Merhaba! Öncelikle beklettiğim için özür dilerim fakat beklediğinize değdiğini düşünüyorum. Çok sevdiğim ve uzun bir bölüm oldu.
Özellikle 22 Nisan'ı bekledim, çünkü bugün tam birinci yılımız! Geçen yıl tam bu saatlerde yazmaya başlamıştım, şu an 232 bin okunmaya sahibiz. Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Fazla uzatmak istemiyorum, bölümde son kısıma bir şarkı koydum. Onu açarak okuyabilirsiniz, ve son olarak Arın'ın gelinliğini de koyup gidiyorum.
Keyifli okumalar!
.
.
.
Gerginlikle derin bir nefes aldım ve saçlarımda son kez tarağı gezdirip bıraktım.
Bugün düğün günümüzdü. Düğün demek çok doğru olur mu bilmiyorum ama yaklaşık elli kişilik bir nikah töreni ve arkasından kendi çapımızda bir eğlence olacaktı. Küçük bir kır bahçesinde yapacaktık.
Kendimizce yaptığımız küçük çaplı kına gecesinin ardından Murat abim beni kendi evine getirmiş, düğünden önceki gün burada kalmamı istemişti. Bende kabul etmiştim ve sonuç olarak şuan gerginlikten ölür bir vaziyette kaldığım oda da heyecanımı yenip Murat abi ve Sevde'nin yanına gitmeyi bekliyordum.
Telefonumun mesaj sesini duyduğumda bakışlarımı aynadan çekip telefonuma çevirdim.
Onur:
Günaydın karıcığım.-Günaydın, müstakbel kocam.
Onur:
Kahvaltı yaptın mı güzelim? Ne zaman gidiyorsunuz kuaföre?-Heyecandan öldüğüm için henüz odadan bile çıkmadım.
Onur: Düğünümüzde bayılıp kalmak istemezsin değil mi güzelim? O yüzden şimdi kalk ve odadan çıkıp kahvaltıya git.
-Her halükarda bayılıp kalacakmışım gibi bir his 😬
Ben yeni bir mesaj beklerken telefonum çalmaya başladığında ekranda çıkan fotoğrafımıza sırıttım ve yeşil tuşu kaydırıp telefonu kulağıma koydum.
"Efendim?"
"Sesin çok kötü geliyor Arın. Bu kadar gerilmene ve heyecan yapmana gerek yok güzelim."
Ağlarcasına derin bir nefes aldım ve gözlerim dolarken konuşmaya başladım. Heyecandan ağlayacak olmazdım değil mi?
"Sen onu bir de bana sor. Elimde değil Onur. Çok fazla gerginim ve içimde garip bir his var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anne -dadı-
ChickLit● Evden kovulup iki meleğin annesi olan, Onur'un hayatının anlamına anlam katan Arın'ın hikayesi. * "Sizi anlamıyorum Onur Bey! Neden bir anda böyle davranmaya başladınız?!" "Çünkü sana deli gibi aşık oldum!Seni deli gibi kıskanıyorum!" * ● // Ba...