-mert te hozzám tartozol! Nem máshoz! És azt akarom hogy ezt az egész világ lássa. - indult meg ujjra a konyhához.
-----------------------------------------------------------------Én is követtem majd le ültem Mia és Gigi közé. Miközben a többiek beszélgettek és nevedgéltek, próbáltam nem foglalkozni a göndör égető tekintetével.
Idegesen fészkelődtem a székemen és egyre jobban kezdtem kellemetlenül érezni magam, Harry tekintete miatt.
-héhhj hééééhjj csajszii. - bökdös meg Gigi.
-hmm? - rázom meg a fejem, majd rá nézek.
-azt kérdeztem hogy kérsz-e te is pezsgőt. - emel fel egy üres poharat.
-öhmm. Ig...- nem tudtam befejezni mert Harry közbe szólt.
-nem! - válaszol komoran és még mindíg engem néz. Ekkor mindenki el csendesedett.
-öhm nem téged kérdeztelek hanem Summert. Szóval Summer kérsz? - néz Harryre majd rám, Gigi.
-nem, nem kér. - emeli meg a hangját Harry.
-héhj haver nyugi..csak egy kis pezsgő. - nyugtatja Zayn.
-ja ő meg még nem 18. - felel Harry flegmán.
-és? Én is 17 évesen kezdtem el piálni. - mondja Liam.
-faszomat nem is 17. - kishílyán ordít nekem pedig el kezd remegni az egész testem.
-mivan? - nézett rám Louis.
-mi a fasz Harry te egy 14 éves csajt dugsz? - néz Harryre nagy szemekkel Zayn.
-bazd meg nem töllem vesztette el. - mondja Harry dühösen majd el indul felém.
-nyugi haver. - mondja Liam, Harry pedig a mellettem és Gigi melletti pultnak neki támaszkodik.
-pont hogy ne legyen nyugodt mert kurvára pedofilnak számít. - szólal meg idegesen Niall.
-ki tudná meg? - néz Niallra Liam.
-mondjuk mivel Harry el rabolta a csajt, és úgy mond erőszakkal bánik vele, ezért le is csukhatják. Főleg ha a munkánk is ki derül. Akkor mindannyiunkat le csukhatnak. - mondja hallkan Louis.
-szerintem nyugodjunk meg. - mondja Gigi.
-azthiszem nekem ez mára sok volt, le fekszem aludni. - áll fel az asztaltól Mia.
-jössz? - simítja Niall hátára kezét.-aha. - áll fel Niall is. -háth akkor jóéjszekát mindenkinek. -
-jó éjt. - mondja Mia is majd Niall-el kézenfogva mennek fel az emeletre.
-szerintem mi is megyünk. - áll fel Liam, majd barátnőjével együtt el hagyják a konyhát.
-kitartást haver én itt vagyok neked. - mondja Louis majd vállon veregeti a göndörkét.
Harry erre csak bólint és meg várja hogy fel menjen mindenki.
-te nem velem fogsz aludni! - mondja Harry amint mindenki el hagyja a konyhát.
-de..azt..azt mondtad... -
-igen. A többiek együtt alszanak de neked pont meg maradt a szobád szóval aludhatsz ott tovább. - válaszolja komoran majd el indul felém.
-de nyugi cica. Ez nem azt jelenti hogy nem fogunk szexelni. - simítja kezét arcomra én pedig el rántom a fejem majd fel állok.El indulok az emeletre majd amikor fel érek a lépcsőn, a szobám ajtaját veszem célba.
-cica. - fogja meg a karomat.
-nem mondtam hogy el mehetsz. - jelenik meg egy féloldalas mosoly arcán.
ESTÁS LEYENDO
Fuck my life /H.S./ Fanfiction!
Fanfic16 Éves vagyok. 5 éves voltam, amikor árva házba kerültem. A szüleim azt mondták, hogy már nincs szükségük se rám, sem a hugomra...egy nap viszont, találkoztam egy férfival, aki meg változtatta az életem. Már csak az a kérdés, hogy túl élem-e ezt a...