44. Mielőtt újra találkoztunk

201 12 2
                                    

Amint becsukódik az ajtó, Sarah lelök a kanapéra és nekem esik.
____________________________________________________

~Harry szemszöge~

Annyira gyorsan történik minden, hogy szinte fel sem fogok semmit. Sarah letépi rólam az ingem, miközben az ölembe ül és a szája az enyémre tapad.
Ha becsukom a szemem olyan mintha forogna velem a világ. Azt hiszem részeg vagyok...

Nem akarom, hogy ez ismét megtörténjen.
Nekem most Summerre van szükségem, de úgy érzem, hogy a testemnek pedig Sarahra. Nem érdekel, ez akkor sem történhet meg ismét. Eltolom magamtol Saraht épp akkor amikor már a nadrágomat gombolja.

-ezt most ne. - szinte sóhajtom a szavakat és még így is megszédülök egy kicsit, hogy ülök.

-ne már baby...jó lessz. Csak lazulj el. - mostmár a nyakamat csókolja a fejem pedig akaratom ellenére is hátrahanyatlik.

Azt akarom hinni hogy Summer ül az ölemben és ő kényeztet most, de ahogy kinyitom a szemem szembesülök a kurva igazsággal. Summer elment. Sarah pedig terhes. Miattam terhes.

-na látod. - suttogja a nyakamba amit aztán óvatosan megnyal.

Elég. Elég. Elég.

Nem akarom ezt többet.

-kérlek. - ismét eltolom magamtól, de mostmár fel is állok a kanapéról.

-mi a baj? Azt hittem te is akarod. -

-most nem. Nincs szükségem mégtöbb megbánásra. - az utolsó szavak véletlenül szaladtak ki a számon hangosan.

-ez meg mit jelentsen? -

-semmit. Hagyjuk. -

-még több megbánás? Tehát bánod, hogy aznap este amikor teherbeestem lefeküdtél velem? -

-igen baszki. - túl hangos vagyok. Nem akarok kiabálni.
-bánom hogy aznap este leittam magam és megdugtalak abban a rohadt mosdóban. Nem kellett volna utánam jönnöd. -

-haragudtál rám Harry. Utánad kellett mennem. -

-igen. Haragudtam, mert hagytad, hogy egy csapat férfi fogdosson a táncparketten. Miért csináltad? -

-kiváncsi voltam mit szólsz a dologhoz...hogy érdekellek e annyira, hogy megments. -

-nos már tudod a választ. -

-igen. Tényleg tudom a választ. Leráztad a srácokat, de csak mert nem akartad, hogy bajom essen. De komolyan azt hitted nem veszem észre, hogy nem szeretsz? - könnyek közt veszi vissza a pólóját.

-mi? -

-tudom, hogy nem szeretsz annyira, hogy velem maradj. Ezért kiterveltem az egészet. Csak miattam nem mradtál volna. Muszály volt lépnem mielőtt te lépnél előbb. -

-te meg miről beszélsz? - le kell ülnöm az alkohol miatt.

-tudtam, ha lenne egy ok ami miatt velem kéne maradnod akkor biztosan nem hagynál el. A baba pedig tökéletes ötlet volt. Nem szedtem be a fogamzásgátlót és már csak az kellett, hogy felkeltsem a figyelmed. - olyan gyorsan ugrok fel a kanapéról, hogy egy pillanatra megszédülök.

Megragadom Sarah nyakát és a falhoz nyomom.

-mit műveltél. - erősen csapkodja a karom, hogy elengedjem, de nem vagyok rá képes.

-m..muszáj...volt megtennem. - levegőért kapkod úgy ahogy én is.

Nem hiszem el, hogy ezt tette. Tudta hogy nem szeretem és csak azért csinálta az egészet, hogy örökre magához láncolhasson.

Fuck my life /H.S./ Fanfiction!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora