Prológus

3.7K 59 11
                                    

16 Éves vagyok.
Csak azért vagyok még életben, mert a húgom mellettem van. 5 éves voltam, amikor árva házba kerültem. A szüleim azt mondták, hogy már nincs szükségük se rám, sem a húgomra.

A húgom, akkor volt két hónapos.
Így Ő, még annyira sem ismerhette a szüleinket, mint én. De mondhatjuk, emiatt szerencsésnek is mondhatja magát...

Szerencsére, az árvaban volt baba osztály, így hát nem kellett minket el választaniuk. Imádtam a baba osztályt, mindíg amikor rossz kedvem volt, vagy hiányzott Lory a húgom, akkor oda mentem. Ott valahogy mindíg meg nyugodtam.

 Na de mesélek egy kicsit magamról...A hajam világos barna, a szemem színe pedig, zöldeskék. A testalkatom elég sovány, bár ez nagy valószínűséggel, genetika. Sok felnőtt pár, akart már engem vagy a húgomat örökbe fogadni, de én sosem akartam el szakadni Lory-tól. Nem bírtam volna ki, és szerencsémre a nevelők sem engedték, hogy el válasszanak minket...viszont ennek a hátránya az volt, hogy senkinek nem kellet két kisgyerek. Én viszont nem akartam, hogy külön családhoz kerüljünk. Nem akartam azzal a tudattal felnőni, hogy minden családtagomat el veszítettem. Meg persze, a remény még bennem élt, hogy vissza jönnek értem, és Lory-ért a szüleink.

Az árva ház, hatalmas volt.
Több szoba is volt benne, és mind hatalmasak voltak. Szerencsére, egy szobában 10 gyerek aludt, így nem féltem este. Nagyon sokszor voltak rémálmaim, a multamról ami miatt, többször is sírva ébredtem fel.

Amikor a szüleimmel éltem, az apám többször is meg verte az anyámat, vagy meg erőszakolta amikor rossz kedve volt, vagy esetleg úgy szottyant kedve...

Engem is meg ütött, többször is.
Anyám, csak könnyes szemekkel nézte végig, ahogy apám meg vert.
Nem mert, ki állni mellettem.
Rettegett az apámtól, amit valahol meg is értek. Egyszer ki állt mellettem, és apám majdnem meg ölte...az volt a szerencse, hogy az egyik szomszéd időben ki hívta a rendörséget.
Azóta anyám, meg sem próbálta le állítani az apámat.

Apám, sokszor jött haza ittasan, és olyankor, még erőszakosabb volt.
Olyankor, nekem fel kellett mennem a szobámba, és kulcsra kellett zárnom a szoba ajtóm, majd addig ott maradnom, amég anyám nem szól nekem, hogy élő jöhetek.

Amikor 5 éves lettem, a szüleim arra a döntésre jutottak, hogy be adnak egy árva házba. Hát így kerültem ide. A húgom rá két hónapra született meg, és rá két hónapra le is passzolták oda, ahol én voltam. Amikor oda kerültem, már akkor tervezgettem a szökésemet, de persze nem tehettem meg, mert a húgom még kicsi volt...ahogy én is. Amikor legelsőnek meg próbáltam meg szökni 10 éves voltam Lory, a húgom pedig 5. Sajnos viszont egy nő, meg látott minket, és vissza is vitt az árva házba. De viszont, ahogy be töltöttem a 15-ödik évemet, sikeresen meg szöktem Lory-val.

A várostól nem messze, találtam egy lakatlan házat, amit valahogy meg próbáltam, lakhatóvá varázsolni, kisebb-nagyobb sikerrel.
Ételt, és vizet loptam a boltokból, azokkal a trükkjeimmel, amit még az árva házban gyakoroltam, a konyhán.

Most pedig, egy albérletben lakok, a húgommal. Én 16 vagyok ő pedig 11.
Az albérlet, eléggé sokba kerül, még így is hogy az ételért nem is fizetek.
Hogy honnan van állásom?

Egyik este, be mentem egy bárba és ott, össze feküdtem egy fiúval. Akkor vesztettem el...
Hagy ne mondjam, milliomos volt a velem egyidős srác, így hát a menet után, jól meg is fizetett.
Azóta ez a munkám...kurva vagyok.
Igen, sajnos erre nincs szebb kifejezés. Minden féle milliomos, vagy esetleg, milliárdos tuskókkal össze fekszek, akiknek csak egy éjszaka kell, nekem pedig a pénzük. Egy párral, tartom is a kapcsolatot. Meg van az Ő számuk, és nekik is az enyém. Így hát amikor kell a pénz, vagy nekik egy éjszaka, akkor csak csörgünk a másiknak, és ki segítjük egymást.

Fuck my life /H.S./ Fanfiction!Onde histórias criam vida. Descubra agora