20. Szeretlek(+18)

1.5K 30 2
                                    

-most azonnal magamévá akarlak tenni. - suttogja majd újra meg csókol.
_________________________________________

Szoknyám alá nyúl, majd lassan le húzza rólam bugyim, és szépen le teszi az ágyra. Nyelek egy hatalmasat ő pedig le veszi nadrágját majd ingjét is.

-fordulj meg! - parancsol rám.

-tessék? - nézek rá nagy szemekkel.

-gyerünk. - mondja eréjesebben majd megfordít és négykézláb fel állít.

Le veszi az alsóját is majd mögém térdel az ágyon..
Szoknyámat szépenlassan felhajtja én pedig remegve várom a folytatást.
Már csak annyit hallok hogy feltépi a fogával a kicsi csomagolást majd pár perc múlva belém hatol. Ettől egy hatalmas nyögés tör ki belöllem ő pedig csak el vigyorodik, és lassan el kezd bennem mozogni.
Két kezét a csípőmre simítja, majd úgy mozog bennem, először lassan aztán már egyre gyorsabban.

Nagyokat nyögve lihegek ő pedig párszor fel mordul. Már majdnem el mentem, amit ő észre is vett ezért gyorsan ki húzta magát belöllem.

Meglepetten néztem hátra de ugyan abban a pózban voltam ahogy ő kérte.
Hirtelen meg fordított így már a hátomon feküdtem, ő pedig felém mászott és így hatolt belém újra. Fejét nyakamba borította és forró csókokkal, hintette be puha bőrömet.
A levegő egyre csak forrt közöttünk, én pedig szememet le szorítva, nyögdécseltem egyre hangosabban.

-sshh..gyönyörűm még a végén ki zavarnak. - csókolt meg lágyan.

Ajkamba harapva próbáltam magamban tartani minden egyes sikolyt amit legszívesebben ki eresztettem volna, de ez nem tartott sokáíg mert újra hangos nyögések és sóhalyok hagyták el torkomat.
Harry kezét a számra tapasztotta ezzel vissza tartva minden egyes hangot ami ki jött volna belöllem.
Másik kezét a csúklóimra szorította a fejem fölé, így mozdulni se tudtam.
Libabőrös lettem mindenegyes mozdulatától és az egész testem zsibbadni és bizseregni kezdett.
Harry másik kezét le vette számról majd egy apró csókot adott rá és rá szorított azzal a kezével is a csuklóimra.
Kélyes nyögések hagyták el a számat aztán pár perc múlva egyből el mentem.
Harry még mozgott bennem párat majd ő is el ment, miközben meg merevedett az egész teste.
Lassan kihúzódott belőlem és adott egy pár puszit a mellkasomra, majd a hasamra és így mászott le rólam.
Homályos látásomnak köszönhetően meg dörzsöltem szemeimet, majd Harryt kezdtem el vizsgálni aki a fürdőt vette célba.
Amint el tünt a látószögemből vissza hajtottam a szoknyámat combjaimra és alaposan be takaróztam, úgyanis az izzadság miatt elég hideg lett a levegő.
Harry alsónadrágban tért visza, majd be feküdt mellém.
Szorosan magához ölelt én pedig hagytam neki.

-remélem tudod hogy még nincs vége. - leheli a nyakamba én pedig egy halk sóhajt eresztek ki ajkaim közül.
-pihenj egy kicsit. Este medencézünk. - puszil a nyakamba én pedig be csukom szemeim és pár perc múlva el is alszok.

/Harry szemszöge/

Amint el aludt Summer, fel keltem az ágyból és le mentem a portához.

-este szeretném ha le zárnák a medencét. - mondom könnyen a szavakat a portás nő viszont már meg se lepődik.

Sokszor jövök ebbe a szállóba ki kapcsolódni vagy csak ha egyedül akarok lenni.
Az én szobámat már ki se szokták adni másnak csak nekem.
Eddig még egy ribancot se hoztam ide viszont Summer más.
Ő az egyetlen kincsem ebben a mocsokban, és ezt mostmár én is kezdem fel fogni.

-persze. Szólok hogy készítsék elő ha meg felel. - pötyög valamit a gépébe.

-rendben. - megyek visza a lifthez majd be is szállok.

Fuck my life /H.S./ Fanfiction!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang