𝐭𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲- 𝐞𝐢𝐠𝐡𝐭

3.7K 171 0
                                    

𝐀𝐒𝐇𝐋𝐄𝐘

23𝐫𝐝 𝐣𝐮𝐥𝐲

Másnap reggeli után a tányérokat pakolom be a mosogatógépbe, és közben hangosan énekelve táncolok a telefonomból szóló zenére. Éppen egy pörgősebb szám szól, én pedig egy villát használva mikrofonnak szinte már üvöltöm a szöveget, teljesen elfelejtve, hogy nem vagyok egyedül.

- Beszállhatok? - hallom meg Nick hangját a hátam mögül, mire meglepetten pördülök meg a tengelyem körül.

Azonban nem készültem fel a félmezteten Nick látványára. Csak egy fekete fürdősortot visel, így ezúttal semmi nem takarja kidolgozott izmait. Nagyot nyelve nézek végig a kockáin, majd nagy nehezen elfordítom a fejem az egyébként tényleg elképesztő felsőtestéről, így a tekintetünk összetalálkozik.

- Tetszik a látvány? - kérdezi vigyorogva.

- Láttam már szebbet, de azért megteszi - vágom rá, mire azonnal lehervad az arcáról a mosoly.

- És kedves Ashley Morgan, mondd csak, hol láttál már szebbet? - kérdezi rekedtes hangon, veszélyesen közel lépve hozzám.

A derekamnál fogva nekidönt a pultnak, és pillanatnyi időt sem hagyva a számra tapasztja a száját. Azonnal a nyaka köré kulcsolom a karom, ő pedig szorosan átkarolva húz magához. Elmélyíti a csókot és olyan szenvedélyesen csókol, hogy beleszédülök. Ujjaimmal a tarkóján göndörödő, rövidebb hajtincseket piszkálom, miközben az ő keze néhányszor lágyan végigsimít a hátamon. Hirtelen megragadja a csípőm és a pultra ültet, így csókol tovább. Kezemmel megtámaszkodom a mellkasán, míg az ő ujjai már a felsőm alá kalandoznak a derekamnál.

- Várj! - nyögöm ki nagy nehezen, mire elszakadunk egymástól.

Nick haja kócos, az arca kipirult, és kicsit kapkodja a levegőt. Biztos vagyok benne, hogy én is pontosan így festek.

- Bocs - morogja a hajamba.

- Ne kérj mindenért bocsánatot - kinyújtva a karom félresöpröm homlokából a barna fürtöket.

- Bocs - vágja rá szórakozottan, mire hitetlenül megrázom a fejem.

- Egyébként miért vagy félmeztelen? - kérdezem.

Most, hogy újra tudok mással is foglalkozni azon kívül, hogy milyen fantasztikus érzés a szája az enyémen, eszembe jut, mit is akartam kérdezni, mielőtt megcsókolt.

- Gondoltam medencézhetnénk - vonja meg a vállát. - Van kedved? - kérdezi, és beletúr a hajába, amitől természetesen megfeszülnek az izmai, tökéletesen elvonva a figyelmemet minden másról.

Automatikusan bólintok.

- Akkor nem veszed át a bikinidet?

- Minek? - értetlenül nézek rá, teljesen elfelejtve, miről is beszélt eddig.

- A fürdéshez? - kérdez vissza. - Ash, figyelsz te rám?

- Aha, persze - bólogatok, valószínűleg nem túl meggyőzően, mivel Nick felnevet.

- Mármint értem én, hogy fantasztikusan nézek ki, és nehéz nem engem bámulni...

- Jaj, hagyjál már - vágok a szavába, majd félretolom a karját és leugrom a konyhapultról.

Erről azonnal eszembe jut, hogyan is kerültem fel oda, és fülig vörösödöm.

- Mindjárt jövök - motyogom, és valósággal kirohanok a konyhából.

𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐲𝐨𝐮Where stories live. Discover now