Le veszi a napágyról a törölközőmet, majd rám téríti és így visz fel a szobánkba.
_________________________________________***
Reggel a ragyogó napsütésre ébredtem, ami elég nyugodt hangulatot varázsolt.
Nyújtózkodás közben körülnéztem és arra lettem figyelmes hogy Harry még alszik.
El mosolyogtam a tegnap éjelre visza gondolva, majd fel ültem és a fürdőszobát vettem célba.
Le vettem az alsóneműm majd be másztam a zuhany kabinba.
Körülbelül húsz percíg áztam a zuhany alatt, majd ki szálltam és a törölközőmet magam köré csavarva, mentem visza a szobába.
Harry azóta is aludt én pedig neki háttal a szekrényfelé fordultam és a tegnapi ruhámat kezdtem el keresgélni.
Hirtelen a hasamnál át ölelt egy kar, és a nyakamba csókolt.
Összerezzentem az ijedtség miatt, majd rá jöttem hogy Harry van mögöttem.-jó reggelt. - puszil bele újra a nyakamba.
-viszont. - fordulok felé.
Egy alsónadrág van rajta és egy félig ki gombolt ing.-hogy aludtál? - néz rajtam végig.
-különösen jól. Reggel pedig jól esett a napsütésre ébredni. - nézek az ablak felé.
-ennek örülök. Nem sokára indulunk haza, csak még meg reggelizünk valahol. Persze ha ez neked meg felel. -
-igen. Köszönöm. -
-ez a tegnapi ruhád? - veszi ki a kezemből a ruha darabot.
-igen, azt fogom fel venni. - nyúlnék érte hogy ki vegyem a kezéből, de ő el húzza előlem.
-nem kell ezt fel venned. Hozattam másikat Jacobal. -
-ohm, rendben. - kerülöm meg majd le ülök az ágyra.
Harry le teszi a tegnapi ruhám, majd elő veszi az újat. Igazából egy hosszú szakadt nadrág volt, egy jukacsos harisnyával és egy nagyobb pólóval.
Át nyújtja nekem én pedig el is veszem, majd fel állok az ágyról és várakozva nézem, hogy mikor megy ki, de ő nem mozdul csak engem néz vigyorogva.-ki mennél, kérlek? -
-nem! -
-kérlek. Csak ameddig fel öltözök. -
-Summer, már számtalanszor le feküdtünk és számtalanszor láttalak meztelenül, szóval nem megyek ki. - ül le az ágyra.
-jó. - forgatom meg szemeim, majd a ruhákkal együtt be megyek a fürdőbe. Gyorsan át öltözök, majd meg nézem magam az egészalakos tükörben, és vissza megyek a szobába.
Harry nem volt sehol, viszont a szoba ajtó tárva nyitva volt.
Oda sétáltam majd ki néztem a folyosóra és pont Harry jött felém.-kész vagy? - néz rajtam végig.
-igen. - Ekkor magához ránt majd lágyan meg csókol. Pár perc múlva el vál ajkaimtól majd a hajamba túrva újra meg csókol.
-elképesztően gyönyörű vagy. - suttogja miközben alaposan végig mér.
-köszönöm. -
-Na gyere induljunk. - kulcsolja össze kezeinket majd el indul velem együtt a lift irányába.
***
-remélem ízlett a reggeli. - szállunk be a kocsijába majd el is indulunk haza.
Palacsintát és kávét rendeltünk mindketten, és a gyönyörű kilátást nézve reggeliztünk meg. Most jól el beszélgettünk, és sokat nevettem Harry poénjain is.
-igen, finom volt köszönöm. - nézek ki az ablakon.
-nincs mit. Örülök hogy ízlett. -
***
-sziasztooook. - szalad hozzánk Mia majd szorosan meg ölel, amint be érünk a hatalmas lakásba.
-szia. - köszönök vissza, majd én is meg ölelem.
A többiek a kanapén ülve beszélgettek kivéve Louist, Sophiát, Zaynt és Gigit.
Furcsálltam hogy nem voltak itt de annyival le tudtam hogy biztos fent vannak a szobályukban.
Harry viszont túl kíváncsi volt így amint be értünk a nappaliba rá is kérdezett.-a többek hol vannak? - nézett végig mindenkin, miközben le ült mellém a kanapéra.
-el mentek vásárolni. - válaszol Niall.
-nem volt kaja és azt mondták hogy ők négyen szívesen el mennek. - folytatta Mia.
-ésss nektek milyen volt a kis kiruccanás? - kérdezi Liam perverz vigyorral az arcán.
-semmi extra. - vont vállat Harry én pedig nagy szemekkel néztem rá.
Nem értettem ezt a reakcióját...
Hiszen be valtotta hogy szeret és hogy mindennél fontosabb vagyok neki.
Én naív pedig el is hittem.
Tudhattam volna hogy csak a hirtelen szex utáni kóma beszél belőle.
Meg köszörültem a torkom majd inkább a többiek felé vissza fordultam.-semmi extra? Haver ha semmi extra nem volt akkor legközelebb nekünk add ezt a lehetőséget mi majd extrává tesszük Miával. - nevet Niall miközben fel le húzogatja szemöldökét.
-szerintem én most inkább fel megyek a szobámba. - köszörültem meg a torkom, majd fel pattantam a kanapéról és sietős léptekkel hagytam el a nappalit.
Nem akartam...egyszerűen nem bírtam ezek után jópofizni Harry-vel.
Hiszen ő is meg mondta:
Sosem fog megváltozni...
Hajtogattam magamnak folyamatosan az utolsó mondatot, míg fel nem értem a szobámba. Mennyivel könnyebb lenne ha most este lenne. Gondoltam magamba, hiszen akkor már nem kéne le mennem a többiekhez és az ő társaságába...egyszerűen csak lefeküdnék az ágyamba, és utat engednék a gondolataimak.
Hirtelen kopogás, majd ajtónyitódás törte meg a bennem kavargó gondolatokat. Harry lépett be az ajtón.-szia. Be jöhetek? - kérdezte halkabban.
-már be jöttél nem? - forgattam meg szemeim, majd le ültem az ágyamra.
-tudom mi a baj. - köszörülte meg a torkát.
-nem Harry! Fogalmad sincs mi a baj. Azt hiszed én egy érzéketlen kurva vagyok? Azt hiszed nekem nincs családom és barátaim akik aggódva keresnek...vagy talán már el is temettek örökre? - túrok idegesen a hajamba, majd le is esik hogy ezt ő szokta csinálni.
-nem játszadozhatsz velem. Először azt mondod semmi sem számít csak én, aztán pedig vállát vonva semmi extra nem történt? Ha csak egy kurva kell akit néhanapján meg dugj, keress mát mert köszönöm nekem ebből ennyi bőven elég volt. Haza akarok menni a húgomhoz akit mindennél jobban szeretek.
Nem akarok tovább a játékszered lenni és nem akarom úgy le élni a hátralévő életemet hogy egy kastélyba zárva kb minden nap csak szex és szomorúság létezik. Elegem van a hazugságaidból, dühkitöréseidből, erőszakosságaidból és minden szarodból. És elegem van belőled. - bukok ki teljesen ő pedig figyelmesen végig hallgat.-amit tegnap este a medencében mondtam, az mind igaz volt! Nekem már csak te számítasz. Nem egy kurvára vágyom akit minden nap akármikor meg kaphatok.
Nekem egy olyas valaki kell mint te. Tudom hogy csak tölled kaphatom meg azt a szerelmet amit eddig senkitől nem kaptam. Nagyon szeretlek Summer és azért mondtam azt hogy semmi extra nem történt mert gondoltam majd vacsoránál be jelentjük a többieknek, ha te is így érzel. Addigra már úgy is itt lesz mindenki. És nagyon sajnálom hogy eddig így viselkedtem veled. Nem ezt érdemled. Ha akarod haza viszlek akár most azonnal és soha többé nem kell látnunk egymást. Viszont boldogan is élhetnénk együtt mint egy család. --oké. - nyögök ki ennyit.
-oké? -
-igen. Azt szeretném hogy haza vigyél és örökké felejtsük el egymást. - próbálom érzések nélkül ki mondani, de tudom hogy igazából én sem teljesen erre vágyom.
__________________________________________________
Ennyi lenne ez a rész. 🥰
Mit szóltok Harry második szerelmi vallomásához?
És Summer döntéséhez?
Bocsi a késés miatt.... :(
ESTÁS LEYENDO
Fuck my life /H.S./ Fanfiction!
Fanfic16 Éves vagyok. 5 éves voltam, amikor árva házba kerültem. A szüleim azt mondták, hogy már nincs szükségük se rám, sem a hugomra...egy nap viszont, találkoztam egy férfival, aki meg változtatta az életem. Már csak az a kérdés, hogy túl élem-e ezt a...