30. Forró hév (+18)

1.1K 24 0
                                    

-ez még rajtad maradt. - húzta végig az ujját, a melltartóm pántján.
___________________________________

-akkor vedd le. - fordultam neki háttal hogy kényelmesen ki tudja kapcsolni.

-hmm hátúlról is szép látványt nyújtassz. - meg fogta a hajam, majd a jobb vállamra csúsztatta lassan, hogy láthassa a melltartóm kapcsolóját.

Miközben megszabadított utolsó ruhadarabomtól, forró csókokat lehelt, a csupasz részen maradt nyakamra.
Halk mégis elég hallható, nyögések szaladtak ki számon, bármennyire is próbáltam, vissza fogni magam.

-Harry.. - nyögtem ki suttogva, imádott nevét.

-igen? - vált el a nyakamtól egy percre, majd újra folytatta, annak kényeztetését.

-nem bírom..tovább.. - lihegtem.

-mit, baby? - neki nyomtam fenekemet ágyékának ami miatt fel nyögött halkan.
-máris megoldom a problémát. - fordított maga felé, majd gyorsan megszabadult alsójától is.

Én közben kezemet melleim köré fontam, hogy ezzel el takarhassam magam valamilyen formában.
Amint Harry vissza fordult felém, már ő is teljesen meztelenül, de meglepetten jött közelebb.

-mit csinálsz? - nézett rajtam végig majd óvatosan el emelte kezeimet.

-csak fáztam..- Harry meg fogta államat, majd úgy emelte fel fejemet, hogy a szemébe nézhessek.

-nyugi nemsokára még meleged is lesz. - vigyorgott, majd ahogy végig mért, meg nyalta ajkait.

Kicsit lehajolt, majd fenekem alá helyezte két kezét és egy hirtelen mozdulattal, fel emelt. Gyorsan a nyakába kapaszkodtam, hogy le ne essek, Ő pedig a hideg, nedves falnak nyomta csupasz testemet.
Már majdnem belém hatolt amikor észbe kaptam.

-gumi? - kérdeztem kicsit ilyedten.

-nyugi..már rajtam van. - ezután rögtön belém is hatolt. Igaz nem láttam hogy bármikor is, elő vette volna, és fel helyezte volna magára az óvszert, de hittem neki. Talán, azért sem akartam biztosra menni, mert rohadtul vágytam rá.

Lassan mozgott bennem, ami miatt hálás voltam, hiszen fájt..nem ez volt az első, hogy le feküdtem vele, még is, ez fájt.

-baszki..- lihegte.
-hogy lehetsz még most is ilyen szűk? -

-n..nem tudom. - lihegtem, majd vállára hajtottam a fejem, Ő pedig egyre mélyebbre hatolt.

Vizes testünk teljesen egymásnak simult. A fejem hátra csuklott és megremegett az egész testem. Elmentem...Harry viszont még nem. Lökött rajtam még párat, majd éreztem hogy megfeszül az egész teste és...és...belémélvez?!

-baszki. - ugrottam le gyorsan, Harryről.
-azt mondtad, húztál gumit. - löktem meg a mellkasát, de Ő meg se moccant, sőt mint aki nem is érzete.

Elhaladva Harry mellett, gyorsan lekaptam egy törülközőt, a fürdőszobában elhelyezett szárítóról, majd azt magamra csavarva, ki mentem a helységből. Harry habozás nélkül utánam jött.

-most meg hová mész? -

-mit gondolsz? Keresek eseményutánit. - be mentem a konyhába ami a nappaliból nyílt így nem volt nehéz megtalálni.

Harry vissza ment a fürdőbe, majd egy törülközővel a csípőjén, és a kezében egy kis dobozzal tért vissza, miközben én még keresgéltem.

-itt van. - nyújtotta át.

Nem mondtam semmit, csak el vettem tőle és vissza mentem a fürdőbe. Miután be vettem a gyógyszert, ki terítettem a vizes ruháinkat, hogy holnapra megszáradjon. Vissza mentem a konyhába, ahol Harry ült magaelé bámulva, majd oda adtam neki az eseményutáni tobozát.

Fuck my life /H.S./ Fanfiction!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang