2 gündür sürekli elektrikler kesildiği için bölüm yazamıyodum.
Bana memleketiniz olan şehri buraya yazar mısınız? Hangi şehrin güzelisiniz öğrenelim.
-Yazarınız Vanlı :)
🥀
"Cem abi? Ne işin var senin burda?"
Kolum hâlâ onun elindeyken yönelttiğim soruya karşılık kaşlarını kaldırarak.
"Ne güzel tesadüf değil mi Eylülcüğüm?"
Benim de kaşlarım havaya kalkarken, "Tesadüfünde böylesi. Beste görüyor musun?"
Bize sırıtarak bakan Besteye döndüğüm de hemen yüzünden gülümsemesini silip şaşırmış gibi yaptı. "Ya, bende şok oldum. Tesadüfe bak."
Kolumu Cem abinin elinden çekip ikisine kaşlarımı çatarak baktım.
"Siz beni salak mı sanıyorsunuz ya?"
"Estağfurullah canım ne alaka."
"Ne yani ikiniz plan falan yapmadınız mı? İnanayım mı? "
"Hih! Nadide kalbimi kırıyorsun kanka. Ben hiç arkandan iş çevirir miyim senin? Aşk olsun yani."
"Ya bilmez miyim. İkiniz de zaten," derken işaret parmağımla onları göstererek "Sütten çıkmış ak kaşıksınız."
Beste Cem abiye bakarak, "Görüyor musun Eylülü Cem abi ya. Nasıl da biliyor bizi."
"Görüyorum, görüyorum."
Gözlerimi devirerek ikisine baktım. Ne yapmaya çalıştıklarını çok iyi biliyordum. Ne kadar onlar aksini söyleseler de tanımaz mıyım ben onları.
Ben ne dersem diyeyim inkar edicekleri için şu anlık bu konuyu rafa kaldırdım. İki kardeş bir abi takılabilirdik sanırım. Kesinlikle ikisini de gıcık etmek için elimden geleni yapıcaktım.
"E iyi madem. Boşuna gelmiş olmayalım. Hangi filme gideriz?" diyerek onlara baktım.
Benim ani kabullenişim ile şaşırsalarda onların da hoşuna gitmişti bu. Gözlerindeki parıltılardan anlıyordum. Ama bende Eylülsem sizi pişman ettirmesini bilirdim.
Beste koluma girerken beraber filmlerin olduğu bölüme gittik. Arkamızdan gelen ayak sesiyle Cem abinin de peşimizden geldiğini biliyordum.
Filimlerin gösterildiği dijital ekrana bakarken Cem abi hemen yanımda durdu. Kolu koluma sürterken kendimi çok garip hissettim.
"Korku filmine gidelim mi?" Bestenin yönelttiği soruyla gözlerimi devirip ona baktım.
"Niye, altına işemen için mi?"
"Ben korkmam ki sen kendi adına konuş. " derken bile sesindeki korkuyu bana gayette hissetiriyordu.
Çok fazla film izlemişti bu kız. Aklınca bizi korku filmine götürüp beni Cem abiyle yanlız bırakıcaktı. Unuttuğu bir şey vardı ki hemcinslerimin aksine ben korku filmlerine bayılırdım.
"Sen öyle diyorsan. Şu yeni çıkana gidelim madem."
"Olur." derken kekeliyordu salak arkadaşım. Neyse ki onu gıcık etmem için bir şeyler yapmama gerek kalmamıştı. Kendi kendine eziyet edicekti.
Filme daha bir buçuk saat vardı . Biletleri alıp, yemek yemek için ayrıldık oradan. Sinema bölümü ile aynı katta olan yemek bölümüne giderken sırıtıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİÇEK MAHALLESİ|✅
De TodoGözleri benim mavi harelerime tutundu, "Neden, her cümlenin sonuna o kelimeyi getirmek zorundasın?" Kaşlarımı çatıp, "Neyi?" Tek nefeste, "Abiyi?"dedi. "Nasıl, anlamadım?" "Şöyle olsun Cem abi, böyle olur Cem abi, nasılsın Cem abi.Abi de abi. O k...