40.titkok

225 15 0
                                    

-rendben miért is ne. Gyorsan átöltözök és mehetünk is. - Sarah erre csak boldogan bólint, én pedig elindulok, Harry szobája felé, ugyan is ott vannak a cuccaim.
_________________________________________________________

Gyorsan bemegyek Harry szobájába, mert nem akarom, hogy Sarah rajtakapjon, hogy itt voltam.
Nem tudom miért csinálom ezt. Amikor Harry nem mondta el hogy mivan kettőnk közt ahogy megbeszéltük ledöbbentem. Azt hittem őszinte lesz majd.

Felveszem a földre és az ágyra dobott holmimat és kimegyek a fojosóra de ekkor összefutok Sarahval. Döbbenten néz rám, hogy miért Harry szobájából jöttem ki.

-jaj bocsi. Csak nem találtam a mosdót. - nevettem kínosan ő pedig megkönnyebbülten kifújta a levegőt.

-Harry nem vezetett körbe? -

-dee csak akkora ez a ház hogy nem nagyon jegyeztem meg mi hol van. -

-hát megtudlak érteni ezzel az elején én is így voltam. - kuncog.
-fordulj be a következő fojosóra ballra és ott megtalálod a mosdót. - mosolyog én pedig bólintok.

Pontosan tudom mi hol van mivel rengeteg ideíg ide voltam bezárva. Elindulok arra amerre a wc van.

***
-akkor majd jövök. - csókolja meg Harryt Sarah amitől hányingerem van.

-vigyázzatok magatokra és Summer majd írj vagy hívj hogy mivan a testvéreddel és hogy hogy döntesz. - Sarah értetlenkedve néz Harryre majd rám, de én inkább csak úgy teszek mintha nem látnám hogy engem bámul és Harry szemébe nézve bólintok.

-nos akkor indulhatunk? - kérdezi Sarah.

-persze. - mosolygok majd kimegyek az ajtón, Sarah mögött.

Pont beülünk mindketten a kocsiba amikor Harry utánam kiabál.

-itt hagytad a tárcádat Summer. - tartja fel a kezét, majd vissza bemegy a házba ami miatt mindketten furán nézünk egymásra Sarahval.

-nem bánod ha vissza szaladok? - kérdezem a ház irányába bámulva.

-nem, dehogy. - válaszol mosolyogva.

Gyorsan kiszállok a kocsiból és visszasietek a házba. Harry a konyhánál vár ahova, már nem lehet belátni kintről. Odaszaladok hozzá és várom, hogy megszólaljon de helyette, a derekamnál fogva magához ránt és megcsókol.

-nem csak a tárcádat hagytad itt, hanem
a csókomat is. - kacsint mosolyogva, majd a nyakamhoz hajolva ott is megcsókol.

-mi volt az az előbbi? - kérdezem kicsit eltolva magamtól, bár a keze még mindíg a derekamon van.

-milyen előbbi. -

-amikor csak egy ismerősként kellett
bemutatkoznom? - lefagy az a hihetetlenül szexy mosoly az arcáról és nekidől velem szembe a konyhapultnak.

-sajnálom. De Sarah fontosabb nekem annál hogy ne négyszemközt beszéljem meg vele a dolgokat. - bámul rám komoly arccal.

-fontosabb? - akadok fenn ezen az egy szón mikor tisztában vagyok vele, hogy nem kéne.

-szinte a testvéremként tekintek rá. -

-hát ez elég beteg...- nevetek szarkasztikusan Harry pedig megforgatja a szemét.
-hogy a testvéreddel kefélsz. - ekkor hirtelen elkapja a csuklómat, majd magához rántva megfordít így már én vagyok a pultnak háttal ő pedig teljesen nekempréselődve velem szemben áll.
-ne légy féltékeny, baby. Tudod, hogy nincs rá semmi okod. - lassan közelebb hajolva megcsókol, közben pedig a hátam mögött kutat valami után.

Miközben elhúzódik tőlem a kezembe nyom egy bevásárló listát, ami miatt értetlenül nézek a szemébe.

-mondd azt Sarahnak, hogy közben eszembe jutott pár dolog amit össze kellett írnom neki. Hazafelé ugorjon be a boltba. - még egy gyors csókot nyom a számra majd elenged.

-majd írok. Vigyázz magadra. - bólintva indulok ki a házból a kezemben szorongatott bevásárló listával.

Miközben vissza ülök a kocsiba, végigfutom a listát, talán arra számítva, hogy hagyott rajta valamilyen üzenetet amit nekem szánt.
De semmi különös nincs rajta így inkább odanyujtom Sarahnak aki át is veszi tőlem.

-bocs, hogy kicsit sokáíg tartott, csak Harrynek eszébe jutott néhány dolog amit összeírt, hogy hazafele vedd meg. - gyorsan átolvassa, majd belenyomja a táskájába.

-köszi. - kötötte be magát és rögtön el is indultunk.

***

-hát itt is vagyunk. - szólal meg Sarah, miközben leparkol a kórház előtti parkolóban.

-köszönöm hogy elhoztál. - kötöm ki magam miközben rámosojgok.

-igazán nincsmit. - mosojog ő is. Kiszállok a kocsiból, majd integetve becsukom az ajtót és elindulok a kórház ajtaja felé.

Miközben belépek a hatalmas épületbe megcsap az a tipikus semleges kórház szag..
Egyből elindulok a lift felé amire egy percet sem kell várnom hiszen amint megnyomom a gombot ki is nyílik az ajataja.

________________________________________________________

Tudom rég volt új rész, és valószínűleg mostmár ritkán is lesznek.

Fuck my life /H.S./ Fanfiction!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin