7.bölüm
"Arın! Arın kalk!"
Yattığım yerde korkuyla zıplayarak gözlerimi açtım. "Ne oldu Ebru abla?"
Benim uyku mahmuru sesimin aksine onun sesi oldukça telaşlıydı. Bu nedenle ödüm kopmuştu.
Elinde ki telefon ekranını bana doğru çevirdi ve endişeyle beni izlemeye başladı.
Kaşlarım çatıldı ve yutkunarak okumaya başladım.
ŞOK ŞOK ŞOK!
Onur Erez'in sevgilisi Arın Fırat!
Duyduğumuza göre geçen günlerde yapılan baloya Arın Fırat ile gelen Onur Erez, Arın Fırat ile birlikteymiş!
Dahası, Arın Fırat, Erez bebeklerine dadılık yapıyormuş!
Yani Onur Erez, bebeklerine bakıcılık yapan kadınla birlikte!
Gelişmeler, elimize ulaştığı anda sitemizde olacak...
Okuduğum şeyle başım dönerken koltuğa tutundum.
Kim yapmıştı böyle bir şeyi?! Hangi haysiyetsiz böyle bir yalan uydurmuştu?!
"Bu ne?" diye fısıldadım inanamazken.
Rüyada olmalıydım. Evet evet, bu kesinlikle bir rüyaydı.
"Bilmiyorum kuzum ama tüm magazin siteleri sizi konuşuyor. Boy boy fotoğraflarınız dolaşıyor etrafta."
Yutkundum. Ebru abla endişeyle bana bakmaya devam ederken baş ucumdan telefonumu aldım ve Instagram'a girdim.
Keşfet kısmına girdiğimde on gönderiden sekizi ben ve Onur Bey'in fotoğraflarıyla doluydu.
"İnanılmaz!
Milyoner Onur Erez, bakıcıyla birlikte!"
"Erez gelini bir bakıcı mı?! Gelişmeler sitemizde!"
Ve bunun gibi bir çok şey.
Şanslıydım ki Onur Bey bir günlüğüne şehir dışına çıkıyordu ve ondan biraz olsun kaçabilecektim. Çok utanmıştım.
Ayrıca sinirlenmiştim.
Bebeklere bakıcılık yaptığım için ben daha düşük bir insan mı oluyordum?
Affedersiniz ama zihniyetinize...
Telefonu kapattım ancak gelen bildirimlerle telefonun ekranı aydınlanıp duruyordu. Sessize almak üzere telefonu tekrar elime aldığımda zil sesi çalmaya başladı.
Murat Abi arıyor...
Buyur bir de buradan yak!
Bekletmeden telefonu açıp kulağım götürdüm. "Efendim abi?"
"Arın? Canım benim bu magazin siteleri ne saçmalıyor?"
"Bilmiyorum abi. Geçen gün Onur Bey ile hukukçuların olduğu bir davete gittik, ama ben sadece bebeklere bakacaktım. Sonra hangi haysiyetsiz böyle bir iftira atmış hiçbir fikrim yok." Dediğim anda beynimde bir isim yankılandı.
Ceylan!
Ben sana ne yapacağımı çok iyi biliyorum, sokağa bile çıkamayacaksın.
Sinir katsayılarım artarken belli etmemeye çalıştım.
"Birlikteyseniz saygı duyarım Arın ancak... Yani bilemiyorum. Sana güveniyorum Arın. Sen yalan söylemezsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anne -dadı-
ChickLit● Evden kovulup iki meleğin annesi olan, Onur'un hayatının anlamına anlam katan Arın'ın hikayesi. * "Sizi anlamıyorum Onur Bey! Neden bir anda böyle davranmaya başladınız?!" "Çünkü sana deli gibi aşık oldum!Seni deli gibi kıskanıyorum!" * ● // Ba...