Medya:Can YILDIRIM
Söylemeden geçemiycem 6k olmuşuz o kadar mutlu oldum ki anlatam size.
Gün geçtikçe büyüyoruz.
Okuyan gözleriniz, oy ve yorum yapan elleriniz dert görmesin. 🖤 Siz ordaki mesajı anladınız ;)
🥀
Bakışlarımı etrafta gezdirip insanları incelemeye devam ettim.
Bugün günlerden salıydı ve Gamze hanım sonunda geliyordu memleketine.
Beste ve ben de yeni hava limanındaydık. Yurt dışından gelen yolcuların, çıktığı kapının önünde Gamzeyi bekliyorduk.
Kapının girişinde beliren yüzle aynı anda üçümüz çığlık attık. Etrafımızdaki insanlar bize hiç de hoşnut olmadıklarını belirten ifadeyle baksalar da hiç birimiz takmadık onları.
Elin Amerikalarından arkadaşım gelmişti benim, kıçım ile muhatap olurlardı anca.
Gamze elindeki büyük valizi sürükleyerek yanımıza çabucak geldi.
Elindeki valizi bırakıp aynı anda iki kolunuda boynumuza doladı.
Sıkı ve uzun süren sarılmamızdan sonra ayrıldık birbirimizden.
Beraber yürürken oldukça garip bir duygu vardı içimizde. Hani olur ya uzun süre görmediğin yakın arkadaşınla yüz yüze görüşdüğünde sanki ilk defa tanışıyormuş gibi bir sessizlik olurdu aranızda . İşte bizim aramızdaki de tam da oydu.
Neyse ki fazla uzun sürmeden yine muhteşem üçlü olarak saçmalamaya başladık.
Hava limanının önünde olan bir taksiye binip Çiçek Mahallesine geldik.
Gamze Leyla teyze ve Samet amcaya henüz haber vermediği için sürpriz yapacaktı. Onlar normalde Gamze'nin yarın geleceğini sanıyorlardı .
Gamze tek başına gitmek isteyince onu onaylayıp evlerimize dağıldık.
Kapıyı çantamdan çıkardığım anahtarım ile açıp içeri girdim. Annem evde yoktu, Aslı da dışarı çıkmıştı.
Mutfağa gidip kendime kahve için kettle su koydum. Sırtımı masaya yaslayıp suyun kaynamasın beklerken telefonuma mesaj geldi. Açtığımda mesajın Cemden geldiğini gördüm.
Cem:Eylül!
Cem:Yeter artık kaçıp durma benden.
Cem: Yeni sevgili olan liseli ergenler miyiz kızım biz.
Okuduğum mesajlarla yüzüm düştü. Melek teyzelerin öğrendiğini söylediğinden beri sürekli ondan kaçıyordum. Saçmaydı biliyorum, ama sanki onlar bizi yan yana görürse yanlış şeyler olacakmış gibime geliyordu. Tabi bu saçmalamamın reglımın yaklaşmasından da kaynaklı olduğunu inkar edemezdim.
Ben:Kaçmıyorum ki Cem.
Cem :Belli canım ona ne şüphe!
Cem:Dün evinize geldiğimde niye kendini kilitledin odana o zaman?
Ben :Şeydendi o
Cem :Neyden?
Ben:Kızsal ihtiyaçlar :)
Ben:Ne tür ihtiyaçlar olduğunu da mı söyliyeyim yani ne istiyorsun.
Cem:Yemezler güzelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİÇEK MAHALLESİ|✅
NezařaditelnéGözleri benim mavi harelerime tutundu, "Neden, her cümlenin sonuna o kelimeyi getirmek zorundasın?" Kaşlarımı çatıp, "Neyi?" Tek nefeste, "Abiyi?"dedi. "Nasıl, anlamadım?" "Şöyle olsun Cem abi, böyle olur Cem abi, nasılsın Cem abi.Abi de abi. O k...