38.nagy hír

410 15 4
                                    

Beindítja a kocsit, majd el is indulunk az otthona irányába.
__________________________________________________________

Harry benyit a házba, ahová engem szinte csak rossz emlékek kötnek. A ház szerencsére üres, ami miatt egyszerre megkönnyebbülten sóhajtunk.

Nem szeretnék összefutni azzal a nővel, aki ugyan abban az ágyban alszik minden éjjel, amiben engem Harry megdugott, mert amit ott velem csinált, azt nem lehet máshogy kifejezni. Harry bemegy a nappaliba, Én pedig követem.

-furcsa újra itt lenni. - dőlök neki a konyhapultnak.

-furcsa, de egyben kellemes. - mosolyog. Leemel két boros poharat a szekrényről és elindul felém.
-mit gondolsz, lenne kedved ellazulni, egy kis szeszes ital társaságában? - húzogatja a szemöldökét, amin muszáj nevetnem.

Válaszképp bólintok, Ő pedig a konyha másik végéből elővesz egy üveg italt, és a háló felé biccent, ezzel arra utalva, hogy kövessem. Szótfogadok és követem a lépteit, ameddig be nem csukja mögöttünk a szoba ajtót.

-a legelső eset után fő a biztonság. - kacsint rám.

-egyet kell hogy értsek. - bólintok, majd helyet foglalok az ágyon.

Odajön hozzám és leül mellém az ágyra, majd átnyújtja nekem mindkét poharat. Felbontja az italt és tölt mindkét pohárba. Leteszi magamellé a földre az üveget majd újra felémfordul mostmár mosolyogva.

-igyunk ránk, és arra hogy újra itt vagy. - felém emeli a poharát majd koccintunk.

-egs! - mondjuk egyszerre, majd mindketten belekortyolunk a poharunkba.

Harry-re nézek miközben iszok, Ő pedig a poharát tanulmányozza. Megiszom az egészet, mert túl finom és jól is esik.

-töltsek még? - húzogatja a szemöldökét Harry.

-igen, köszönöm. - mosolygok.

Felveszi az üveget és teletölti a poharamat, majd a saját poharába is tölt még.

-nagyon finom. - jegyzem meg.

-igen, tényleg az. - egy ideig elbambul miközben az üveget nézi.

Felhajtom a poharam tartamát, majd leteszem a földre és felállok. Harry egyből rám szegezi tekintetét és kíváncsian néz. Lassan elésétálok és a kezeit elhúzva magaelől az ölébe ülök. Hallkan felnyög amin muszály mosolyognom. Kiveszem a poharat a kezéből, belekortyolok, majd leteszem azt is a földre.
Visszafordulok Harry felé és átkarolom a tarkóját.

-mit szeretne mrs. Summer kisasszony? - húzogatja a szemöldökét fel-le, majd átkarolja a csípőmet és óvatosan belemarkol amitől megugrok.

-tudni szeretné? - felhúzom a pólóm és lassan leveszem magamról.

-óhh de még mennyire! - lassan végigsimít a hátamon mindkét kezével, majd előre húzza mindkét kezét és óvatosan a melleimbe markol.

Erre felsóhajtok és leszorítom a szemeim Ő pedig közelebb hajolva a nyakamat kezdi csókolgatni. Lassan mozgatni kezdem a csípőmet hogy kicsit bosszantsam.
Miközben a szája rátalál az enyémre leveszi a melltartómat és ledobja a földre. Elhúzódik tőlem hogy szemügyre vehesse a melleimet. Egyik kezével végigsimít rajta míg a másikkal közelebb húz magához.

-biztos hogy szeretnéd? - néz fel a szemeimbe.

-biztos! Különben nem másztam volna rád. - mosolygok mire felcsillannak zöld íriszei.

-igazad van de ha meggondolnád magad nyugodtan szólj. -

-ne aggódj, erre nem kerül sor. - gyorsan a szájára tapasztom az enyémet, hogy ezzel elhallgattassam.

Leemel magáról és egy hirtelen mozdulattal magaalá teper az ágyon.

-hiányoztál. - lihegi, majd elkezdi csókolgatni a nyakamat.

Egyre lejjebb halad a szájával és néhány helyen óvatosan a bőrömbe harap.
Ahogy a hasamhoz ér, feláll az ágy mellé és miközben engem bámul leveszi az ingjét és a nadrágját.
Visszamászik az ágyra, majd lassan lehúzza rólam a nadrágomat a bugyimmal együtt. Így már teljesen meztelen vagyok, Őt pedig már csak egy boxer takarja el.
Felém mászik és gyengéden megcsókol. A hajába túrok és lassan lehúzom róla a boxert. Elővesz egy óvszert az éjjeliszekrény fiókjából, majd a szájával feltépi és magára húzza. Amint ismét rám néz mindkét kezemmel belekapaszokodok a hátába és közelebb hűzva magamhoz megcsókolom. Imádom ezt az érzést és még annál is jobban azt, hogy csak vele érzem ezt. A pillangókat a hasamba, a szívem őrült kalapálását és azt, hogy egyből elpirulok amint meglátom. Bemászik a lábaim közé, és a szemembe nézve engedélyt kér, hogy belémhatolhasson. Elmosojodok és egy gyengéd csók után bólintok. Lassan belém hatol engem pedig egyből elönt a forróság. Óvatosan mozgatnikezdi a csípőjét miközben a hasamon végighúzza az ujjait. Mindketten zihálunk és kellemes sóhajok hagyják el a szánkat.

-elképesztő vagy. - nyelek egy nagyot bár nem tudom miért.

Talán a szavai hatására vagy mert kiszáradt a szám. Nem válaszolok, bár szerintem nem is várj el. A lábaimat a hátaköré kulcsolva hagyom hogy mélyebbre hatolhasson, ami miatt hatalmas nyögés hagyja el a száját. Egyre jobban zihálunk miközben gyorsabb ritmusra vált. Egyszerre élvezünk el. Egy apró csókot nyom a homlokomra, majd legördülve rólam bemegy a fürdőszobájába. Visszaemlékszem azokra a hónapokra amikor először voltam itt.

-ez elképesztő volt, mint mindíg. - jön vissza hozzám. Lefekszik mellém közben pedig a mellkasomra hajtja a fejét és a takarójával betakarja a derekam. Egy pár percig csendben maradunk, miközben egymást simogatjuk. Én az ő haját, Ő pedig a hasamat.

-nem szeretek itt lenni. - töröm meg a csendet.

Egy pillanatra megáll a keze a hasamon, majd felnéz rám. Várja, hogy fojtassam a mondandómat bár biztos vagyok benne, hogy tudja mire gondolok.

-nehéz itt szeretkezni veled, miközben körülbelül egy éve majdhogynem, megerőszakoltál ugyan ebben az ágyban. - elkomorul az arca és mintha könnyek gyülnének a szemébe.

-az nem erőszak volt. - mondja szinte suttogva.

-nem eggyeztem bele az akkori széndékaidba velem...- elcsuklik a hangom.
-nem szeretnék erről beszélni. - fojtatom lenyelve a gombócot ami a torkomba keletkezett egy pár perce.

-én igen. Szeretném ha megbeszélnénk. - újra simogatni kezd, de ezúttal az arcomon.
-nagyon sajnálom amit akkor műveltem. Nem ezt érdemelted és hidd el azóta is gyötör a tény, hogy ezt a sok szart, Én tettem veled. Beteg voltam, és talán még most is az vagyok. Nehéz kordában tartanom a dühöm, és a vágyim veled szemben. Féltem, ha egyszer újra összefutunk, nem fogom bírni megállni, hogy ne kapjalak a hónomalá és hozzalak vissza ide, hogy ismét csak az enyém lehess. - ezen kicsit felnevetek bár lehet nem kéne.
-sajnálom. - simítja végig az ujját a számon nekem pedig kicsordul egy könnycsepp a szememből.
-annyira, de annyira sajnálom. - újra kicsordul egy könny, de ezúttal az Ő szeméből.

Óvatosan közelebb hajol, majd lágyan megcsókol. Mindketten sírunk, bár egy nagy kő esik le a szívemről, hogy tudum, teljesen megbánta a dolgokat.

-hiszek neked. És nem azért akartam felhozni a dolgot, hogy lelkiismeretfurdalást okozzak ezzel. Csak egyszerűen elszomorít, ha itt vagyok és csak a múlton kattogok. -

-Én is így érzek, ezért is vettem egy másik lakást, Los Angeles-be. - annyira ledöbbent ez hír, hogy azthiszem tátva marad a szám.

__________________________________________________________

Hallgassatok sok zenét, de leginkább Harry új albumát.
😏❤️‍🔥

Fuck my life /H.S./ Fanfiction!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang