𝐬𝐞𝐯𝐞𝐧

4.7K 223 42
                                    

𝐀𝐒𝐇𝐋𝐄𝐘

19𝐭𝐡 𝐣𝐮𝐧𝐞

- Jó vagyok így? - kérdezem idegesen, mikor Sky, Kate és én kiszállunk a kocsiból.

- Nem. Te több vagy, mint jó - karol belém Sky. - Ne aggódj, Ash. Fantasztikusan nézel ki ma este.

- Csak ma este? - csipkelődöm, mire felnevet, majd elindulunk befelé.

Nem ez az első alkalom, hogy puccos buliba megyek, most mégis úgy izgulok, mintha még soha nem jártam volna ilyen eseményen. Megigazítom a fekete, pánt nélküli ruhámat, amire Sky beszélt rá. Tegnap mentünk el ruhákat próbálni, és legalább egy tucat boltban jártunk, mielőtt ráakdtunk erre. A derekán egy közepes méretű masni díszeleg, ezért elegáns is, de mégis bulis. Eleinte nem akartam megvenni, mert kicsit rövidebb, mint amiket általában hordani szoktam, de azért még nem ízléstelen. Sky szerint viszont nagyon jól áll, így végül erre esett a választásom, ő pedig egy vékony pántos, rövid, piros ruhában pompázik mellettem.

Mikor belépünk, a terem már tömve van emberekkel. Néhányan a tánctéren dülöngélnek jobbra- balra, de a legtöbben italokkal a kezükben álldogálnak és beszélgetnek. A tekintetemmel azonnal Nicket keresem, és mikor megpillantom, kissé megnyugszom. Richarddal és a kiadó embereivel beszélget az egyik asztalnál. Mikor észrevesz, a szája azonnal mosolyra húzódik, és a kezét felemelve óvatosan int egyet. Az ajkamba harapok, és bólintok, mire mosolyogva visszafordul a fejesek felé.

Nagy levegőt véve elindulok a bárpult felé. Sky már ott van, egy koktélt kortyolgatva nézelődik. Gondolom nem alkoholmentes, mindenesetre én azt kérek, mert nem akarom elszúrni az estét. Nem igazán bírom a piát, szóval jobb, ha nem iszom. Nem hiányzik, hogy részeg állapotomban kicsússzon a számon, hogy Nick és én igazából nem is járunk, és hogy ez az egész egy nagy kamu, azért, hogy megmentsük a karrierjét.

- Felméred, milyen a felhozatal? - pillantok Skyra, aki nevetve bólint. - És, látsz valaki érdekeset?

- Nem igazán - sóhajtja. - Az egyetlen jó pasi a teremben már foglalt.

- Miért, ki az? - kérdezem kíváncsian.

- Nick - vágja rá, mire csak megforgatom a szemem. - De el ne mondd neki. Várj. Idejön - súgja hirtelen, mire felkapom a fejem, és látom, hogy Nick éppen felénk tart.

Akkor színjáték indul.

- Sziasztok - lép mellém Nick, és ezer wattos mosolyt villant rám.

- Szia - köszönünk vissza Skylerrel tökéletesen egyszerre, mire felnevetünk.

- Ash, elrabolhatlak esetleg néhány percre? - bár kívülről lazának tűnik, látom rajta, hogy ideges.

Én is az vagyok, de mindketten igyekszünk leplezni, mivel bárhol lehetnek fotósok, sőt, ma este érdekünkben is áll, hogy minél több kép készüljön rólunk.

- Persze - elmosolyodom, és Sky felé fordulok. - Nem baj, ha...

- Menj csak - nevet fel, majd a pultra könyökölve kér még egy italt.

- Kimegyünk a teraszra? - kérdezi Nick, mire bólintok, és elindulunk kifelé a zsúfolt teremből.

- Jól vagy? - pillant rám, miután kilépünk a teraszra, és körülnézve megkönnyebbülten nyugtázza, hogy nincs kint rajtunk kívül senki.

- Fogjuk rá - sóhajtva a korlátra támaszkodom, és lehunyom a szemem.

Beszívom az esti levegőt, és próbálok megnyugodni egy kicsit.

𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐲𝐨𝐮Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang