10. hazugság

1K 23 2
                                    

"A film végén vettem észre hogy Joseph el aludt az ölembe. Mosolyogva kezdtem el simogatni a haját, néha pedig bele is turtam."
-----------------------------------------------------------------

Ki kapcsoltam a tv-t, majd tovább simogattam Joseph haját.

Nem is olyan rossz ez a fiú, mint amilyennek képzeltem. Azt hittem hogy Ő is olyan mint a többi...pl.:CSAK MAGÁVAL FOGLALKOZIK, NEM ÉRDEKLI MÁS VÉLEMÉNYE, URALKODNI AKAR MINDENKI FELETT (az utolsó alatt a göndörkét értem). És még sorolhatnám. De Ő más. Ő nem olyan.
Legalább is eddig, nem olyannak mutatta magát.

Egy darabíg még simogattam, majd a hajáról lentebb vándoroltam az arcára, és ott kezdtem el simogatni. Szép lassan, el is kezdett ébredezni. Először csak ficergett az ölemben, aztán már a szemét is ki nyitotta párszor.

-Szép jó reggelt, Joseph. - nevettem el magam, de még mindig simogattam.

-ühhhm. - sóhajtott egy nagyot, majd újra ki nyitotta szemeit. Rám nézett, és el mosolyodott.

-naaaa most mi van? Min mosolyogsz ennyire? - nevettem újra.

-rajtad. - nyúlt az egyik kezével, az arcom felé, majd Ő is el kezdett simogatni.
Lassan húzta végig ujjait arcomon, amire le csuktam szemeim. -gyönyörű vagy. -
Suttogta, de még mindig simogatott.

-azt nem hiszem. - nevettem megint, miközben újra kinyitottam szemeim.

-pedig de...tényleg az vagy. - vezette ujját a számra, majd lassan végig húzta rajta.
-most úgy meg csókolnálak. - suttogta ezt a mondatát. Erre nem mondtam semmit, csak erősen le szorítottam szemeimet, és vártam hogy mi fog történni.

Éreztem hogy fel emelkedik az ölemből.
A szánk már majdnem összeért, de még mindig nem nyitottam ki a szemem. A mentolos lehelete felmelegítette ajkamat, de nem csókoltam meg...ahogy ő sem engem. Fel ült, majd el sétált a konyhába. Ki nyitottam szemeim, és csodálkozva néztem a fiú után. Ki sétáltam hozzá, és le ültem az asztalhoz.

-az az előbbi...az mi volt? - néztem végig Őt, de ő csak az egyik szekrényben pakolászott.

-van barátod nem? Hogy is hívják? Jaa igen, Cole. Szerinted ha Ő ezt látná, mit szólna hozzá? Mert nekem van egy pár tippem. - nézett rám, majd vissza a szekrényre.

-jó, de te mondtad hogy meg akarsz csókolni. - folytattam.

-igen...- nevetett. -mert tetszel. Amióta meg láttalak, sejtettem hogy te más vagy mint a többi lány. -

-igen, Én is ugyan ezt gondolom, rólad. - vallottam be.

-akkor? - ült le velem szembe az asztalhoz.

-van barátom. - ha összejönnék vele, akkor a fiúk örökre megharagudnának rám. És azt rohadtul nem akarom...nem is csak a pénz miatt, hanem már őket is megszerettem.

-na látod. Én is ezt mondtam...ezért nem csókoltalak meg. - állt fel az asztaltól, majd fel ment az emeletre.

Egy ideig még bámultam az asztal tetejét, majd fel álltam és Én is elindultam felfelé.
Lassan sétáltam fel a lépcsőn, majd be nyitottam Joseph szobájába, ugyan is be volt zárva.

Hát igen, amint meg láttam rá is jöttem miért zárta be az ajtót...éppen öltözött. Nekem háttal állt, szóval nem vett észre.
Nadrág még volt rajta, de viszont a pólóját már levette. Nem vettem észre magam, de rendesen meg bámultam kidolgozott felsőtestét. Hirtelen hátra fordult, majd el mosolyodott.

-a nyáladat azért töröld le. - nevetett, majd a nadrágját is le vette.

Gyorsan a számhoz nyúltam, de szerencsére nem volt nyálas. Ő csak el nevette magát tetteimen, Én pedig az ágyhoz sétáltam, és neki dobtam egy párnát.

Fuck my life /H.S./ Fanfiction!Onde histórias criam vida. Descubra agora