Keyifli okumalar!
21.Bölüm
Arabada durduğunda camdan görünen kalabalığa baktım. Biri buluşacağımız kişilerin onlar olmamasını söylesin n'olur! Aksi halde arkama bakmadan kaçmayı planlıyorum.
"Anne! Çen gelmiyor muçun?"
Peri'nin dürtüp çığırmasıyla kendime gelip bana bakan üçlüye döndüm. Galiba birkaç dakikadır onları duymuyordum. "Geliyorum meleğim."
Onur Bey bakışlarını üzerimden çekmeden, "Hadi inelim o zaman." dedi. Çocuklar için hazırladığım çantayı arabada bırakmaya karar verip kendi çantamı sırtıma taktım. Onur Bey çocukları indirip bagajdan getirdiğimiz yiyecekleri alıyordu. Daha fazla oyalanmadan arabadan indim ve kot elbisemi düzleyip yanlarına gittim.
Çocuklar önden koşturmaya başladığında bizde arkada yürüyorduk. Gerginlikten ölmek üzereydim!
Yaklaştıkça bütün bakışlar bize dönerken sarışın bir adam, "Ooo, kardeşim! Yüzünü gören cennetlik!" diyerek ayaklandı ve Onur Bey'le sarıldılar. Onur Bey sesli bir şekilde gülerken, "Ne yapayım oğlum, iş çocuklar falan derken görüşemiyoruz işte." Dedi.
Onları kısa sohbeti sona ererken tüm bakışlar üzerimde toplanmıştı. Mezarıma gerginlikten öldü yazarsınız.
Onur Bey bakışları fark edip bana bakmaya başladığında boğazımı temizledim ve az önce yanımıza gelen adama elimi uzattım. "Merhaba, Arın. Çocukların-"
"Anne."
Asaf'ın bacaklarıma sarılmasıyla lafım bölünürken elbiseme dikkat ederek onun boyuna eğildim. "Ne oldu?"
"Su." Çantamın su koyma yerinden suluğu alıp Asaf'ın içmesine yardımcı oldum. Suyunu içtikten sonra bir saniye bile durmadan ikizi ve kısa sürede edindiği arkadaşlarının yanına döndü.
Onur Bey'le bize ayrılan yere oturduğumuz da yanımdaki esmer kadın elini uzatttı. "Merhaba, ben Asu."
"Merhaba, Arın."
"Memnun oldum Arın'cım. Onur'un sevgilisi misin?" Az önce kaybolmuş olan gerginliğim tekrar başlarken başımı iki yana salladım. "Ben çocukların bakıcısıyım."
Asu'nun cevap vermesine fırsat kalmadan başka biri atıldı. "Merhaba! Canan ben."
"Merhaba, memnun oldum Arın bende."
"Ay sen çok minnoşsun ya. Küçüksün bizden belli, kaç yaşındasın?"
"Yirmi dört yaşındayım."
"Ay bu çok küçükmüş Asu!"
"Abartma istersen Canan, sadece üç yaş küçük." Asu bana döndü, "Bakma sen ona, delidir biraz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anne -dadı-
ChickLit● Evden kovulup iki meleğin annesi olan, Onur'un hayatının anlamına anlam katan Arın'ın hikayesi. * "Sizi anlamıyorum Onur Bey! Neden bir anda böyle davranmaya başladınız?!" "Çünkü sana deli gibi aşık oldum!Seni deli gibi kıskanıyorum!" * ● // Ba...