Bütün hafta mood:
Ben geldimmm! Özlemişim ya vallahi.
Beynimi dersler kemirdiği için kafamı toplayamadım siz meseleyi anladınız 🖤
🥀
Elimdeki emar sonucunu ve raporu katlayarak siyah kol çantama koydum.
Sabah uyandığımda kızlar çoktan uyanmıştı beraber kahvaltı yapıp farklı yerlere ayrıldık. Gamze evine ailesiyle vakit geçirmeye gitmişti. Beste okula hazırlanmak için gitmişti. Bende emar sonucumu ve raporu almak için hastaneye gelmiştim.
Emar sonucumu aldıktan sonra doktora göstermiştim hiç bir sorun yokmuş. Birde çarşambaya kadar rapor aldım. Hastaneden çıktıktan sonra Beste ve annem aramıştı onlarla konuşup kapattım.
Şimdi de Cem ile buraya yakın bir kafede oturmak için çıkmıştım.
Yaklaşık on dakika süren yürüyüşten sonra gördüğüm kafe ile gülümsedim. Kafenin önünde olan Range Rover'a göz kırpıp içeri girdim. En köşede telefonu ile ilgilenen şah esere bakarken içim erimedi değil hani.
Melek teyze hamileyken taş falan mı yemişti?
Kafasını kaldırdığında göz göze gelmemizle onunda dudakları kıvrıldı. Yanına geldiğimde ayağı kalktı beni sinesine çekip alnımda ki morluğa bir öpücük bıraktı ve çekildi. Krem biraz iyi gelmiş olacak ki az biraz inmişti şişikliği.
Ben sandalyeye otururken o da kalktığı sandalyeye değilde hemen yanımdaki sandalyeyi çekip oturdu. Elini arkamdaki sandalyeye atıp bana baktı. Bende çantamı çıkarıp masanın bir köşesine koydum.
Ona döndüğümde gözleri yüzümün her satırında geziyordu.
Kızarmak loading...
Kafamı farklı yöne çevirip sırtımı sandalyeye yasladım.
"Daha dün görmemiş miydim ben seni? Ne ara bu kadar özletiyorsun kendini anlayabilmiş değilim."
"Böyle bir etkim olduğu doğrudur."diyerek ona baktım.
Kaşları havaya kalktı," Hadi ya. Kim fark etti bunu? "
Biraz kıskandırmaktan ne zarar gelirdi ki?
"Lisede bir çocuk söylemişti de oradan geldi aklıma."
Kaşları aksi yöne hareket ederken, "Kim miş o çocuk?"
Düşünür gibi yapıp bir süre sessiz kaldım,"Mehmet miydi? Yok ya, Emreydi sanırım. Bak karıştırdım şimdi."
"Ne kadar oldu da karıştırdın kızım sen! Bak bana geliyorlar."
Ellerimi bacağına koyup okşadım, "Ne sinirleniyorsun ki sevgilim. Her insan gibi karıştırdım ben de."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİÇEK MAHALLESİ|✅
AléatoireGözleri benim mavi harelerime tutundu, "Neden, her cümlenin sonuna o kelimeyi getirmek zorundasın?" Kaşlarımı çatıp, "Neyi?" Tek nefeste, "Abiyi?"dedi. "Nasıl, anlamadım?" "Şöyle olsun Cem abi, böyle olur Cem abi, nasılsın Cem abi.Abi de abi. O k...