányok epekednének utána. A számai nem lennének a zenei toplisták élén, és nem játszanák őket a rádióban. Nem lennének milliós megtekintések a videoklipjei alatt. Nem lennének koncertjei, nem menne turnézni. Nem lenne híres.

Dalokat írni nem könnyű. Főleg toplistás számokat. Olyanokat, amiket utána több százezer embertől hallasz vissza egy-egy koncerten. Amiket emberek ezrei hallgatnak, töltenek le, énekelnek magukban, vagy esetleg egy karaoke bárban.
Ha van egy minimális tehetséged hozzá, akkor talán van esélyed, de ha nincs, hát nincs. Márpedig Nick csapnivaló szövegeket ír, épp ezért kért meg engem erre a feladatra.
Egyszóval, én vagyok Dominick Wylde dalszerzője.

Szerencsémre a dalszövegírás miatt nem szállt rám a sajtó. Teljes titokban csináljuk az egészet. Ennek köszönhetően teljesen normális, paparazziktól mentes életet élek. Suli, barátok, bulik. Az, hogy ezek mellett dalokat írok egy többszörös Grammy- díjas énekesnek, igazán belefér a hétköznapjaimba.

Nick épp ma jött haza a legutóbbi albuma turnéjáról. Fél év alatt bejárta szinte az egész világot, és számtalan koncertet adott. Az állandó időeltolódás miatt kevesebbet tudtunk beszélni, mint szoktunk, de így sem szakadt meg köztünk a kapcsolat. A kapcsolat, ami messze nem csak munkakapcsolat. Félreértés ne essék, nem vagyunk együtt, és soha nem is voltunk. Nick a legjobb barátom, persze csak Sky után, aki mindig kiemeli, hogy ő az első. Nickkel a barátságunk soha nem volt hétköznapi, hiszen nem találkozhattunk sehol a házán kívül, hacsak nem akartunk teóriákat. Senki sem tudhatott a dalokról, hiszen ha kiderül, hogy én írom a szövegeket, Nick karrierjének lőttek. De mindig megoldottuk a kapcsolattartást, telefon, videochat, minden a segítségünkre volt.

Miután kiszállok a kocsiból, a biztonság kedvéért azért körülnézek, és mivel sehol nem látok fotósokat, a kapuhoz sétálok és kétszer megnyomom a csengőt. A kapu hang nélkül nyílik ki, én pedig mosolyogva intek a portásfülkében üldögélő testőrnek. Végigsétálok a hosszú, kikövezett úton, el a medence mellett, és végig a kőlapokkal fedett teraszon. Az ajtóhoz lépve kopogok, majd benyitok. A hatalmas, mediterrán stílusú nappaliban a légkondinak köszönhetően kellemesen hűvös van. Nick a szürke kanapén heverészik. Mikor meglát, elmosolyodik, de nem kel fel, hogy megöleljen. Ez nem lep meg, az viszont annál inkább, hogy nincs egyedül. Richard Marks ül vele szemben, a menedzsere.

- Szia, Ashley - köszön mosolyogva.

- Ashy - biccent Nick, pedig nagyon jól tudja, hogy anya és Paige kivételével senkinek nem hagyom, hogy így szólítson.

𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐲𝐨𝐮Where stories live. Discover now