16. új érzések(+16)

1.1K 19 2
                                    

Most pedig mindenki mennyen a gyárunkhoz ott találkozunk, viszont nekem még van egy kis el intézni való dolgom. - nézett rám az utolsó kilyelentésénél majd el vigyorodott.
_________________________________________

Amint Harry be fejezte a tervet mindenki el indult ahoz a gyárhoz amit mondott.

A lányok is el mentek a fiúkkal szóval csak én és Harry maradtunk a házba.
Harry be csukta az ajtót majd vissza sétált hozzám a nappaliba és teljesen hozzám simult.

-ma Bettával fogsz lenni. Ő a házvezető nő és vele fogsz ma vásárolni. Vesztek ruhát meg mindenféle tisztálkodási szert ami kell neked. Nem csak ketten lesztek mielőtt azt hinnéd meg szökhetsz.
Jacob és Jack is veletek megy. Ők ketten majdnem a legokosabb és legerősebb őreim szóval ne is próbálkozz semmivel. - simítja tenyerét arcomra.

-ha pedig valahogy még is sikerülne meg szöknöd amit kötve hiszek, akkor úgy is meg talállak, ahogy eddig is. -

csak bólintottam majd le sütöttem a szemeim mert már nem bírtam vele tartani a szemkontaktust.

-válaszolj! - suttogja.

-igen uram. - suttogom én is.

Ekkor be hívta a házvezető nőt és a két testőrt akikkel a nap további részét tölteni fogom.

-légy jó! Este találkozunk. - hajtja le a fejét a nyakhajlatomba majd bele puszil. Sokáíg tartja ott a száját majd óvatosan bele harap én pedig fel nyögök.

-i..igen uram. - remeg meg a hangom.

Ő csak meg nyalja a száját majd mosolyogva az ajtóhoz lép és el hagyja a a házat.

Sóhajtok egy nagyot és végig nézek az embereken akikkel egyedül maradtam.

-jó napot kisasszony, a nevem Betta, örülök hogy végre meg ismerhetem. - mosolyog rám kedvesen egy 50-es éveiben járó nő. -én lennék a házvezető. -

-ahh igen, én is örülök hogy meg ismerhetem. - fogok vele kezet. -öhm egyébként a nevem Summer. - mosolygok én is kedvesen.

-gyönyörű neve van, és persze maga is gyönyörű. Nem csodálom hogy Mr. Styles ennyire oda van magáért. - kuncog fel.

-öhm köszönöm?! - köszörülöm meg a torkom. -nos akkor mehetünk? - nézek a nőre majd a két örre.

-persze. - indul meg az ajtó irányába.

Gyorsan visza szaladtam a nappaliba és egy szürke pulcsit, amit valószínűleg a göndör hagyott itt, fel kaptam magamra.

-egy kicsit nagy de legalább nem fogok fázni. - kocogok vissza Bettáékhoz mosolyogva.

-aranyos vagy benne. - mosolyog ő is.

-azt nem mondanám de köszönöm. - nevetek majd fel húzom a cipőmet.

***

Egy nagy plázába jöttünk, Harry utasítása miatt. Rengeteg féle bolt volt benne és több emelet is volt.

-úgy érzem egész nap itt leszünk. - nézek körül.

-hát igen. - néz körül Betta is.

-ohh oda mennyünk be...- mutatok az egyik üzletre majd megindulok, Betta és a két őr pedig követnek.

***

Már megebédeltünk egy ázsiai kajáldában és már egy csomó mindent vettünk:

Már megebédeltünk egy ázsiai kajáldában és már egy csomó mindent vettünk:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Fuck my life /H.S./ Fanfiction!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant