𝐭𝐡𝐢𝐫𝐭𝐞𝐞𝐧

4.7K 208 27
                                    

𝐀𝐒𝐇𝐋𝐄𝐘

28𝐭𝐡 𝐣𝐮𝐧𝐞

- Hova megyünk? - kérdezem, mikor kinyitom a fekete kocsi ajtaját, és bemászom Nick mellé.

- Szia, Ash, nagyon örülök, hogy látlak - nevet fel Nick, mire csak megforgatom a szemem.

Kissé zavarban vagyok a vacsora utáni enyhén szólva is közeli pillanatok miatt, de Nick a szokásos idegesítésével azonnal elűzi ezeket a gondolataimat. Ő nem tűnik idegesnek.

- Jó, mindegy. Szóval, hova megyünk? - kérdezem izgatottan.

- Nem árulom el - vigyorog rám. - Majd megtudod, ha odaértünk.

- Na ne már - akadok ki, de ő csak mosolyogva megvonja a vállát, és kikanyarodik a főútra.

Lemondóan felsóhajtok, mire Nick győzelemittasan elmosolyodik. Összehúzott szemöldökkel fordulok felé, és kinyújtva a karomat meglegyintem a tarkóját.

- Hé! - kiált fel. - Ezt most miért kaptam?

- Nem árultad el, hová viszel.

- Mert meglepetés - vágja rá azonnal.

Bosszúsan megrázom a fejem, és inkább az ablakon bámulok kifelé.

- Most egész végig duzzogni fogsz? Csak mert akkor inkább hazaviszlek.

- Nekem mindegy. Úgysem lehet valami jó program, ha nem mondod el. Biztos félsz, hogy meggondolom magam, ha megtudom, hová megyünk.

Nos, ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna. Mikor Nick egy óra múlva leparkol a vidámpark bejárata előtt, elképedve meredek a hatalmas óriáskerékre és a többi fantasztikus játékra.

- Úristen, Nick, imádlak! - kiáltok fel, és kiugrom a kocsiból.

- Tudom - mosolyog rám, és a zsebébe csúsztatja a kulcsot.

Elengedem a fülem mellett az egoista megjegyzést, és inkább tovább nézelődöm. Eközben Nick kivesz egy dzsekit és egy baseball sapkát a csomagtartóból, és gyorsan belebújik.

- Álca? - kérdezem meglepetten.

- Richard nem tud a kis kiruccanásunkról, így nincsenek testőrök. Valamivel el kell rejtenem, ki is vagyok, vagy lerohannak - vonja meg a vállát.

- Hát persze, Mr. Híresség - vigyorgok rá, mire csak megforgatja a szemét.

- Na gyere - súgja a fülembe, és megfogja a kezem.

Elhúznám a kezem, de aztán eszembe jut, miért is vagyunk itt. Az egész kamu, csak megjátsszuk magunkat. Nem vagyunk együtt, nem járunk, ő nem a barátom, vagyis nem úgy a barátom. Ez csak színjáték. Ahogy a csók is az volt. Mikor megfogja a kezem, azt nem önszántából teszi, csak mert megállapodtunk.

Egy pillanatra azt kívánom, bárcsak valóság lenne ez az egész, de aztán azonnal kiverem ezt a gondolatot a fejemből. Megőrültem, ez biztos. Ő itt Nick, a legjobb barátom, jesszus. Akkor mégis miért akarom, hogy a pasim legyen? Kezd az agyamra menni ez az álkapcsolat, pedig még csak néhány napja tart.

- Ash, minden oké? - felkapom a fejem, és ekkor veszem észre, hogy már a pénztár előtt állunk.

Nick felvont szemöldökkel néz rám, ezért gyorsan elmosolyodom.

- Persze, csak már annyira régen voltam itt. Utoljára talán tizenhárom éves koromban.

- Hát igen, az nem ma volt - vigyorog rám.

𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐲𝐨𝐮Donde viven las historias. Descúbrelo ahora