18. Rossz Emlékek(+16)

1.1K 23 2
                                    


Csak azon járt az eszem hogy, hogy érhetett hozzád és ezért meg akartam ölni. - ölel szorosan magához.
_________________________________________

Nem mondok semmit csak leszorítom
szemeim és hagyom hogy átöleljen.

-tudod...régen volt egy húgom. - töri meg végül a csendet én pedig nem moccanok csak figyelmesen hallgatom. -volt egy húgom...nagyon szerettem ahogy ő is engem. Nem sokkal volt fiatalabb mint én, csak egy félével. Tulajdonképp ikrek voltunk. Mindenki azt mondta hogy nagyon hasonlít rám én viszont ezt nem nagyon láttam. Hisz ő olyan gyönyörű volt...minden nap együtt voltunk. Osztálytársak voltunk és a barátikörünk is egyezett. Aztán egy nap nem jött haza. Volt egy buli amit Osztálytársaink rendeztek. Ő nagyon el akart menni oda én viszont rosszul voltam és mondtam hogy mennyen nélkülem nyugodtan. Így is tette. El ment...este nem tért haza. Nem aggódtam mert azt hittem a barátnőjénél aludt. Aztán másnap...másnap a rendőrség keresett fel minket. - sírja el magát majd fel ül az ágyon nekem háttal. Én is fel ülök és lassan odakúszok hozzá, majd hátát gyengéden kezdem simogatni. -azt mondták hogy...azt mondták egy sikátorban találtak rá meztelenül, véresen, eszméletlen állapotban. Minden jel arra utalt hogy megerőszakolták. Nem..én nem tudom hogy juthatott abba a sikátorba, de ha valaha is megtalálom a bántalmazóját...megölöm. - fejezi be a történetét majd arcát tenyerébe temeti.

-Én...én úgy sajnálom. - dadogom ő pedig fel áll az ágyról.

-faszom. - mondja eréjjesen, majd ki megy az erkélyre.

Egy pár perc várakozás után én is ki megyek hozzá. Meg csapja bőrömet a hideg és csípős levegő, de ez most nem igazán érdekelt.
Harry a messzi sötétségbe mered, én pedig csak őt fürkészem.

-Mindíg el képzelem ahogy beráncigálják a sötétbe...ahogy le tépik róla az összes ruhát amit éppen viselt. Ahogy keményen megerőszakolják aztán ott hagyják ártatlan, véres és meztelen testét. Lassan ki hül és elfehéredik bőre...utolsó perceiben pedig arra gondol...arra gondol hogy nem voltam ott hogy megvédjem. Nem voltam ott amikor leginkább szüksége volt rám basszameg. - ordítja el magát a végén én pedig összerezzenek és elsírom magam.
-most sem voltam itt. Megint megtörtént majdnem ugyan az. - néz rám majd lassan magához ölel.

-de...nem..nem történt meg! Niall meg mentett. Meg persze Zayn is. - suttogom.

-igen. Ők megmentettek, én viszont nem. Megint el követtem ugyan azt a hibát. Sajnálom...- lehel egy forró csókot homlokomra majd mindketten vissza sétálunk a hálóba.

Harry visza mászik az ágyba majd rám néz.

-gyere. - emeli fel takaróját majd odébbkúszik hogy be tudjak feküdni mellé. Lassan Oda sétálok majd be fekszek mellé ő pedig alaposan betakar és magához húz.

-miért? Miért vagy velem ilyen kedves? Hiszen nemrég még bántottál és...-

-nem bántottalak. - szól közbe dühösen. -vagyis nem akartalak bántani. - fújja ki a levegőt.

-de..még is meg tetted. - suttogom. - én már azt sem tudom mit higyjek. Hiszen elraboltál, kényszerítettél a szex-re, vertél és kiabáltál velem. Én már...félek. -

-ne fojtasd, kérlek. Tudom mit tettem. És ezen nem tudok változtatni. - enged el öleléséből majd a plafont kezdi el vizsgálni.

-mi..mi az hogy ezen nem tudsz változtatni? - nézek rá félve a választól.

-nem tudom meg változtatni. Ilyen vagyok. - fordul el végül a másikirányba nekem pedig szemembe összegyülnek könnyeim.

Nem hiszem el.. Hiszen eddig normális volt. Hiszen ma normálisan bánt velem. Azt...azt hittem ezentúl ilyen lessz. De úgy látszik tévedtem.

Fuck my life /H.S./ Fanfiction!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora