𝐟𝐨𝐫𝐭𝐲

3K 147 6
                                    

𝐀𝐒𝐇𝐋𝐄𝐘

A kanapé mögött hirtelen megpillantom a csapatot, majd Skylert, aki visítva ugrik a nyakamba. Mintha nem lenne elég egyetlen ember, aki rajtam csüng, a következő pillanatban Emily is csatlakozik hozzá. Nevetve átkarolom mindkettőjüket, majd mikor nagy nehezen elengednek, végre újra kapok levegőt.

- Boldog szülinapot, csajszi! - ölel magához még egyszer Sky, és megigazítja a fején lévő színes papírcsákót.

- Na jó, túl sok kérdésem van. Egy. Nem utaztál el megint apukáddal nyaralni? És kettő. Miért, de tényleg, mégis miért van egy ilyen izé a fejeden?

- Egy. Nem utaztam el apuval, és még mielőtt megkérdeznéd, nem is mondtam le. Tervben sem volt egy utazás, csak ki kellett találnom valamit, különben egész nap rajtam lógtál volna, és akkor hogy lenne meglepetés bulid?

- Mégis mikor lógok én rajtad? - összefonom a karom a mellkasom előtt, de közben erősen koncentrálok, nehogy elröhögjem magam.

- Mindig - vágja rá. - De nem ez a lényeg. Tehát kettő, ez egy papírcsákó, Ash. Tudod, ilyet viselnek a bulikon - oktat ki vigyorogva, mire csak megrázom a fejem.

- Köszönöm, okoska - ölelem magamhoz, de ezúttal ő sértődik meg.

- Nem is vagyok okoska - kéri ki magának. - Em, szerinted én okoska vagyok? - forduk a mellettünk álló lány felé.

- Igen - bólint Emily, majd Sky morcos arcát látva egyszerre tör ki belőlünk a nevetés.

- Jó, hogy itt vagy - átölelem a fiatal lányt, aki mosolyogva szorít magához.

- Még szép, ki nem hagynám a szülinapodat - mosolyog rám, majd körbenéz.

- Ha Nicket keresed, szerintem kiment a kertbe - fordulok meg én is.

Emily bólintva nyugtázza, majd kilép a teraszra, hogy megkeresse a bátyját.

- Hol van a szülinapos csajszi? - hallom meg Lucas kiáltását a hátam mögül.

Mire megfordulok, már közvetlenül előttem áll, és egy gyors ölelés után a kezembe nyomja az ajándékomat, amit Sky abban a másodpercben ki is kap a kezemből, és a háta mögé dugja.

- Nem most ajándékozunk, megbeszéltük, hogy csak ebéd után kapja meg őket.

- Elfelejtettem - vonja meg a vállát Lucas. - Túl sok infóval tömtél tele az elmúlt napokban, mégis hogy jegyezzek meg mindent?

- Te idióta - sóhajtja Skyler, majd felém fordul. - Gyere, a többiek is meg akarnak köszönteni.

Gyorsan intek Lucasnak, és másra már nincs is időm, ugyanis Sky valósággal odarángat a többiekhez, akikhez amúgy magamtól is odamentem volna, de mindegy.

- Szia, Ashy - szorít magához Paige. - Nagyon boldog szülinapot - suttogja a fülembe, én pedig behunyt szemmel mélyen beszívom az illatát.

Nagyon hiányzik most, hogy már nem lakom itthon. Sokkal ritkábban látom, és furcsa, hogy nincs a mellettem lévő szobában, ahogy eddig. Nincs mindig velem, és bár tudtam, hogy ez előbb- utóbb bekövetkezik, reméltem, hogy csak sokára fog.

- Jól megleptetek - mosolygok a többiekre, miután Paige elenged. - Köszönöm.

- Nick ötlete volt - biccent Chris a barátom felé, aki éppen ekkor lép mellém, és a derekamnál fogva azonnal magához húz.

- Mi van velem? - kérdezi, és állát a vállamra támasztva néz a fiatal színészre.

- Te szervezted a bulit.

𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐲𝐨𝐮Donde viven las historias. Descúbrelo ahora