41. Döntés

208 15 0
                                    

Egyből elindulok a lift felé amire egy percet sem kell várnom hiszen amint megnyomom a gombot ki is nyílik az ajataja.
_________________________________________________________

Harry szemszöge~

Tudom, meg kellett volna mondanom az igazat Sarahnak, de egyszerűen nem voltam rá képes. És nem azért, mert nem szeretem eléggé Summert. Még a saját kibaszott éketemnél is jobban szeretem. A baj csak az, hogy Saraht is szeretem. Nem úgy mint Summert, de szeretem annyira, hogy ne akarjam megbántani.
Igen tudom, hogy elkell neki mondanom minnél előbb, ha nem akarom elveszíteni Summert. Választanom kell.

Kinyitom a hűtő ajtaját, és körülnézek. Alkoholra van szükségem, de a kurva sörön kívül nincs itthon más. Nem is értem hogy mit keres sör a hűtőben, mert én biztos hogy nem vettem. Kiveszek egyet, majd becsukom a hűtőt. Felpattintom a tetejét, és belekortyolok, de egyből elfintorodok. Gyűlölöm a sört, de muszáj leszek valamivel tompítanom az agyam még ha ez számomra undorító is. Felmegyek az emeletre és bemegyek a szobámba. Kurvára unalmas ez a szoba.

Unalmas az ágy, kivéve, ha Summer rajta alszik...
Unalmas a szekrény, kivéve, ha Summer benne keresgél...
Unalmas az ablak, kivéve, ha Summer nem bámul ki rajta... Unalmas a ház kivéve, ha Summer nincs benne...

Unalmas az életem, kivéve, ha Summer a részese.

Kell egy új ház. Meg új bútorok. De csak ha már mindent elrendeztem. Ma este megbeszélem a dolgokat Sarahval. Le kell zárnom vele ezt az egészet. Kibaszottul gyűlölöm magam, amiért nem is olyan rég, eljegyeztem. Ha ennek vége esküszöm elviszem Summert és a hugát egy nyaralásra...vagy telelésre ha a közeljövőre gondolok.

Leülök az ágyra, és miközben belekortyolok ebbe a szarba, előveszem a telefonomat a farmerem zsebéből.
Sarah írt körül-belül tíz perce. Megnyitom az üzenetet.

Sarah: Kicsim, véletlenül rossz listát adtál ide.. Ez még a múltkori. Mindenesetre bemegyek a boltba és veszek pár dolgot. Arra gondoltam ma este vacsorázhatnánk együtt. Főzök valami finomat. Vásárlás után még beugrok anyukádhoz.

Nagyszerű, legalább nem nekem kell megkérnem a vacsorára. Persze, hogy beugrik anyámhoz hiszen imádják egymást. Néha még azon is elgondolkozok, hogy anyám talán jobban szereti Saraht mint engem. Nem is lepődnék meg rajta.

Újból beleiszok a sörbe, de ezúttal lehózom a maradékot. Összeroppantom a kezemben az üres dobozt, majd leteszem magam mellé, és gyorsan vissza írok Sarahnak.

Én: Az este jó ötlet, mert megszerettem volna beszélni veled valamit. Hozz légyszíves valami iható allkoholt, mert csak sőr van itthon.

Sarah: Mi a baj a sörrel kicsim?

Utálom amikor így hív. Régen nagymamám is így hívott, őt pedig legalább annyira utálom, mint a sört. Ezt persze Sarah nem tudja.

Én: Nem szoktam sörözni. Kibaszottul gyűlölöm.

Sarah: Már kijöttem a boltból, de megkérdezem anyukádat, hogy esetleg tudna-e adni valami ínnyedre valót. ;)

Én: Nagyszerű, köszönöm.

Sarah: Szívesen kicsim. Ja és Louis keresett. Azt mondta nem vetted fel. Baj van?

Én: Nincs. Nem hallottam, hívott volna.

Ezzel le is zárom a beszélgetést. Belépek a hívásokba és rákattintok Louis nevére. Öt nemfogadott hívásom van tőle. Kicseng és egyből fel is veszi.

-hallo. - szól bele a telefonba.

-szia. Hallom kerestél. -

-jó, hogy észrevetted. -

-térjünk lényegre.. -

-oké. Tehát találkoztam Summerrel... - arra számít, hogy mondok, majd valamit, de meg sem szólalok így hát fojtatja.
-megkérdeztem, hogy mi van vele és hogy hogy megy a sora. Erre csak annyit mondott, hogy kérdezzelek téged, majd elköszönt és tovább ment. DE MI A FASZ EMBER? KOMOLYAN ÚJRA EGYÜTT VAGYTOK? - kiabálja.

-nekiabálj mert esküszöm megkereslek és megfojtalak. Így is szétmegy a fejem. -

-akkor válaszolj kérlek. - nagyot sóhajtok, majd belekezdek a mondandómba.

Elmesélem neki, hogy hogy találkoztam újra Summerrel és mi történt azóta. A mai napot sem hagyom ki, ő pedig végig figyelmesen hallgatja a "mesémet".

-hát ez kurva nagy szívás. - mondja amint befejezem a mondatom.

-köszi erre én is rájöttem. - lemegyek a lépcsőn és kinyitom újra a hűtő ajtaját.

Kiveszek egy újjabb sört az üreset pedig a kukába dobom. Felnyitom az újat és egyből bele is kortyolok...nem mintha annyira finom lenne..

-és akkor most mi lesz? Elmondod az igazat ma este Sarahnak? -

-hát az a terv. Muszáj leszek ha nem akarom elveszíteni Summert ismét. - sóhajtok fel.

-eggyet értek bármennyire is kedvelem Saraht. Viszont neki is jobb lesz így remélem tudod. Nincs szerelem ha nem gyorsul fel a szívverése mindkét félnek amikor egymásra néznek. -

Még egy órán át beszélek Louissal aztán letesszük a telefont. Megittam még négy sört és végre kezdem érezni a hatását.

Úgy döntök sétálok egyet a dohánybolt felé.
Felveszem a kabátom, és a cipőm és el is indulok.
Amint odaérek veszek három cigit és vissza indulok. A fák gyönyörűek így ősz vége felé. Sárga és piros színben pompáznak és állandóan hullanak a fákról. Kiveszek egy szál cigit útközben és elszívom.

_________________________________________________________

Végre itt egy újabb rész. Remélem tetszett;)
Köszönöm a támogatásotokat, még így is, hogy elég ritkán vannak részek. Nagyon jól esik<3

2022.12.11.

Fuck my life /H.S./ Fanfiction!Onde histórias criam vida. Descubra agora