35. Kettesben

566 24 2
                                    

-azt majd meglátod. - kacsint. -meg beszélem Donnával, addig várj meg itt. - le ülök az egyik székre, Ő pedig el indul a büfé felé ahol valószínűleg, Donna várja majd.
_____________________________________________

Amint Harry vissza jött, még egy utolsó pillantást vettem a húgomra, aki ismét eszméletlen volt, vagy csak aludt...minden esetre az orvos azt mondta, semmi képp ne zavarjam. Le mentünk a parkolóba, majd be szálltunk a kocsiba. Csend uralkodott közöttünk, addig míg Harry meg nem zavarta azt.

-arra gondoltam, hogy el mehetnénk a fakunyhóba, ami az erdőben van. - tette a kezét az ülésem támlájára.

Nem montam semmit, csak bólintottam. Még várt egy kicsit, majd be indította a kocsit és el is indultunk. Az út csendesen telt. Csak a húgom járt az eszembe, a fejem pedig ismét görcsölt. Harry be kapcsolta a rádiót, ami hallkan szólt miközben, Ő a kormányon dobolt, ujjaival.

Amint be értünk a házba, az első amit észre vettem az az, hogy a kandalló be volt gyújtva. Kérdőn néztem Harry-re, miközben le vettem a kabátom, és a cipőm.

-ki gyujtott be? - kérdeztem.

-az egyik allkalmazottam. Montam neki, hogy valószínűleg ide hozlak, szóval ki takarított, be gyujtott, és rendelt pizzát. - nyitotta ki a hűtőt, miközben nekem magyarázott.
-kérsz? - nyujtja felém, a pizzás dobozt.

-nem, köszi. - mosolygok, majd le ülök a kanapéra és a kandallót kezdem el bámulni.

A tűz annyira nyugtató hatással van rám, hogy egy percre, szinte ki ürült az összes gondolat a fejemből. Észrese vettem, amikor Harry mögém állt.

-mit szólnál egy fürdéshez? - ölel át hátulról, majd apró puszikkal halmozza el a nyakamat, és az arcomat.

-nagyon jó lenne. - fordultam felé mosolyogva, Ő pedig kapott az alkalmon és lágyan meg csókolt.

-akkor neki is látok, előkészíteni a meleg vizet. - kacsint, majd el is indul a fürdő felé.

Valószínűleg azóta vett egy kádat is, vagy múltkor csak én nem vettem észre. Nem tudtam volna meg mondani rá a helyes választ, de nem is érdekelt különösebben.

Amint Harry szólt, hogy feltöltötte a kádat forró vízzel, be mentem a fürdőbe és el mosolyodtam a látványán.
Gyertyákat tett a kád szélére, és ott ült mellette.
Le vetkőztem, amit Ő kifejezetten élvezett, majd be másztam a forró habos vízbe és be csuktam a szemem, miközben hátradöltem.
A következő pillanatban, már arra lettem figyelmes, hogy Harry meg emeli a hátam és be ül mögém.

-lazulj el. - suttogja, miközben lassan hátra dönt a csupasz mellkasának.

-egész nap el tudnék így lenni. - csuktam be a szemem, amint el kezdte cirógatni karjaimat.

-én pedig, örökké eltudnék így lenni. - fel nevettem ezen a mondatán, bár nem volt vicces még is annak éreztem.
-mi az? - kérdezi mosolyogva.

-nem tudom, csak jól érzem magam veled. - fordulok hátra, hogy a szemébe nézhessek.

Viszont egy kis idő után, egyből eszembe jut, hogy otthon, nála vár rá egy nő, aki valószínűleg szereti.
Kellemetlenül érzem magam emiatt, bár azt hiszem nem kéne, bármilyen szemétül hangzik is ez.

-baj van? - honnan tudta? Gondoltam magamba.

-csak a jövendőbeli feleséged jutott eszembe. - mondom meg neki őszintén.

-nem kellett volna. - mondja hallkan, majd fojtatja.
-nem kell ezen stresszelned. Mondtam, hogy én téged szeretlek. - puszilja meg a fejem, majd közelebb húz magához.

-de mivan, ha Ő meg téged szeret? - el gondolkodik a kérdésen és csak utána válaszol.

-az meg lehet...viszont nem maradhatok azzal akit nem szeretek, külömben egész életemben boldogtalan lennék. Hidd el meg fogjuk oldani ezt az ügyet is, viszont most nem azért hoztalak ide, hogy olyanon törd az agyad amin felesleges. - lehajol a kád mellé és fel emel két borospoharat, amiből az egyiket felém nyújtja.

Mosolyogva el veszem tőle, Ő pedig vissza hajol a boros üvegért is. Át mászok a kád másik végébe, hogy így egymással szemben lehessünk. Tölt nekem, majd magának egy pohárral, végül pedig le rakja az üveget, vissza a kád mellé.

-kocintsunk ránk, én azt mondom Ms.Summer. - viccelődik, amit becsülök benne, mert így is próbálja el terelni a figyelmemet, a rossz gondolatokról.

-eggyet értek Mr.Harry kapitány. - nevetek.

-kapitány? - vigyorog.

-sensei. - javítom ki magam.

-hmm. Azt hiszem már mindent meg tanítottam magának, kisasszony. - mosolyog kacéran.

-mindent? Biztos ebben sensei? - indulok el felé lassan, miközben bele iszok a boromba.

Végig mér, majd hátradől a kádban. Már csak pár centi választja el ajkainkat, amikor meg szólal.

-viszont azt hiszem, maga még nem mutatott meg mindent amit tud, kisasszony. - nyalja meg a száját, és arra vár, hogy meg csókoljam, de nem teszem.

Helyette inkább vissza dőlök előző helyemre, és mosolyogva bele iszok az italomba.

-sajnálom Mr.Styles, de annak nem most van itt az ideje. - mosolygok.

-igen, igen én is ettől tartok. - simogat a lábaval, közben bele iszik Ő is, a pohár szeszes italába.

-de ne aggódjon Mr. azt hiszem amint le csillapodnak körülöttünk a kedélyek, elvonulhatunk egy kicsit. - lehúzom a poharam tartamát, majd fel állok és kimászok a kádból.

-hová-hová kislány? - kapja el a karomat.

-köszönöm ezt a csodás fürdőt, de lassan éjfélt üt az óra és vissza változom tökké. - biggyeztem le a szám.

-ne aggódjon, csak én fogom meg kóstolni. - el engedi a kezem, én pedig ismét elnevetem magam.

-igen ebben reménykedtem. - lekaptam Harry törölközőjét, majd magamra csavarva gyorsan kiszaladtam vele.

-és én mivel törölközzek? - kiabálja utánam.

Vissza megyek a tűzhöz, majd fel veszem Harry egyik pólóját és le ülök a kanapéra.
Harry nedves testtel jön oda hozzám, majd meg áll előttem. Fel nézek rá de előtte alaposan végigmérem.

-már megbocsásson Mr.Styles, de mint montam, most nincs itt az ideje a szeretkezésnek. -

-Ms.Qeen, maga játszik velem. - vigyorog.

-hmm meg lehet. - hozzásimulva fel állok, majd meg csókolom és a hátara terítem a törölközőt.

-imádom magát, remélem tudja. - mondja miután el szakadunk egymástól.

-nem csak maga van így ezzel. - legyintek, majd amint vissza ülnék a kanapéra, felkap az ölébe, és a falnak nyom.

Meglepődöm tettén, és meg is érzem merevedését.
A nyakamat csókolgatja, de most úgy érzem, ez nem menne.

-Harry. - lihegem, miközben a mellkasánál fogva tolom el magamtól.

-igen? - liheg Ő is.

-komolyan montam, hogy most nem megy. -

-tudom. - meg csókol, majd lerak a földre. -nem is akartam eröltetni, csak egyszerűen megőrjítessz. - ismét meg csókol, majd törölközővel a kezében vissza sétál a fürdőszobába.

__________________________________________________________

Ha tetszett, kérlek mindenképp jelezd valamilyen formában.

Kövess instagrammon is: goldengirlwp <3

Fuck my life /H.S./ Fanfiction!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant