𝐭𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲- 𝐧𝐢𝐧𝐞

3.7K 158 13
                                    

𝐀𝐒𝐇𝐋𝐄𝐘

24𝐭𝐡 𝐣𝐮𝐥𝐲

Az ébresztő hangjára kelek. Álmosan felülök az ágyban, lesöpörve magamról Nick karját, ami eddig a derekamon pihent. Ő még békésen alszik, halk szuszogása megtöri a szoba csendjét.

Egy barna hajtincse a szemébe hullik, én pedig nem bírom ki, hogy odanyúlva ne simítsam félre. A következő pillanatban kinyitja a szemét, és párat pislogva próbál rájönni, hol is van.

- Jó reggelt! - suttogom, gyors csókot nyomva a szájára.

- Milyen reggel? - motyogja, miután a telefonjáért nyúlva látja, hogy kilenc óra van. - Ash, ez még hajnal. Miért nem alszol?

- Két óra múlva találkozom Skylerrel a városban, és még hajat kell mosnom - ásítom, és kikászálódom az ágyból.

A szekrényhez lépve kinyitom az ajtaját, és próbálom kitalálni, mit vegyek fel. Hirtelen azonban két kar fonódik a derekam köré. Nick belepuszil a nyakamba, majd meglepetten nézi a szekrényem tartalmát, majd összehúzott szemöldökkel maga felé fordít.

- Elmondanád, hogyan lehetséges, hogy három napja laksz itt, de már nálad van a fél ruhatáram? - utal az ő szekrényéből lenyúlt pólókra és pulcsikra.

Nos... maradjunk annyiban, hogy mint a lányok nagy része, én is szívesen veszem fel a barátom ruháit, amik az ő illatát árasztják, és amikbe mellékesen nagyjából háromszor beleférek.

- Öhm... nem tudom - húzom be a nyakam vigyorogva.

- Gondoltam - forgatja meg a szemét, majd sóhajtva belepuszil a hajamba, én pedig a nyakát átkarolva beletúrok a hajába, és puszit nyomok a szájára. - Visszakapom őket valaha?- kérdezi álmos hangon, mire nevetve megrázom a fejem, jelezve, hogy arra semmi esély. - Fenébe - motyogja. - Az volt az egyik kedvenc pulcsim.

Elégedetten mosolyogva vállat vonok, majd kiveszek a szekrényből egy világoskék ruhát, és mikor Nick nem néz oda, fehérneműt is, majd elindulok a fürdő felé.

- Hova mész? - szól utánam Nick.

- Fürdeni? - kérdezek vissza értetlenül.

- Jöhetek? - kacsint rám, és megtámaszkodik az ajtóban.

Hamar felébredt, az biztos.

- Nem - vigyorgok rá, majd becsapom az orra előtt a fürdőszoba ajtaját.

- És mi a helyzet most veletek? - pillant rám Sky, miután leülünk a kávézó teraszán.

Mosolyogva a fejem tetejére tolom a napszemüvegemet, és magam elé húzom az itallapot.

- Minden rendben. Komolyan, szerintem még sosem volt ilyen szoros a kapcsolatunk, pedig még csak két napja költöztem hozzá. Azt hiszem, jót tett nekünk, hogy kénytelenek vagyunk együtt élni.

- Jól van, látom a fejeden, hogy minden csodás - forgatja meg a szemét.

- Nemhogy örülnél a boldogságomnak - rázom meg a fejem hitetlenül mosolyogva.

𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐲𝐨𝐮Donde viven las historias. Descúbrelo ahora