𝐟𝐢𝐟𝐭𝐲- 𝐭𝐰𝐨

2.5K 131 18
                                    

𝐀𝐒𝐇𝐋𝐄𝐘

24𝐭𝐡 𝐚𝐮𝐠𝐮𝐬𝐭

𝐑𝐈𝐂𝐇𝐀𝐑𝐃
A kiadó egyik asszisztense árulta el Jasonnek az információkat a kapcsolatotokról. Néhány hete együtt voltak, a lány pedig állítása szerint véletlenül mondta el. A kiadó emberei vállalnak mindent, már kiadtak egy hivatalos közleményt, Nick pedig néhány napon belül interjút ad. Egy fellépést is vállalnia kell, a kiadó ragaszkodott hozzá.

Elgondolkodva bámulom a Richardtól kapott üzenetet. Akkor most már hivatalos. Nem tőlem van az információ. Nem én beszéltem a gyűlölt exemmel, és nem én szolgáltattam információt arról, hogy a szerelmemmel mindenkinek hazudtunk, hogy mentsük a karrierjét. Ugyan én ezt végig tudtam, egyeseknek, mint például Nicknek nem volt elég az én szavam. Hát tessék, más nem tudta tartani a száját.

𝐌𝐄
Nekem is jelen kell lennem az interjún?

𝐑𝐈𝐂𝐇𝐀𝐑𝐃
Nem szükséges, megoldjuk. Viszont egy darabig még ne menj utcára, megint megnőtt a média érdeklődése irántatok.

Ez igaz. Az utóbbi napokban, egész pontosan az álkapcsolat nyilvánosságra kerülése és a szakítás óta újra több tucat fotós ácsorog a kapunk előtt, pedig már kezdtek eltűnni innen. Gondolom rájöttek, hogy már nem lakom itt, a családomat pedig nem érte meg zaklatni, az nem olyan érdekes téma. De most, hogy visszaköltöztem, újra felbukkantak, és ha lehet, még elszántabbak. Igyekszem kerülni őket, és inkább a házban maradok. Semmi kedvem egy csapat ember közé menni, akik villogó kamerákat tolnak az arcomba, és szó szerint kérdések ezreit zúdítják rám.

Az viszont megnyugtató, hogy nem kell elmennem az interjúra. Hamarosan úgyis mindenki megtudja, hogy Nickkel szakítottunk, és a rajongótábora minden tagja teljes szívéből gyűlölni fog, amiért dobtam, és ezzel megbántottam a kedvencüket. Az persze eszükbe sem jut, hogy talán az imádott sztár is hibázhatott, hogy ő is elronthatta, nem csak én. Jelen esetben ugyanis pontosan ez történt.

De nem a rajongóktól tartok a legjobban. A Nickkel való találkozás az, amire egyszerre vágyom őrülten, és amit ugyanakkor nagy ívben elkerülnék. Erősen kétlem, hogy helyre tudnánk hozni a dolgokat, így ha újra látnám, csak még jobban összetörnék, már ha ez lehetséges.

𝐌𝐄
Rendben, kerülöm őket. A lánnyal mi lesz?

𝐑𝐈𝐂𝐇𝐀𝐑𝐃
Azonnal kirúgták, és a kiadó szeretne pert indítani ellene. Sikerült meggyőznöm őket, hogy ti dönthessetek a perről, így ez rajtatok múlik.

Sóhajtva magam mellé dobom a telefont, és hanyatt dőlök az ágyamon. Nem tudom, mi lenne a megfelelő döntés. Igen, lehet, ha a lány nem indítja el ezt a lavinát, Nick és én még mindig együtt lennénk. De biztos vagyok benne, hogy előbb- utóbb minden kiderült volna, vagy más miatt veszünk volna össze Nickkel, így ez alapján nem dönthetek.

Átgondolok mindent, és végül úgy döntök, épp elég büntetés neki, hogy kirúgták. Még ennél is nagyobb szenvedés, hogy együtt volt azzal a szeméttel, és nem akarom ezt még egy bírósági perrel tetézni.

𝐌𝐄
Nem szeretném, ha beperelnék

𝐑𝐈𝐂𝐇𝐀𝐑𝐃
Rendben, ezt továbbítom a kiadónak is. Számítottam rá, hogy így döntesz. Nick is ezt mondta, így valószínűleg nem lesz per. Jason viszont nem ússza meg.

Tehát Nick sem akarta tovább növelni a problémákat. Örülök, hogy Richard megírta ezt, mert ez pontosan olyan információ Nickről, amit a lelkem mélyén nagyon szeretnék tudni, de soha nem kérdeznék rá. Annak viszont örülök, hogy Jason nem kerülheti el a pert. Tudom, nem szép ilyet mondani, de megérdemelte. Eddig kétszer tette tönkre az életemet, és őszintén remélem, hogy többet nem fogja. Bár az utóbbi Nick hibája, azért Jasonnek is volt benne része.

Megrázom a fejem, hátha el tudom tüntetni a gondolataim közül Nicket. Próbálkozom, bár tudom, ez teljes képtelenség. Ha sikerül is kizárnom őt néhány percre, ez csak addig tart, amíg nem kapcsolom be a telefonomat vagy a laptopomat. A neten ugyanis szó szerint minden cikk rólunk szólt, pontosabban a hírről, ami kiszivárgott az álkapcsolatról. Ezt azóta a kiadó és maga Nick is cáfolta, de még mindig akadnak olyanok, akik kételkednek. Szerencsére a rajongók nagy része elhitte, hogy ez csak álhír. Szóval nem könnyű annak, aki el akarja kerülni Dominick Wylde-ot. Márpedig én ezt szeretném. Elkerülni.

Két teljes hét telt el a szakítás óta. Tizennégy nap. Tizennégy napja nem beszéltem Nickkel. Nem írt, nem hívott, és én sem kerestem. Nem telt el úgy nap, hogy ne nyúltam volna legalább százszor a telefonomért, hogy felhívjam. Ha egyedül lettem volna, biztosan megteszem. De Paige, Sky és Emily szó szerint beköltöztek hozzám, esélyt sem adva, hogy elgyengüljek. Nem hagyták, hogy kapcsolatba lépjek Nickkel, és így utólag nagyon hálás vagyok nekik.

Kibírtam, hogy nem kerestem. Majd belehaltam, de nem hívtam fel. Megőriztem a maradék büszkeségemet, azt a keveset, ami a két fájdalmas szakítás után maradt. Most már nem érzek minden harmadik percben késztetést arra, hogy írjak Nicknek, ezt pedig a továbblépés első jeleként fogom fel.

Nem tehetek mást. Azt hittem, Nicknek fontos voltam annyira, hogy legalább egyszer ír, vagy felhív, de nem tette. Két hete nem hallottam felőle, csak annyit, amennyit a neten olvastam, vagy amit Emily, esetleg Richard mondott. Ez pedig nagyon kevés.

Még mindig borzasztóan hiányzik, és azt hiszem, egész életemben érezni fogom az űrt, amit Nick hagyott maga után. Évek óta mellettem volt, a családomon és Skyon kívül benne bíztam a legjobban. Annak ellenére, hogy Jasonnel voltam, soha nem engedtem őt olyan közel magamhoz, mint Nicket. Soha nem volt meg köztünk az, ami Nickkel igen. Lehet, hogy már akkor Nicket szerettem, csak nem mertem bevallani magamnak. Talán ezért nem akartam lefeküdni vele. Mert a lelkem mélyén Nickre vártam. Épp ezért fáj annyira, amit a fejemhez vágott.

Soha nem lennék képes feladni kettőnket Jasonért. Senkiért. Ugyanis ha én árultam volna el a titkunkat, tisztában lettem volna a következményekkel. Tudtam volna, hogy ez szakításhoz vezet, és talán végleg elveszítem Nicket. Ezért nem lettem volna rá képes. Nem lettem volna képes elárulni őt, semmilyen áron. Úgy végképp nem, hogy tudom, a kapcsolatunkba kerül.

Szerettem Nicket, most is szeretem, és valamilyen formában örökké szeretni fogom. Azt hiszem, Nick a nagy Ő, és bárki más, akivel esetleg később együtt leszek, csak második lehet mögötte. De kezdek kételkedni benne, hogy ő is így érez, vagy valaha így érzett. Ez pedig jobban fáj, mint eddig bármi. Nem akarok, de muszáj megpróbálnom továbblépni. A jelek szerint Nick is ezt szeretné, és én sem élhetek tovább úgy, hogy rá várok. Meg kell próbálnom.

Nem lesz könnyű, de valahol el kell kezdeni. Így újra a kezembe veszem a telefonomat, hogy az egyetlen lehetséges módon elvágjam magam Nicktől. Amíg ez a szál hozzá köt, esélytelen, hogy túllépjek rajta.

𝐌𝐄
Lenne itt még valami

𝐑𝐈𝐂𝐇𝐀𝐑𝐃
Micsoda?

A könnyek végigfolynak az arcomon, miközben leírom a sorokat, majd egy pillanatra lehunyom a szemem. Mindenkinek joga van a boldogságra, és ha Nickkel nem megy, nélküle kell megpróbálnom. Kinyitom a szemem, majd egy gyors mozdulattal, nehogy meggondoljam magam, elküldöm Richardnak az üzenetet.

𝐌𝐄
Szeretném felbontani az álkapcsolatról szóló szerződésünket Nickkel. Véglegesen.

𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐲𝐨𝐮Donde viven las historias. Descúbrelo ahora