"Amit utoljára láttam az az volt hogy a göndörke leordítja a többieket és utánnam siet."
-----------------------------------------------------------------***
Amint fel ébredtem egyből eszembe jutottak a történtek.
Egy kórházban feküdtem és senki nem volt a szobámba.
Nagyon gyengének éreztem magam így nem nagyon tudtam meg mozdulni. A mellettem lévő fehér gép hangos sípolásba kezdett.
Egy pár perc múlva egy nővér rontott be hozzám, maga utánn be zárva a szoba ajtót.
-uramisten...nagyon meg ilyesztett. - teszi szívére a kezét.
-ez a fránya gép mindíg rosszul jelzi a dolgokat...majd ki cseréljük. Na de hogy érzi magát a kisasszony? - mosolygott rám kedvesen.-eléggé gyengének. - köszörültem meg a torkom.
-az majd el múlik. Ma este viszont itt kell aludnia a kórházban viszont holnap már haza mehet a barátjával - mosolyog kedvesen.
-milyen barátommal? - néztem rá értetlenül bár sejtettem kire gondol.
-háth az a daliás legényke...itt kint várakozik. Ha szeretnéd be hívhatom neked. -
-ne..nem! Most inkább nem szeretném. -
-ohh..rendben akkor meg mondom neki hogy még alszol. - mosolygott kedvesen.
-köszönöm. - mosolyogtam én is.
Amint el hagyta a szobát vissza csuktam a szemem és meg próbáltam pihenni bár ez nem sokáíg tartott mert az ajtó újjra ki csapódott.
-uram kérem..nem mehet be most. - próbálta vissza tartani a göndörkét.
-engedjen be. -
-de..de háth a hölgy..-nézett rám.
-semmi..semmi baj. - ültem fel gyorsan.
-nyugodtan engedje be. - mosolyogtam bár az a mosoly egyántalán nem volt őszinte.-háth..rendben. de ha bármi van szólj kedves. - engedte el a göndörke karját majd ki ment.
-őrült nő. - igazította meg ingjét a göndör majd el indult felém.
Én csak fel húztam a lábaim majd át öleltem azokat.
-sajnálom hogy így neked estem...és a múltkorit is sajnálom. Nekem..csak néha elég nehéz. - sóhajtott majd idegesen fürtjeibe túrt.
Nem mondtam semmit csak a kezemet piszkáltam és azt bámultam.
-mondj már valamit. - gugolt le mellém.
-nem akarok többet veled lenni. -
-ez komoly? Hisz most kértem bocsánatot. -
-köszönöm...de többé már nem..többé már nem akarlak látni. -
-sajnálom de nem hagyhatlak el. -
-miért? Miért pont én kellek neked? - kezdtem el sírni.
-mert te más vagy. - fújja ki a levegőt. -te más vagy. - suttogja az utolsó mondatát.
-nem! Ugyan olyan vagyok mint a többi lány. -
-Ez nem igaz! -hajtja le a fejét...mintha..mintha szomorú lenne.
-sajnálom...de..de túl sok fájdalmat okoztál nekem. - törölgetem a könnyeim.
-márpedig velem jössz! -
-kérlek..kérlek hagy békén. -
-nem! Holnap reggel indulunk. Semmit ne mondj a nővéreknek, vagy a barátod meg bánja. -
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fuck my life /H.S./ Fanfiction!
Fanfic16 Éves vagyok. 5 éves voltam, amikor árva házba kerültem. A szüleim azt mondták, hogy már nincs szükségük se rám, sem a hugomra...egy nap viszont, találkoztam egy férfival, aki meg változtatta az életem. Már csak az a kérdés, hogy túl élem-e ezt a...