𝐀𝐒𝐇𝐋𝐄𝐘
6𝐭𝐡 𝐚𝐮𝐠𝐮𝐬𝐭
Apró puszikra ébredek. Nick ismerős illata az orromba kúszik, ahogy lágy csókjai az arcomról áttérnek a nyakamra, majd a fülem mögötti érzékeny területre.
- Jó reggelt, édes - álmosan nyitom ki a szemem, és azonnal elmosolyodom, ahogy megpillantom a fölém hajoló Nicket.
- Neked is - motyogom, ő pedig lehajolva megcsókol.
Egyszerűen imádom, amikor így ébreszt fel. Nincs ennél jobb.
- Na gyere le a konyhába, mutatni akarok valamit - enged el, majd az ablakhoz lépve megnyom egy gombot, és felhúzza a redőnyt.
A napfény beszabadul a szobába, az előbbi boldogságom pedig azonnal eltűnik, és morcosan fordulok a másik oldalamra.
- Hagyj már - motyogom.
- Ugyan, Ashy - Nick néhány centiről suttog a fülembe, amitől megborzongok.
Puszit nyom a halántékomra, a következő pillanatban azonban egy laza mozdulattal felkap, és hirtelen kiemel az ágyból.
- Komolyan nem hagysz aludni? - csapok rá a vállára, jelezve, hogy tegyen le, de valószínűleg meg sem érzi.
- Nem - vigyorog rám, mire sóhajtva átkarolom a nyakát.
Lemegyünk a lépcsőn, én még mindig Nick karjában, aki úgy visz, mintha pehelykönnyű lennék.
- Nick, tegyél... - a kérés a torkomra forr, mikor meglátom a szépen megterített konyhaasztalt.
A tányérokon tojás, bacon, palacsinta, a poharakban narancslé, és mindezek mellett egy csokor virág.
- Nagyon boldog szülinapot kívánok, Ash - suttogja Nick, és leenged a földre, de a keze továbbra is a derekamon pihen.
- Csináltál... csináltál nekem reggelit? - kérdezem, és elképedve meredek Nickre.
- Igen - bólint.
- És nem gyújtottad fel a konyhát? - vigyorgok rá.
- Imádom benned, hogy ennyire támogató vagy - grimaszol, mire felnevetek, és magamhoz húzom egy csókra.
- Én mindig. De komolyan, nagyon köszönöm.
- Semmiség.
- Na jó, kit hívtál fel? - húzom össze a szemem, sejtve, hogy nem egyedül hozta össze a pompás reggelit.
Nem mintha nem lenne teljesen mindegy, ettől még épp annyira örülök, mintha csak ő csinálta volna. A szándék a fontos, az, hogy dacára a főzőtudása teljes hiányának úgy döntött, hogy megpróbálja. Értem. Ez pedig sokkal boldogabbá tesz, mintha a csillagokat is lefőzné az égről.
- Anyát - ismeri be. - Nélküle valószínűleg rendelt kaját reggeliznénk - széttárja a karját, mire ismét hozzábújok.
- Szeretlek - suttogom. - És köszönöm. Azt, hogy összehoztad ezt az egészet.
Magához szorít, és belepuszil a hajamba. Nincs szükség szavakra, hogy tudjam, ő is pont így érez. Gyors csókot nyom a számra, majd mindketten leülünk az asztalhoz, hogy elfogyasszuk a finom reggelit.
YOU ARE READING
𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐲𝐨𝐮
Teen Fiction❝- Nagyon szeretlek, ugye tudod? Mindig csak azt nézed, mi a jó a másiknak, soha nem azt, neked mi a jó. Szeretem benned, hogy te vagy a legönzetlenebb ember, akit ismerek. És ha visszamehetnék az időben, már sokkal hamarabb elmondtam volna, mit érz...