𝐀𝐒𝐇𝐋𝐄𝐘
27𝐭𝐡 𝐣𝐮𝐥𝐲
- Jó ötlet volt ez a grillezés - mosolygok Nickre, miközben a konyhapultnál állva vágom fel a zöldségeket.
Természetesen ő csak a bárszéken üldögélve figyeli, ahogy próbálom nem felaprítani az ujjam végét is.
- Igen, még soha nem rendeztem bulit - rázza meg a fejét, mire összeszorul a szívem.
- Épp ezért lesz ez életed legjobb estéje - fordulok felé, mire magához húz és lágyan megcsókol.
- Na megyek, kipakolok a teraszra - enged el, majd egy gyors ölelés után felkapja a tányérokat és kilép a napfényben úszó kertbe.
Kissé szomorú mosollyal nézek utána, és nagyon remélem, hogy ez lesz élete egyik legjobb napja.
Nem lehet könnyű a tinédzseréveid közepén, egyik napról a másikra sztárrá válni. A régi barátaid nem tudnak lépést tartani veled, hirtelen elfogynak a közös témák. Nehezebb találkozót szervezni, ha mindenhova fotósok hada kísér, ha be vannak táblázva a napjaid, interjúkkal és fellépésekkel. És bár ilyenkor rengeteg ember megkeres, sok az új barátjelölt, ők amilyen gyorsan jöttek, olyan gyorsan le is lépnek. Általában csak a pénzedre, a hírnevedre, a sikeredre pályáznak, igyekeznek felkapaszkodni a létrán, és ehhez kell a te segítséged és támogatásod.
Nick nem kért az érdekbarátságokból, a régi barátai viszont elsodródtak mellőle. Tudtommal van néhány srác a sulijából, akivel még tartja a kapcsolatot, de nem jár el velük bulizni. A két legközelebbi barátja Christian Scott, az egyik legnépszerűbb sorozatsztár, és Sebastian Gray, a dobos, és persze a bandája. Ők voltak Nick zenekara a turnéján, meg sok dalában is közreműködtek. Na meg persze itt vagyok én is.
Tudom, hogy Nick imádja, amit most csinál. Imád énekelni, és boldog, hogy elérte az álmát. De ezért az álomért nem egy és nem két áldozatot hozott. Feladta a normális életet, végleg és visszavonhatatlanul. A barátokat, a bulikat, ahol csak egy átlagos srác lehet, és szinte mindent, ami addig az élete része volt. Azon az estén, mikor találkoztunk, teljesen megváltozott az élete. Ahogy az enyém is. De míg én teljes mértékben a háttérben maradtam, ő megkapott minden reflektorfényt, ami sokszor nagyon nagy teher.
★
Néhány órával később, mikor már elkészültem a köretekkel, Nick pedig már előkészítette a grillt, megérkeznek az első vendégek. Nem hívtunk meg túl sok embert, csak a legközelebbi barátainkat. Sky visítva ugrik a nyakamba, mikor ajtót nyitok, mögötte pedig Paige és Noah álldogálnak.
- Sziasztok - mosolygok rájuk, miután Sky úgy dönt, elég, ha csak három percig nem kapok levegőt az ölelésétől, és leszáll rólam.
- Szia, Ashy - ölel át Paige, majd Noah is. - Nagyon csinos vagy - néz végig rajtam a nővérem, és magához húz még egy ölelésre.
- Köszi, te is - dicsérem meg a kék ruháját, amit még együtt vettünk néhány hete.
Rajtam egy virágmintás, ujjatlan ruha van, a hajamat kontyba fogtam.
- Sziasztok - lép mellém Nick, és átkarolva a derekam magához húz. Felnézek rá, ő pedig puszit nyom a hajamba, majd kezet fog Noah-val.
ESTÁS LEYENDO
𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐲𝐨𝐮
Novela Juvenil❝- Nagyon szeretlek, ugye tudod? Mindig csak azt nézed, mi a jó a másiknak, soha nem azt, neked mi a jó. Szeretem benned, hogy te vagy a legönzetlenebb ember, akit ismerek. És ha visszamehetnék az időben, már sokkal hamarabb elmondtam volna, mit érz...