Merhaba! Sonunda dediğini duyar gibiyim kdkdkddkdkdkk evet bencede sonunda.
Yine çok beklettim, kusura bakmayın.
Bölüm aşırı içime sinmedi ama, yine de sevdim.
Keyifli okumalaar!
.
.
.
"Evlensene benle."
Ne diyeceğimi bilemeyip şokla ona bakmaya devam ettim.
Neydi şimdi bu? Bir evlilik teklifi mi, 'yürü nikaha' demenin farklı bir şekli mi?
Aklıma gelen salak salak şeylerle mimiklerim gülmek için harekete geçmek istese de kendimi tuttum.
Hala öyle bakışıyorduk. O da şoka girmişti, söylemeyi beklemiyordu galiba.
"Ee." dediğinde, "Ne 'ee'?" dedim.
Ellerini saçlarıma getirerek hafifçe okşadı. "Cevap."
Saçlarımı okşamasıyla gözlerimi kapatma isteğiyle dolmuştum ama kendimi tuttum. "Ben ortada bir yüzük ve teklif göremiyorum."
Birkaç saniye ciddi miyim diye yüzüme bakmaya başladığında kahkaha atmamak için dudaklarımı birbirine bastırdım. Tam bu esnada kapı çaldı ve bundan faydalanıp geriye çekilerek içeriye doğru adım attım.
Kolumdan tutulmamla kahkaha atmamak için kendimi sıktım. Gülme gülme gülme.
"Arın."
"Efendim Onur Bey."
"Az önce delicesine öp-"
Elimi çekerek lafını böldüm. Yüzümün kızardığını hissederken hızlı adımlarla üçüncü kere çalan kapıya ilerledim. Arkamdan hala konuşmaya devam ediyordu ama algılarım sadece utanma eylemine odaklıydı.
Tamam yaparken utanmadığım şey için sonra utanmam çok saçmaydı ama utanıyordum işte.Üzerime atlayan Sinem'le kendime gelirken kulağıma, "Hayırdır ne bu tip?" diye fısıldadı. Cevap vermek yerine, "Hoş geldiniz!" dedim neşeyle.
Ups, bir anda çok bağırmıştım galiba.
"Hoş bulduk."
İçeriye geçip oturduğumuzda sohbet etmeye başlamışlardı. Sinem bir şeyler alma bahanesiyle beni mutfağa çekiştirirken sinirli bakışları üzerimde hissettim.
Cevabını alamadığı için kuduruyordu.
İçimden kahkaha attım."Heeeey! Alo! Hangi alemdesin sen!"
Sinem'in bağırması ödümü koparırken bunu dile getirdim ve kahve yapmak için kahvenin olduğu dolabı açtım.
"Ödümü koparttın!"
"Sende bugün bir hâller var. Dökül."
Omuz silkerek kahveyi makineye koydum. Aklıma o anlar gelirken tekrar kızardığımı hissettim.
"Ay sırıtıyor ve kızarıyor. Allah'ım en büyük shipim gerçekleşiyor mu yoksa?! Arın anlatsana n'olduğunu ya!"
"Mehmet evlilik teklifi etti, reddettim. Az önce Onur bana aşık olduğunu itiraf etti. Ve..."
"Ne?! Dur kalbim dayanmıyor bir dakika ne oldu ne oldu? ONUR SANA AŞIK OLDUĞUNU MU İTİRAF ETTİ?!"
Sinem'in çok çığırmasıyla içeriden Murat'ın şaşkınlık nidaları geldi. Asıl bombayı patlatsam ne olurdu acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anne -dadı-
ChickLit● Evden kovulup iki meleğin annesi olan, Onur'un hayatının anlamına anlam katan Arın'ın hikayesi. * "Sizi anlamıyorum Onur Bey! Neden bir anda böyle davranmaya başladınız?!" "Çünkü sana deli gibi aşık oldum!Seni deli gibi kıskanıyorum!" * ● // Ba...